23

584 80 30
                                    

3 couples + 1

siz
jungwonu gordunuz mu
alooo
bi bakin telefonunuza

sunoo
ay hyung
nerdesin gelsene yanimiza
jungwonu da gormedim
en son senin yanindaydi

siz
sizi goremiyorum
ve evet benim yanimdaydi
sonra tuvalete gitti
gittim baktim yok
bakmiyor da mesajlarima

jake
kanki buralardadir
gelsene yanimiza

siz
jake bulamiyorum jungwonu diyorum

heeseung hyung
disari baktin mi
belki hava almaya cikmistir

siz
bakmadim
bakiyorum hemen

...

Kalabalığı elleriyle yararak çıkış kapısına yöneldi Jay. Beş on dakika önce tuvalete giden sevgilisini gittiği yerde bulamayınca meraklanmıştı doğal olarak. Aynı ortamda bulundukları Keeho, partiye geldiklerinden beri Jungwon'a baktığı için ondan şüpheleniyordu.

Şüphesinde de haklı çıkmıştı. Kapıyı açtığı gibi birkaç metre ötesinde ikiliyi gördü, Keeho'nun eli Jungwon'un kolundaydı.

Siniri tepesine çıkmış bir şekilde yanlarına ulaştı ve nefret ettiği çocuğun elini sevgilisinin kolundan çekti. "Ne yapıyorsun lan sen?!"

Bir eliyle Jungwon'u arkasına almış, diğer eliyle de Keeho'nun yakasına yapışmıştı. Keeho sinir bozucu bir gülüşle konuştu. "Konuşuyorduk kedicikle."

Sevgilisine hitap ediş şekli daha da sinirlerini bozdu. Artık iki eliyle tutuyordu yakasını. "Seni öyle bir döverim ki Keeho..."

Uzun boylu çocuk histerik bir kahkaha attı. Bu sırada Jungwon, Jay'i çekmeye çalışıyordu ne kadar başarılı olabilirse. "Jay önemli bir şey yok, düzgünce konuşuyorduk."

Saniyelik bir arkasına bakıp geri önüne döndü. "Duydun. Sadece konuşuyorduk." kulağına yaklaşıp fısıldadı. "Biraz asabi bir kedi olduğu için aşk itirafımı reddetti."

Geri çekildiği anda yüzüne yumruğu geçirdi. Sendeleyip arkaya doğru adımladı Keeho. Yakalarından tekrar tutup bir yumruk daha geçirdi. Çocuk sanki bu durumdan memnun gibi gülümsüyordu.

"Jay dursana!" bir yumruk daha atacakken kolunu tutup önüne geçti Jungwon. "Tamam bırak! Ben konuştum bulaşmayacak bana."

"Sen öyle san! Buna cidden inandın mı Jungwon? Çekil önümden!"

"Çekilmeyeceğim. Hadi içeri gidiyoruz." elleriyle göğsünden itikledi Jay'i. Sevdiği oğlanı kırmamak adına göz yumdu ve arkasını döndü Jay. El ele tutuşup içeri girdiler.

Boş olan ikili bir koltuk bulup oraya oturdular yan yana. Jungwon, Jay'i sakinleştirmek için daha da dibine girdi. Ama Jay onun yüzüne değil, çatık kaşlarıyla etrafa bakıyordu.

"Bana bakar mısın." yükses sesten dolayı kendini duyurabilmek adına bağırmıştı. Jay bunu duysa da bakmadı Jungwon'a.

Çenesinden tutarak kafasını kendine çevirdi ve dudaklarına minik bir buse kondurdu. Jungwon minik bir gülümseme gönderirken Jay, şaşkın şaşkın bakıyordu. Çünkü bu 3. öpücükleriydi ve üçünü de Jungwon yapmıştı.

close to you • jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin