Bana yaklaşıyordu. Çok heyecanlıyım. Ne yapacağımı bilmiyordum.
Emin
-Kendini tanıtsana, dedi.
Benim dilim tutuldu.
-Ben Merve
Dedim sanki bunu bilmiyormuş gibi
Emin
-O kadarını zaten biliyorum biraz daha aç sonuçta sıra arkadaşımsın,dedi
-23 Ekim 2009'luyum,dedim
Emin
-Benden 6 ay küçüksün,dedi
Yanımıza Alev ve Aslan geldi. Alev bana elini uzatarak
-Merhaba ben Alev duymuşsundur zaten,dedi .
Aslan
-Gıcık, inatçı, ve de sinirli Alev,diye ekledi. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum.
-Siz sevgili misiniz, diye sordum.
Alev bana bakarak
-Evet siz değil misiniz, diye sordu.
Bu cümleden sonra Emin'le birbirimize baktık ve hayır dercesine kafamızı bir sağa bir sola salladık.Alev delirmişti,delirmeyi geçtim bunu nasıl pat diye sordu anlayamıyorum.Baya açık sözlü.
Konuyu dağıtmak amacıyla,
- Dışarı çıkalım mı?,diye sordum .
Alev ve Aslan onayladı ama Emin'den ses yoktu.İçine kapanık gibi ama değil gibi de garip bir çocuk.
Emin'e bakarak,
-Sen ne dersin, dedim.
Emin
-İyi hadi inelim, dedi ve kalktı.
Alev ve Aslan el ele tutuşuyordu.işte gerçek aşk buydu. Emin bir anda benim elimi tuttu.Yanaklarım acayip bir şekilde kızarmıştı. Ne yapacağımı bilemiyorum.Sanki,Sanki yer ayaklarımın altından kayıp gidiyor. Elimi hala bırakmamıştı.Alev bana Aslan ve ben Emin'e Sonra bir anda beni kendine çekip öpmeye başladı.
Neredeyse 3 dakika boyunca öptü. Daha ilk teneffüste böyle olmaksa biraz garip.
Ben onu kendimden çekmeye çalışıyorken o daha beni sıkı tutuyordu.
En sonunda bıraktı. Ben sorgular bir bakış attım ama o yaptığından gurur duyarcasına önüne bakıyordu.
Ondan bir yanıt bekliyorum ama o tek kelime bile etmiyordu.
En son ona
-Senden bir cevap bekliyorum, dedim.
O ise bana en sonunda bana baktı. Dahası sanki bana - Lütfen sus , daha sonra açıklarım-gibiydi.Şükürler olsun ki zil çaldı.Sınıfa girerken düşmek üzereyken Emin beni son saniyede tuttu.
Ben ondan açıklama beklerken o bana daha çok yaklaşıyordu.Acaba benden hoşlanıyormuydu.Öyle bir şey olması imkansızda. Sonuçta ben kim o kim...
Öğretmen geldiği gibi herkes yerine geçti.
Ben en son kendimi tutamayıp Emin'e
-Neden böyle bir şey yaptın,dedim.
Emin bana bakarak
-Eski sevgilim beni aldattığı için ayrıldım.Evet tahmin ettiğim gibi o da bu okulda,dedi ama ben niye böyle bir şey tahmin edeyim ki.Aklımın ucundan bile geçmedi dedim.
Sonra devam etti
-Sonra onu yanındaki şerefsiz bir adamla gördüm.Ona acı çektirmek için seni öptüm. Alev'in sevgilisi olduğu için ve de yanımda sen olduğun için sen. İsmi Sinem Sarışın gözlüklü bir kız.Az öncede ilk günden rezil olma diye tuttum,dedi
-Sinem dediğin Sinem Kaya mı?,dedim.
-Evet ama sen onu nerden tanıyorsun ki ...Emin karakteri normalde
Merve karakteri normalde
Aslan karakteri normalde
Alev karakteri normalde
Sinem karakteri normalde
Şaka şaka