****
Restoranta gelmiştik yemeklerimiz çok güzel ve bir o kadarda lezzetliydi
Tatlı sohbetler eşliğinde şaraplarımızı yudumluyor bir yandan gülüşüyorduk.Bir an telefonum çaldı ikimizde sustuk
"Babam arıyor...."
"Kim arıyo"
"Babam"
Telefonu açtım
"Ne var"
"Eylül.."
Bu babamın karısıydı sesi kötü geliyordu.
"Noldu ceren abla babama bişey mi oldu"
"Baban."
"Bugün söyleyecek misin ceren abla"
"Kızım baban kalp krizi geçirdi dün o panikle sana haber veremedim bugün haber veririm diye düşünmüştüm ama.... Babanı kaybettik"
Gözlerim doldu, telefonu kapattım sesim çıkmadı adeta dilimi yutmuş gibiydim.
"Güzelim noldu. İyimisin hayatım"
"Furkan babam.."
Daha fazla dayanamadım ağlamaya başladım.
"Eve gidelim ister misin"
"Babamın evine gidelim sadece Tek bunu istiyorum. Ben öldükten sonra bak dediği bi kutu vardı"
"Tamam güzelim"
******
Yola çıkmıştık gidiyorduk ne mutsuzdum nede mutlu babamı kaybetmenin acısını yaşayamıyordum çünkü babamın bana yaşattığı şeyler aklıma geliyordu cebimde olan telefonumun titrediğini hissedip elime aldım tanımadığım bi numara arıyordu.
(90+5*********)
"Alo kimsiniz?"
"Eylül..."
Bu bi erkek sesiydi. Sesi genç geliyordu.
"Pardon kimsiniz çıkaramadım?"
Bu aileden tanıdığım kimsenin sesine benzemiyordu.
"Ben.. ben bunu şuan açıklayamam ama kim olduğumu kısa sürede anlayacaksın"
Telefonu yüzüme kapatmıştı tenim buz gibi olmuştu kısa süreli şok yaşadım
"Güzelim iyi misin. Arayan kimmiş?)
"İ-iyiyim yani, sanırım"
"Arayan kimdi"
Ölü gibiydim tenim bembeyazdı.
"Bilmiyorum ama o adımı biliyo kimsin dediğimde kısa sürede anlarsın dedi va kapattı."
*******
Eve gelmiştik kutu odamda yatağımın üzerinde duruyordu.Kutuyu elime alır almaz ilk notu elime aldım.
Canım kızım ben baban bu notu okuduğunda muhtemelen ben ölmüş ve sen hayatına devam ediyor olcaksın. Bunu söylemek için çok mu geç bilmiyorum ama daha fazla bundan habersiz yasamanı istemiyorum. Kızım senin bir abin var belki şuan onunla tanıştınız belki tanışmadınız sende ufacık bile bi hatırım varsa abin İstanbulda yaşıyor nedenini onunla birbirinize kavuşup senin sormanı ve ikinizin bir araya gelmesini istiyorum... SEVGİLERİMLE BABAN.
MERHABA UZUN SÜRE SONRA YENİ BÖLÜM ATIYORUMM<3 NE YALAN SÖYLİYİM YAZMAYI VE SİZLERİ ÇOOOK ÖZLEMİŞİM<33
YENİ BÖLÜMLER GELİCEK 🫀
SİZCE EYLÜL ABİSİYLE BİR ARAYA GELEBİLECEK Mİ?