Kötü kız ile tanışma

23 5 0
                                    

Beni yanına davet eden çocuğun yanına oturdum ve ders başladı. 'Benim adım Yiğit senin adının ne ?' dedi. Ben bi hocaya bi yiğite bakarak 'Su' dedim. 'Susadın mı ?' dedi. Ben artık ölmek istiyorum evet tatlı bir gülüşü oldu kadar berbat espiri anlayışıda var. 'Hayır ismim Su'dedim. Bana bakarak güldü ve 'Biliyorum espiri yaptım' dedi. Hoca bize baktıktan sonra susmamız için eli ile işaret etti vs bizde derse döndük. Tenefüs zili çaldı ve yiğit bana 'gelicem' diyerek gitti. Yanıma bir kız bir de erkek geldi tanımıyordum ama yoklamadan isimlerini öğrenmiştim kızın ismi Efza, erkeğin ismi Burak belli ki ikisi çok yakın arkadaş acaba sadece yanına tanışmak için mi geldiler yoksa bir sürü soru ile beni boğucaklar mı?. 'Merhaba ben Efza sen su olmalısın şu yeni kız' dedi. Beni süzerek bende 'Evet ben su' dedim. Burak elini uzattı ve 'bende Burak' dedi. Elini sıkarak 'tanıştığıma memnun oldum' dedim. Yani klasik tanışma. Baya kaynaştık on dakika içerisinde ve benim oturduğun sıranın arkasına oturdular. Yiğit geldi ve ' ooo ben yokken kaynaşmışsınız' dedi. Ve yanına oturdu, halbuki daha yiğitle adam gibi tanışması bile. Tam yiğit geldi zil çaldı ve hemen hoca geldi. Bu okulun hocaları çok dakik harbi. Ders bitti ve zil çaldı yiğit 'gel benle' dedi. Ve beni bahçeye çıkardı. Belli ki yiğit popüler, çünkü herkez bize bakıyordu. Gezerken etrafa bakıyorum ve yanından bir kız bana gıcıkça baktı ve çelme takarak gitti bende onun attığı çelme ile dengemi kaybedip yiğitin üstüne düştüm ve yiğit tuttu beni. Beni tutunca yine göz göze geldik ve gülüştük. Beni doğrulttuktan sonra yürümeyi bırakıp banka oturduk. Yiğite sordum ' O bana çarpan kız kim di ?' diye. Bana verdiği cevap içimi rahatlattı ' Ya bırak o kızı okulun kötü kızlarından ama sana çattıysa dikkatli ol derim ama korkma ben varım' dedi. Bu benim hoşuma gitti 'Aman be ne korkucam ondan o benden korksun' dedim saçımı savurarak. Yiğitle bayağı konuştuk ve onu tanıdım. Babasının bir holding'i varmış, annesi makenmiş çocuk anlıyacağın sevgiye muhtaç onun ile ilgilenen kimse yok. Yiğit benden telefon numaralı istedi bende verdim yani arkadaşım sonuçta. Okul bitti babam beni almaya geldi ve eve gittik. Eve gidince ilk işim odama gidip formamın çıkartmak oldu. Aşağıya inip yemek yedim ve odama çıkıp uyudum.

SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin