Başlangıç

14 5 2
                                    

"Yok hiç bir şey yok, çıldırcam!"
İki saattir şu ünlü yılmazlar ailesi hakkında şüphelendirici bilgiler arıyorum ama yok. Sicilleri benim geleceğimden daha temiz.
Odanın içinde volta atıyordum. Neden böyle bir aile annemi ve babamı durduk yere öldürür ? Düşündükçe sinirleniyordum.Hemen masada duran telefonumu alıp Esma'yı aradım."Hadi Esma aç şu telefonu!" Dördüncü çalışında nihayet açıldı.
"Esma neden açmıyorsun telefonu çıldırdım burada" dedim.
"Ne var Kayra yaa yatıyoruz burada. Gecenin köründe arıyorsun"dedi uykulu sesle.
"Bak Esma sus yoksa bütün sinirimi gelir,seni yatağından kaldırır yumruklayarak çıkarırım."
"Tamam Kayro en güçlü sensin anladık.Neye sinirlendim gene ne oldu? dedi. O an bütün sinirim gitti.Yavaşça yere oturdum.
"Kayra iyi misin?"
"Yurtda mısın? Kayraa.Bekle oraya geliyorum." dedi ve telefonu kapattı.

Bana ne olmuştu bilmiyorum ama aklıma annem ve babamla yaşadıklarım gelince gücüm tükeniyordu. Daha geçen yıl 18. doğum günümü kutlamıştım onlarla ve o gün babama bir telefon gelmişti. Annem ve babam hemen evden aceleyle çıkmıştı. Ondan sonra daha geri dönmemişlerdi. Ve sonra ölüm haberlerini aldım. Arabayla kaza yapmışlar. Ama ben buna asla inanmadım. Çünkü o gün babam arabayı almamıştı ve kaza anının görüntüleri yoktu. Polislerden bir yıl boyunca haber bekledim ama yoktu hem de hiçbir şey. Ve şimdi bir aydır ben araştırıyorum. Bir dal buldum bu zengin aile hakkında sanırım annem ve babam onlara çalışıyormuş ,ve ben bu dala tutunmak istiyorum artık.

Ben gözlerim dolu dolu düşünürken zilimin kısa melodisi evin içinde yankılandı. Zar zor yataktan kalkıp kapıyı açtım. Açar açmaz Esma üzerime atladı.
"Kayrom ne oldu sana?" diyerek sarıldı bana. Ben kollarından sıyrılıp yatağa oturdum, o da yanıma.
"Dayanamıyorum Esma annem ve babam bir bilinmezliğin içinde öldüler ve hiç kimse nasıl öldüklerini bulamadılar, ben de dahil." dedim gözlerimden yaşlar boşalırken.
Esma teselli etmek için bana sarılıp saçımı okşuyordu.
"Kayra biz seninle bunları konuşmadık mı? Lütfen hadi ağlama hem sen bir şey bulmuştun neydi o ııım ha buldum 'zengin bebeleri' " dedi gülerek. Esma benim ablam sayılırdı her derdimi onunla paylaşır, onunla çözerdim.
"O da çöp oldu" dedim. Esma niye der gibi bakıyordu."Araştırdım,hiç bir şey yok,temizler"
"Emin misin? Bak Kayra bunu unutma zenginler her zaman kirlilerdir yoksa nasıl zengin olsunlar? Onlar çok iyi sırcılardır, karda yürür izini belli etmezler.
"E yani" dedim duygusuz bir ifadeyle."Yani kızım bunlar şurda burda internette araştırarak bulacağın insanlar değil. Bunların içine girmen lazım."
"Nasıl yani " dedim anlamayarak.
"Offf kayro senle çok işimiz var. Bak siyahım onlar bir oyunun içindeler ve sende o oyuna dahil olacaksın"dedi. Esma bana siyah saçlı, siyah gözlü ve beyaz tenli olduğum için bana siyahım diyordu. Gerçi beyaz tenli ne alakaysa?
"Yani oraya gitmemi söylüyorsun"dedim onaylamasını bekleyerek."Hah şükür jeton düştü" dedi dua edercesine."Yani ajan mı olayım Esma saçmalama yaa " diyerek ayağa kalktım.
Esma da peşimden kalkarak "Kızım sana hırsız mı ol dedik? " diye sordu.
"Napim hizmetçi mi olayım, çocuk bakıcısı mı olayım?"aslında son söylediğim bana da mantıklı gelmişti."Hah aferin kız sana kendin buldun bak hatta bende çocuk bakıcısı aradıklarını duymuştum . O zaman tamamdır oldu bu iş. Hemen yarın git konuş "dedi heyecanla. Bu kız bu kadar enerjiyi nereden buluyordu?
"Esma ya bir dururmusun. Emin bile değilim onların yaptıklarından."
"Kayro yurtda otura otura ölcen yaa. Onlar yapmamışsa bile zengin havası alırsın kız " diyerek dirseğiyle koluma vurdu. Aslında bende istiyordum gitmeyi." Offf tamam yarın gider konuşurum." dedim sıkıntıyla."Tamam ben gidiyorum o zaman bana haber ver siyah. Seni seviyorum "diyerek öpücük atıp kapıyı açtı."Görüşürüz "
Kapıyı kapattıktan sonra hemen laptopumun başına geçtim litmech' ten mesaj vardı. Hemen mesajı açıp okudum bir kızdandı.
"Selam" yazmıştı. "Selam" yazıp mesajı devam ettirdim. Adı Sera'ydı ve doğumda annesini kaybetmiş, iyi biri gibiydi. Geri mesaj yazınca bakardım. Hemen laptopumu kapatıp lavaboya girdim. İşlerimi halledip çıkınca yatağıma uzandım.
Acaba nasıl olacaktı ? Onlar mı yaptı ? Neden yaptılar ? Durduk yere neden beni annemden ve babamdan mahrum bıraktılar ?
Sanırım bu gece düşünceli bir uykuya dalacaktım

♡♡♡

İlk bölümü bitirdiniz. Umarım beğenirsiniz :)

Kalbimin Yakışıklı KatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin