Libido arttırıcı:
Merak etme seneye geçersin.Yemek yerken telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonu elime aldım ve mesajı okudum.
Arsız:
Not umrumda değil Taehyung.Libido arttırıcı:
Taehyung ?Arsız:
Ne oldu rahatsız mı oldun ?
Sabah sınıftaki o tavırların neyin nesiydi ?Libido arttırıcı:
Tavırlarım gayet normaldi,senin hakettiğin gibi.Sinirli bir ifadeyle mesajını okurken babam konuştu.
Telefonu bırak Jungkook,yemek yerken telefon'a bakılmayacağını unuttun mu ?
Telefonu kenara bıraktım.
Üzgünüm baba,okulla ilgili birşey de.
Babam başını onayla salladı ve yemek yemeye devam etti o sırada annem konuştu.
Bu arada derslerin nasıl oğlum ? İyi gidiyor mu ?
Tepkisizce cevap verdim.
Herşey yolunda anne.
Annem gülümsedi ve saçlarımı okşadı, o sırada konu babamın dikkatini çekmiş olacak ki bana odaklanarak konuştu.
Kaldığın bir ders var mı ?
Gözlerinin içine bakarak sakince cevap verdim ama tanrı şahit titrememek için kendimi zor tutuyordum.
Hayır baba,derslerim iyi.
Bana şüpheyle baktı ve ardından yemeğini yemeye devam etti. Telefonum tekrar bildirim sesiyle titredi.
Libido arttırıcı:
Sana defalarca çalışmanı söyledim ama beni hiç umursamamışsın jeon.İç çektim ve telefonu elime alarak cevap yazdım.
Arsız:
Gerçekten çabaladım taehyung. Neden bana inanmıyorsun ?Libido arttırıcı:
Çalışsaydın 70 almazdın jeon.
Zaten dersi düzgünce dinleyen biri bile 70 alabilirdi.Mesajı okurken bir anda babam elini masaya vurduğunda titredim ve elimdeki telefonu yere düşürdüm.
Lafımı neden ikiletiyorsun Jungkook ?!
Annem bana bir bardak su uzattı ve endişeyle yanıma geldi.
Tanrım! Ne yapıyorsun çocuğun kalbine mi indireceksin genç yaşında ?!
Kiminle mesajlaşıyorsun ?!
Babam bağırdığında annemde bağırmaya başladı.
Kiminle mesajlaşıyorsa mesajlaşıyor sana ne ! Tüm yemeği zıkkım ettin bize,çık yukarı gözüm görmesin seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite Teacher ~Taekook +18
FanfictionFransızca profesörü Kim Taehyung'un başı yaramaz ve arsız öğrenci Jeon Jungkook ile dertte.