İç çektim ve telefonumu kenara bırakarak esnedim. Babam olanlardan sonra bana odadan çıkmama cezası vermişti ayrıca telefonumu da almaya çalışmıştı ama kavga edip onu reddetmiştim.
Sabahtan beri taehyung ile yazışıyordum,arada bir birbirimize fotoğraf yolluyorduk. Bir zaman sonra mesajlaşmaktan yorulmuş ve görüntülü konuşmuştuk.
Olanlar yüzünden kendini suçlu hissediyordu ve beni teselli etmeye çalışıyordu.
Ne düşünüyorsun oğlum kara kara ?
Jimin'e döndüm ve iç çektim.
Sabahtan beri telefonla konuşuyoruz ama ben yine de taehyung'u çok özlüyorum. Elini tutmak ona sıkıca sarılmak istiyorum.
Gözlerini devirdi ve kıkırdadı ardından yanıma uzandı ve üstüne yorganı çekti.
Offf senin şu aşık hallerin de ayrı bir sinir ha.
Telefonumun ekranı gelen bildirimle aydınlandığında dikkatimi oraya verdim. Telefonu alarak kimden mesaj geldiğine baktım.
Libido arttırıcı:
Güzelim senin odana evin hangi yönünde kalıyor ?Mesajı gördüğüm an gözlerim irileşti ve hızla yataktan kalkarak pencereye koştum. Dışarı baktığım an taehyung'un arabasını gördüğümde kalbim hızla çarpmaya başladı ama etrafta taehyung'u göremeyince kaşlarım çatıldı.
Arsız:
Sen ne taraftasın şuan ?Libido arttırıcı:
Hassiktir çok yanlış taraftayım şuan !Az önce annenle göz göze geldim.
İçimden küfürler savurdum ve jiminin meraklı sorularını umursamadan koşarak odadan çıktım.
Tam o anda annemle burun buruna gelince gözlerimi kaçırdım.
Şey anne...
Telefonunu ver jungkook !
Anneme yavru köpek bakışları atarak dudaklarımı büzdüm.
Ama an-
Telefonunu ver dedim !
O sırada jimin hızla yanımıza geldi ve kolunu benim omzuma doladı.
Hadi ama teyze zaten tüm gün odadan çıkmıyoruz !
Annem sinirli gözlerle jimin'e baktı.
Sana çıkma diyen oldu mu ? İstersen çık sonuçta ceza jungkook'un cezası.
Jimin hüzünlü bir şekilde yere baktı ve sahtekar tavırlarını konuşturmaya başladı.
Bende istemez miyim dışarı çıkmayı teyze ? Bende istemez miyim gecelere kadar gezip tozmayı ? Ama arkadaşlık işte benim canım kardeşim odasında tıkılmışken ben nasıl bunları yapayım ha.
Annem sinirli bir tavırla kollarını göğsünde çaprazladı.
Bizde sizin gibi genç olduk ama sevgilimiz evimizin önünde penceremizi dikizlemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Favorite Teacher ~Taekook +18
ФанфикFransızca profesörü Kim Taehyung'un başı yaramaz ve arsız öğrenci Jeon Jungkook ile dertte.