4. bölüm/ kıskançlık

1.4K 22 1
                                    

Evden çıktık arabaya doğru ilerliyorduk ön koltuğa bindim melisada arka koltuga binmişti yola çıktık yol 40 dakikalık bir mesafeden ibaretti. bir anda telefonum çaldı
Arayan eski sevgilimdi Furkan'ın bakışları telefonuma döndü.

Tam açıcakken elimden telefonu elimden çekti ve telefonu o açtı.

"Güzellik  partiye gelicek misin"

"Sen hayırdır oğlum sen kimsin"

"Asıl sen kimsin amk"

" Ben Eylülün sevgilisiyim bilader"

Dedigi anda bakışlarım melisaya cevrildi biz furkanla ne zaman tanıştıysak melisa o zamandan beri bizi yakıştırıyordu. Melisa gülümsedi.

Bir anda sesim yükseldi

"Pardon!?"

"Kes sesini Eylül"

"Tamaam sustum"

Telefonu kapattıktan sonra hiçbir şekilde konuşmadım uzun yol olduğu için melisa uyumuştu bende sadece dışarıyı seyrediyordum. Furkan ise gözetler gibi 5 dakikada bir bana bakıyordu.

"Özür dilerim"

Yüzüne bakmadan dışarıyı seyretmeye devam ediyordum.

"Cevap yok. Peki"

"Anlamıyorum seni furkan"

Gerginlikle ona abi dememiştim bu onun hoşuna mi gider bilmiyorum ama onun kafa yapısını cok merak ediyorum.

"Neyimi anlamıyorsun güzelim"

"Bu hallerini. Bana kendin diyorsun benden FAZLASIYLA küçüksün diye
Kendin ilişkideymisiz gibi davranıyorsun eski sevgilime sevgilisiyim demek ne demek furkan"

" Özür dilerim Eylül. " Bunu bastırarak söylemişti sinir olmuştu. Ben ise sesimi çıkartmadım camı seyretmeye devam ettim.

********

Gelmiştik melisada uyanmıştı melisayla bizim için ayrılan masaya geçtik furkanda bizim masayı gördükten sonra bara geçti. Melisayla konuşurken melisanin bakışları arkama doğru kaydı.

"Neye bakıyorsun"

"Kanka atakan orda"

"Hassiktir furkan bunu görürse öldürür "

Furkanın gormesi  ve  kıskanması umrumda değildi ben atakana bakarken atakan beni görüp yanıma geldi.

"Çok güzel olmuşsun"

"Teşekkür ederim"

"Bu dansı bana lütfeder misiniz  hanımefendi"

İstemeye istemeye elini tuttum ve diger çiftlerinde dans ettigi piste geldik.  Dans için bir  eliyle belimden diğer eliyle elimi tutmuştu.

"Atakan bana bak o el  kalçama yaklaşmıyor tamam mı"

"Tamaam guzeliim"

Etrafa  bakarken bize barda tip tip bakan furkanı gördüm. Müzik bitti bizde dans etmeyi bırakmıştık bize ayrılan masaya geçtim melisayla birazdaha konuştum.

"Balım ben bir makyajımı tazeliyip gelicem"

"Tamam güzelim"

Lavaboya tam geldigim anda arkamda adım sesleriyle biri bir anda kolumu çekti tabikide furkandı beni duvara yasladı yüzünde ciddi ve sinirli bir bakış vardı.

"Kızım sen ne yapıyorsun beni katil mi yapmaya çalışıyorsun ha"

"Bişey yapmadım sadece dans ettim"

"Sadece dans baska biri ile"

"Baska biri değil eski sevgilim o telefonda ben Eylülün sevgilisiyim dediğin çocuk bu çocuk iste"

"Bide eski sevgilin Eylül deliricem"

"Delirmeye devam et furkan"
Dedim ve yanından hızlıca ayrıldım

Yaklaşık yarım saat sonra furkan geldi

"hadi saat geç oluyor eve geçiyoruz"

******

Bana Abi Deme 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin