Taehyung'dan
Nefret ediyorum kendimden nefret ediyorum geçmişte yaşanmış şeyler neden şimdi karşıma çıkıp ayağıma dolanıyordu ki?
Jungkook.. benim meleğim onu hak etmiyorum herşey o siktigimin Yunası yüzünden oldu.
Ben hep tek gecelik ilişki adamıydım.
Hayatım da hiç ciddi bir ilişkim olmadı. Bu zamana kadar birçok kişiyle ilişkiye girmiştim.O çocuk gelene kadar..
Jungkook hayatıma bir güneş gibi doğdu.Ondan önce ben hiçbirşeydim.
Ben ne sevmeyi bilirim ne de
Sevilmeyi bu hayatta hiçbir amacım
Yoktu.Ama o öyle değildi birçok zorbalığa rağmen ayakta dimdikti. Dışarıdan gören beni güçlü acımasız sanardı ki bende öyle sanıyordum. İnsanların böyle düşünmesiyle gaza gelip kendimi yüceltirdim.
Jungkook, onu çok seviyorum ona ne kadar kötülük yapsamda beni kabul etti. Bana yaşamayı öğretti. Onu o kadar seviyorum ki anlatamam.
Ben onun gözlerinde ki yıldızları sevdim. Onun kalbinin güzelliğini sevdim o gülünce çıkan tavşan dişlerini sevdim. Ben tüm benliğim ile
Jungkook'u sevdim.İşte herşey böyle oldu.
Flashback
Jungkook'a hazırlanması için mesaj attıktan sonra bende hazırlanmaya koyuldum ona güzel görünmeliydim.
Oyüzden en güzel takımlarımi giyip evden tam çıkacakken telefonuma ard arda bilinmeyen numaradan mesaj gelince duraksadım.
O lânet olası numaradan gelen mesajlar ile başımdan aşşagı kaynar sular döküldü.
Bu numara Yuna'nındı ve yuna ile geçmişte yaşadığımız Birliktelikten kalan iğrenç ses kayıtları ve fotoğraflarlar vardı.
Ses kaydını ne zaman aldığından bile haberim yoktu. Fotoğraflar ise ben uyuklarken çekilmişti üstsüz bir şekilde. Sonra Yunadan gelen mesaj ile kanımın çekildiğini hissetmiştim.
Eğer Jungkook'tan ayrılıp Yuna ile olmazssam bu kayıt ve fotoğrafları Jungkook'a atacağını yazmıştı.
İşte o anda beynime kan gitmedi. Ne yapacağımı bilemeyip Yunayı kafeye çağırıp o kayıtlar ve fotoğraflar hakkında konuşmam lazımdı.
Asla Yuna ile sevgili olmayacaktım.
Bu gönderdikleri şeyler neredeyse 2 yıl önceden kalma şeylerdi.Yuna ile konuşmam lazımdı oyüzden kafeye gidip beklemeyr başladım.
Sonunda yuna gelince direk konuyu uzatmadan jungkook'tan ayrılmayacağimı ve o elindekilerin kesinlikle jungkookun görmeyecegini belirttim.
Yuna ise eğer Jungkook ile ayrılmazsam hem onun hemde arkadaşlarına zarar vereceğini ve o fotoğraf ve kayıtları atacağını belirtti.
Bunları yapamazdı izin vermedim ona ve arkadaşlarına dokunamazdı.
Fakat Yuna'nın son dediği şey ile beynimden vurulmuşa döndüm.Yuna'nın babası babama şirketleri birleştirip daha fazla şöhret sahibi olmak için babama yuna ile nişanlanmamı istemişti. Babamda bu durumda para alacağı için kabul etmişti.
İşte o anda bütün vücudumun kontrolümu kaybetmiş bir şekilde Yunaya bağırıp oradan ayrıldımıştım.
Nereye gittiğimi bilmiyordum o kadar öfkeli ve kırgındımki düşünemiyordum bile arabayı düzgün bir yere Park edip kendimi boş sokaklara attım.
Sokakta umursamadan bağıra bağıra gezerken telefonuma Jungkooktan bildirim gelince daha çok gerilmiştim. Ve ağzıma geleni söylemiştim minik melegime.
Onu kırmıştım. O kadar pişmandım ki düzgün düşünemez haldeydim. O anda Jungkooku kendimden uzaklaştırmak için onu aldattığımin yalanını uydurdum.
Ona gerçekleri söyleyemezdim. Yuna ile nişanlandırılacağımı nasıl söylerdim ki ona
Yıkılırdı şu anlık böyle olması gerekiyordu.
Oda sadece şu anlık..
Bittii evet gördünuz taehyungunda
Bir takım sebebleri ortaya çıktı.
Ağlamam lazım niye böyle oldunuzbki şimdi 😭Ama merak etmeyin cozcez daha bisiler olcak olcak
Şimdilik hade ben kaçtım
Sınır😭
Oy:50
Yorum:27
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant of Love | TAEKOOK
FanficOkula yeni gelen Jeon Jungkook, gelir gelmez sakarlığı yüzünden okulun zorbası Kim Taehyung'un dizlerinin önüne düşmüştü. -düştüğün yere bakmak ister misin? -Siktir penisin önüne ~Semetae~ ~ukekook~ Yan ship; Yoomin Namjin #taekook #semetae #ukeko...