...
"Jungkook.. lütfen böyle bir şey yapmadın dimi?"
Ne kadar yapmadım diye haykırmak istesemde yapamadım dilim tutuldu.
Ne diyeceğimi bilemedim sadece donup kaldım."Ah buraya bak kim fotoğraflara bak eminim hiç hoşuna gitmeyecek"
Yeshuan'nın sesini duymuştum ne zırvalardu bu herif ne fotoğrafı bu.Taehyung da bana bakmayı kesip Yeshuan'nın yanına geçerek elindeki telefona bakıyordu. Yüzü bir anda ifadesizleşti. Tek bir duygu ifadesi yoktu.
Bende ne fotoğrafı bu diye bakmaya gittiğimde ağzım şokla açıldı. Yeshuan ile benim olduğum shop fotolar vardı.
Yalan hepsi yalandı!."Ee noldu kim bı rengin gitti" dedi."Taehyung hayır yalan yalan bunlar bana inan sevgilim nolur." Fotoğraflara baktıkça midem bulanmaya başlamıştı.Bu iğrençlik bünyeme fazlaydı.
Daha fazla dayanamıyıp taehyung'un karşısına geçip ellerini tuttum.
"Sevgilim bana inanıyorsun değilmi?"
Çaresizce sormuştum bunu.Taehyung hiçbir tepki vermiyordu sadece öyle boş gözlerle bakıyordu.Ellerini yavaşça benim ellerimden çekip Yeshuan'a döndü.
"ben bu fotoğrafların shop olduğunu anlamayacak kadar aptal mıyım lan!"
Diye Yeshuan'nın yüzüne kükremişti.
O anda Yeshuan'nın o suratındaki pis sırıtış gitmiş telaşla bakıyordu."K-kör müsün be adam herşey or-ortada işte" sesi oldukça zavallı bir şekilde çıkıyor ve yavaşça geriye doğru adımlıyordu.
Taehyung'a baktığımda gözü sinirden seğiriyordu. Yeshuan geri gittikçe taehyung üstüne yürüyor.
"Gel buraya gel kaçma orusbu çocuğu" diyerekten Yeshuan'nın yakalarıdan tutup kafa attı.
Yeshuan acıyla inleyip yere düşmüştü.Ben sadece onları izliyordum dayağı hak ediyordu. Yıllardır yapmak istediğimi şimdi sevgilim yapıyordu.
Yeshuana baktığımda darma duman olmuştu ağzı burnu kan içinde sadece acıyla özür diliyordu. Sonunda restorant güvenlikleri gelmiş bizi zorla çıkarmıştı.
Restoranttan yaka paça atılmıştık şimdi sahildeydik." Taehyung"
"Hm"
"Bana inanmayacaksın sandım. O kadar korktum ki beni bırakacaksın o pisliğe inanacaksın diye çok kor-"
Daha lafımı bitirmeden o, yumuşak dudaklarını dudaklarıma bastırarak
Beni susturmuştu. Elini beline yerleştirmiş beni kendine daha fazla çekti.Kendimi kaybetmiş gibi öpüşürken dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı.
Anlını anlıma dayayarak konuştu."Güzelim ben senin her zaman yanındayım senin böyle bir şey yapabileceğini düşünmem bile hataydı asıl ben özür dilerim.
Ahh kalbimin eridiğini hissediyordum. Onu çok seviyordum. Sikik gibi giden hayatımda bir anda ortaya çıkmıştı.
"Ama biraz daha böyle durursak hiç iyi şeyler olamayacak sevgilim" diyerek altta bana baskı uygulayan penisini işaret etti.
Daha fazla pozisyonda durmayıp sahilde yürümeye devam ettik.
...
Şu an taehyung yüzünden zorla otele getirilmiştim. Bu geceyi burda geçirmek istediğini benimle daha fazla vakit geçirmek istediğini söyledi. Eh bende onu kırmayıp sahil kenarındaki lüks otele gittik.
Otelden içeri el ele girdik ayrıca vezne den oda için kart alacağımız zaman bile elimi bırakmadığı için kadının verdiği kartı iki kez yere düşürmüştü.
Şapşal şey.Odanın önüne geldiğimizde daha kapıyı açmadan beni kendine çekerek dudağımi hunharca yaladı.
"Taehyung hadi aç kapıyı burda kapıda olmaz böyle ya biri görecek şimdi" diye hayıflanıyordum.
"Tamam sevgilim tamam" burnuma sulu bir öpücük kondurup kapıyı açtı.
İçeriye girdiğimizde şaşırmadım desem yeri olur çünkü bu oda balayı odası gibiydi yerlerde kuru kırmızı güller ve etrafta turuncu-sarı renk veren mumlar ile tam bir balayı odasıydı.Ben etrafa bakınırken belimde kollar hissetmem ile anlık olarak irkilsemde taehyung olduğunu bildiğim için bir şey yapmadım.
Kafasını sağ omzuma koyarak boyun taraflarımı öpüyordu.
Beğendin mi bebeğim" sesi oldukça hırıltı çıkmıştı. Sesi bile kasıklarıma uyarı göndermeyi başarmıştı.
İşte kim Taehyung etkisi
Hemen bu düşüncelerden sıyrılıp taehyunga doğru dönup burnuna küçük bir buse kondurdum.
Ortamda oldukça seksüel bir hava vardı ikimizde Mayışmıştık gözlerimiz dudaklarımızda mekik okurken neredeyse duvar kırılması gibi yüksek bir sesle irkildik.
Bu ortamın bozulmasına oldukça sinirlerim bozulmuştu ya doğru düzgün sevgilimizle iki şey yapamıyoruz cidden.
Ses yan taraftan gelmişti. Etrafa bakınırken tae elimi sıkıca tutmaya devam ediyordu ki ard arda 5 kez aynı şekilde odanın duvarı kırılmak istercesine vuruldu.
Buna daha fazla dayanamayan taehyung sinirle odadan benimle yan odaya doğru adimlayıp kapıyı sertçe çaldı.
Bir kaç kere daha kapıyı çalmamız ile kapı açılmıştı ki gördüklerimiz ile şok olmuştuk.
Kapıyı açanlar bornozulu bir şekilde önümüzde dikilen yoongi ve arkasında olan Jiminden başkası değildi.
Dördümuzunde dili tutulmuştu ne diyeceğimizi bilmiyorduk ki gözlerim içerideki kırık yatağa kaydı.
"Jimin yatak fantezin olduğunu bilmiyordum minik şıllık.."
Finall
Ayy şaka şaka final değil ayol daha finala var. Bu arada şaşırdınız dimi yoongi ile Jimin çıkmasına 🗿
Nysss bölüm geç geldi ama işlerim vardı kbbbb
Sizleri seviyorumm bebjdler ablanjz kacarr.
Sınır🐰
Oy 50
Yorum 39Bbbyssd Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant of Love | TAEKOOK
FanfictionOkula yeni gelen Jeon Jungkook, gelir gelmez sakarlığı yüzünden okulun zorbası Kim Taehyung'un dizlerinin önüne düşmüştü. -düştüğün yere bakmak ister misin? -Siktir penisin önüne ~Semetae~ ~ukekook~ Yan ship; Yoomin Namjin #taekook #semetae #ukeko...