İlk gün

21 5 0
                                    

Günaydın, çok heyecanlı bir gün yeni arkadaşlar yeni okul ve yeni yakışıklı çocuklar. Acaba ilk kim ile tanışıcağım çok merak ediyorum açıkçası. Uyanır uyanmaz baktığımızda ilk şey formam oldu. Formamın altı siyah bir etek üstte beyaz bir gömlek ve süveter tabi ben süveter kullanmayacağım. Formalarımı giyip saçını dalgalı fön çekmesi için annemi çağırdım. Annem eski kuaför olduğu için şanslıyım yoksa ben ne yapıcam diye delirmiştim çoktan. Annem saçımı yaptı ve odamdan çıktı evet fazla sorgulamadan yaptı ilk defa böyle birşey oldu ben şoklardaydım ama neyse benim daha yapıcağım çok şey var. Takı kutumu önüne çıkardım ve bir kaç formaya uygun bileklik taktım boynunu kontrol ettiktim ve uğurlu kolyem hala boymundaydı. Aşağıya inip bir kaç birşey atıştırdıktan sonra evden çıktım ve kapının önünde babamı bekledim, babam gelir gelmez arabaya bindik ve beni okula götürdü. Okulun önünde lüks arabasıyla duran çocuklar vardı, arasından bir çocuk bana seslendi 'Hey güzel kız yeni misin sen burada' dedi. Terbiyesiz o an yerden taş alıp kafasına fırlatmak istedim olmadı. Yanındaki bir çocuk ise 'Rahat bırak kızı kerem' dedi. Çok tatlı bir çocuktu açıkçası, ama okuldan ayrılmak istedim daha okula girmeden laf yiyosam okula girince neler olur kim bilir. Okula girdim ve sınıfı ararken bir çocukla göz göze geldik ve birbirimize gülümsedik çocuk yanıma geldi 'Merhaba sen bu okulda yenisini galiba.' şuan bayılmak istiyorum bu çocuğun gülüşü dünyalara bedel gamzesi falan yerim. 'Evet yeniyim. Sana birşey sorabilir miyim ?' dedim. Ve çocuk tabi anlamında kafasını salladı bende '10/C sınıfı nerde acaba'dedim. 'İstersen seni ben götürüyim'dedi. Ve bende 'olur' dedim. Beni sınıfa getirdi ve benle sınıfa girdi bende gelmene gerek yok dedim ve yine o güzel gülüşünü yaptı ve 'bende bu sınıftayım' dedi. O an havalara uçmak istedim Allah'ım iyikide kolyemi çıkarmamışım bak şansım geri geldi . sınıfa girdik ve bana yanına oturmamı söyledi, çocuğu kıramazdım ya bende oturdum.

SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin