~Three

2.1K 82 12
                                    

(2 Hafta sonra)

Bro sana dedim bu yakışmaz diye !

Gözlerimi devirdim ve jiminin yakınmalarını dinlerken bir yandanda Instagram'da gezinmeye devam ettim. Tam o sırada dışarıdan bir öğrenci koşarak sınıfa girdi ve heyecanla bağırdı.

Bay Kim sınav'ları okumuş ve bugün ilk dersi bize ! Aman tanrım,kesinlikle dersten kalacağım.

Kızın dedikleriyle sesli bir şekilde yutkundum ve Jimine döndüm.

Boku yedik desene.

Jimin dudaklarını büzdü ve omuzlarını silkti.

Siktir etsenize,ne var Fransızca yapamıyorsak. Tek derdimiz bu sanki.

Sırıttım ve omzuna hafifçe vurarak alaycı bir tavırla konuştum.

Sanki devlet başkanısın da dertsiz günün geçmiyor, hayırdır ne bu tavırlar ?

Ben hafif vursam da jimin insafsızın tekiydi bu yüzden bildiğin tüm gücüyle omzuna geçirdi.

Yavaş lan,kodumu yumruğu sümük gibi yapışırsın yere haa.

Sınıftakiler gülerek bizim diyoloğumuzu dinlerken Johan konuştu.

Bizim ki yine Busan lehçesine kaydı.

Johan iyi çocuktu fakat herşeye burnunu sokmak gibi kötü bir huyu vardı.

Sinirini bozma sana bile kayar haa.

İç çektim ve mırıldandım.

Bu sınavdan da düşük alırsam evde savaş çıkacak.

Jimin kolundaki saate baktı ve iç geçirdi.

Aissh cidden bütün moralim bozuldu,zaten sevmiyorum bu dersi bir de şimdi sınav sonuçları açıklanacak.

Tam o sırada ders zili çaldığında ayağa kalktım.

Hayırdır nereye ?

Soğuk su alıp geleceğim, sana da alayım mı ?

Jimin başını olumsuz anlamda salladığında hızlı adımlarla sınıftan dışarı ilerledim.

( 5 dakika sonra )

Sonunda suyu alıp dersliğe doğru ilerledim. Kapıyı tıklatarak sınıfa girdim -Bay Kim'in sınıfta olduğundan emindim- ve içeri adımladım.

Herkes dut yemiş bülbüle dönmüştü,ses seda yoktu.

Bay kim bana döndü ve sert bir ifadeyle konuştu.

Ne zamandan beri derslerime geç kalır olsun jeon ?!

Elimde ki suyu gösterdim ve sakince konuştum.

Üzgünüm bay Kim,su almam gerekiyordu da.

Elindeki kalem ile boş bir yeri işaret etti ve tekrar sert bir ifadeyle konuştu.

İhtiyaçların beni ilgilendirmiyor bildiğim kadarıyla bunun için ara vaktiniz var.

İç çektim ve minho'nun yanına doğru ilerledim. Yanına oturduğumda bana bakmadı bile ama dudağında ki yara dikkatimi çekmişti.

Yine kimden dayak yedin ?

Beni umursamadan dümdüz ileri doğru bakıyordu. Yarasından akan kanı fark ettiğimde çantamdan bir peçete çıkarttım ve ona uzattım.

My Favorite Teacher ~Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin