Sabah kan ter içinde uyandığımda kabus gördüğümü anladım. Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Bir iki tane ağzıma bir şey atıp telefonumu elime aldım. Şu 'yılmazların' evi nerdeymiş. Bir iki dakika telefona baktıktan sonra kalktım,üzerime giyinmek için bir şeyler aradım.
Üzerime bazı şeyler giyip çıktım...
Taksiden inip eve baktığımda ağzım açık kaldı. Hemen kendimi toparlayıp taksiciye parayı uzattım. Eve doğru yürümeye başlayınca içimde bir heyecan hissettim. Sanki gerçekten yeni bir işe başlıyormuşum gibi...
Büyük demir kapının yanındaki zile bastım. İnce bir kadın sesi "Buyurun"dedi diyafondan
"Iıı şey ben iş görüşmesi için gelmiştim"dedim ürkekçe.
"Çocuk bakıcılığı için mi?"
"Evet" dedikten sonra takım elbiseli bir koruma kapıyı açtı. Her zaman cesur olan ben şimdi bir kuştan farksızdım. Hizmetçi olduğunu düşündüğüm tatlı kadın bana eve kadar eşlik etti. Eve girdiğimizde
"Buyurun şurada bekleyebilirsiniz Sevim hanım birazdan gelecek" dedi. Kadına başımla teşekkür edip oturma odası diye tahmin ettiğim şık odaya girdim. Oturup telefonumu çıkardım ve hemen Esma'ya yazdım;
"Esma ben bu malikaneye geldim. Şimdi ne yapacağım? Eğer annemle babamı bunlar öldürdüyse benim onların bir akrabası olduğumu anlarlar isimimden." yazıp gönderdim. Anında okuyup yazdı.
"Ooo Kayro görmeyeli akıllanmışsın. Ben onu düşündüm. Yeni adın çantanda..." yazdı. Şaşkınlıkla mesajı okuyup çantama baktığımda ilk gözüme çarpan yeni kimliğimdi. Çantamdan çıkardım ve incelemeye başladım. Yeni ismim 'Asya Sanık'tı. Tam incelemeye devam edecektim ki içeriye bir kadın girdi sanırım Sevim hanımdı. Hemen toparlanarak ayağa kalktım. Bana elini uzatarak "Merhaba ben Sevim Sera Yılmaz,evimize hoşgeldin. Bende elimi uzatarak karşılık verdim."Merhaba ben de Ka-Asya Sanık hoş buldum." Utanarak tekrar koltuğa oturdum. Az kalsın yakalanacaktım."Memnun oldum Asya."diyerek karşımdaki koltuğa oturdu."Seni tanımak isterim."dedi bilmiş bir ifadeyle.
"Ben Asya,19 yaşındayım.Annem ve babam bir araba kazasında vefat ettiler."bunu bastırarak söylemek istemiştim."Bu yüzden yurtta kalıyorum ayrıca da okumuyorum."dedim.
"Hmm anladım. Peki bu işi tercih etmenin sebebi nedir?"diye sordu. İşte şimdi yere çakıldım. Bunu hiç düşünmemiştim. Ne diyecektim? "Annem ve babamın katilinin sizler olduğunu düşünüyorum. Bunu öğrenmeye geldim" filan mı?
"Iım şey ben" bir anda "evde canım çok sıkılıyordu da ben de çocukları çok sevdiğim için işe başlayayım dedim." Kadın büyük bir kahkaha attı. Utancımdan yere girdim.
"Demek canın sıkıldığı için geldin. Ay Asya hiç gülesim yoktu."deyip gülmeye devam etti. "Yani hayır öyle değil ". Harika kadın şimdi beni canı sıkıldığı için işe başlayan kız olarak bilecekti.
"Tamam canım ben anladım. Senin niyetin iyi. Önce şüphelenmiştim ama sen iyi ve güzel bir kızsın ".
"T-teşekkür ederim " dedim.
Yanaklarımın kızardığına emindim.
"Birazcık da ben kendimden Yani bizim aileden bahsedeyim "dedi ve boğazını temizleyerek " Ben genç yaşta evlendiğim için 4 çocuğum var. En küçüğü ise Leya. Leya gel bakalım" dedi.
O anda kapı açıldı ve içeriye sarışın, mavi gözlü, tatlı bir çocuk girdi.
"Ya anne iki saattir kapının önünde bekliyorum. Amma konuştunuz." dedi sevimli kız."Hşş öyle konuşulmaz kızım. Hem bak senin yeni bakıcın Asya ablan."dedi Sevim hanım. Kız bana hayranlıkla bakarken bir anda gelip bana sarıldı. Ben de şaşkınlıkla ona sarıldım. "Memnun oldum Asya abla." dedi ve benden ayrıldı. "Bakıyorum da sevdin Asya ablanı "dedi Sevim hanım gülerek,"Hadi leyacığım sen git odana biraz oyun oyna, ben de Asya ablanla birazcık daha konuşayım " .
" Tamam anne "dedi Leya ve odadan çıktı. Çok şirin ve güzeldi. Ona galiba ısınıyordum o da bana.
"Şimdi Asya sen işe alındın ama sana bir tanecik kızımı emanet edeceğim için güvenmek istiyorum ama bunun için önce senin kendine güvenmen lazım güveniyor musun ve güvenebilir miyim ?"
Aslında benim buraya gelme amacım başkaydı. Onların istediği ise bambaşka. Sanırım bu iki işi en iyi şekilde yürütmem gerekecek.
"Evet güveniyorum ve güvenebilirsiniz" dedim kararlı gözükmeye çalışarak.
"Eminsen tamamdır. Ben ve eşim yoğun çalıştığımız için Leya ile ilgilenemiyoruz. Abileri ise kendi halindeler. Tamamdır Asya yarın işe başlayabilirsin" dedi ayaklanarak."Ha bu arada yurttaki eşyalarını topla yarın sabah özel bir araba göndereceğim. Zaten yarın evdekilerle tanışacaksın. "dedi. Ağzım açık bir şekilde Sevim hanımı dinliyodum,ne yani ben bu evdemi kalacaktım? İçimde nedenini bilmediğim garip bir heyecan vardı.
"T-tamam Sevim hanım."
"O zaman yarın görüşürüz Asyacığım."
"Görüşürüz Sevim hanım."dedim gülümseyerek. Sevim hanım çıktıktan sonra ben de kalktım ve bu malikaneyi yarın dönmek üzere geride bıraktım. İçimde bu evde bazı şeyler olacakmış gibi bir his var ama nasıl şeyler işte bunu bilmiyorum...✿✿✿
Bomba bir bölümdü. Kayra'nın yani Asya'nın neler yaşayacağını diğer bölümlerde görücez. Oy vermeyi unutmayınn :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Yakışıklı Katili
Mystery / Thriller" Annem ile babamın katilini ararken kalbimin katilini buldum..."