31.Bölüm

79 10 14
                                    

Seungmin'den
Kolyeyi boynuma taktıktan sonraa masaya oturduk ve yemek yemeye başladık. Sessizdik. Kısa süre sonra bizim insan görünümlü ayı konuşmaya başladı.

Chan
Yugyeom nerde?

Seungmin
Amcam sabah geldi aldı onlarda kalır bugün büyük ihtimalle.

Chan
Anladım.

Amına kodum insan bir der ki "nasılsın iyi misin"der. Yavşak piç işte. Yemeğimi yedikten sonra masayı toplamaya başladım. Chan hala zıkkımlanıyordu. (Bok yiyesice) Ben mutfaktan gelince tam sofrada boş tabağa uzanacaktım Chan beni kolumdan tutup kucağına çekti. Basbaya kucağına düştüm herifin. Nasıl kemik varsa adamda totişim acıdı 🥺. Neyse ben far görmüş tavşan gibi gözlerimi sonuna kadar açtım.

Seungmin
Chan ne yapıyorsun ya götüm acıdı.

Kahkaha attı. Bir şey mi dedik aw?

Chan
Yerim seni.

Seungmin
Hoşt ulan.

Dedikten sonra yüzümü incelemeye başladı. Bakışları hani bir tuvale hayran hayran bakarsınız ya aynen öyleydi. Utandım haliyle. Yüzüm kızarmaya başladı.

Chan
Utandın mı sen?

Seungmin
Yoo nerden çıkardın?

Chan
Yanakların domates gibi olmuş.

Seungmin
Anandır domates.

Chan
Tamam tamam kızma.

Biraz daha yüzümü inceledi puşt. Sonra konuştu.

Chan
Düşündün mü?

Seungmin
Neyi?

Chan
Bana şans vermeyi.

Seungmin
Verdik dedik ya B12 eksikliği mi başladı bir de?

Chan
Hala benden nefret ediyor gibisin bebeğim.

Şimdi ne diyim buna ben? Ediyor da değilim etmiyor da değilim. Başımı eğip ellerim ile oynadım. Başımı kaldırıp dudağıma öpücük bıraktı.

Chan
Bebeğim benim şans versen de vermesen de ben seni de Yugyeom'u da çok seviyorum. Affedilmeyi hak etmiyorum biliyorum ama ben sensiz bir ömür istemiyorum güzelim sen olmadan nefes almamın hiçbir anlamı olmaz.

Seungmin
Ben de seni seviyorum Chan emin ol. Ama seni sevmeyi ne zaman istesem aklıma kardeşim geliyor. Bana yaşattıkların geliyor ikileme düşüyorum.

Chan
Seni anlıyorum bebeğim. İzin ver yardımcı olayım sana. 1 hafta bebeğim sadece 1 hafta beni sevmeyi dene söz veriyorum sana eğer bu 1 hafta içinde beni sevmezsen seni ve Yugyeom'u rahat bırakacağım bu evden gitmene de izin vereceğim.

Ehe. Açıkçası BEKLEMİYORDUM AMK. Bu ne lan pat diye söyledi herif.

Seungmin
Tamam, öyle yapalım ama söz ver bana.

Chan
Söz güzelim...

TAAAKKK BİTTİİİİ
BUNUN DA FİNALİNE 2 3 BÖLÜM HATTA BELKİ DAHA AZ KALDI BUNDAN SONRA FİC FİKRİM VAR AMA OKUNMAZSA DAHA FİC ZOR YAZARIM
İYİ OKUMALAR 🩷

Revenge ( Chanmin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin