Kapitola 13

228 18 2
                                    

Tak jsem tu zpět po menší odezvě, ale bylo toho opravdu moc a všeho jsem měla plné kecky. Nyní můžeme zase pokrčovat ;)


Logan

Celý den jsem byl jako na trní. Nelíbilo se mi, že jsem ji měl nechat jen s Jasonem, ale nic jsem s tím dělat nemohl. I kdybych se s ním přel u toho stolu, jak bych chtěl, ničeho bych tím nedocílil. Jen toho, že by se Bella rozzlobila. To jsem právě nechtěl, proto jsem přistoupil na jeho plán, že s ní bude jeden den a já pak ten druhý. Bylo to fér.

Další den ráno jsem vstával brzy a zašel za služebnou, která měla na starost naše patro. Stačilo se jen zeptat a hned mě za ní poslali. Potřeboval jsem její pomoc, abych se mohl dostat do pokoje k Bell. Nechtěl jsem ji vzbudit, proto jsem na ni nemohl jen tak zaklepat.

S pomocí služebné jsem měl připravené překvapení pro Bell. Na postel jsem jí dal kvítky rudých růží a pak z nich udělal cestičku do koupelny, kde jsem ji nechal pověšené šaty s lístečkem, kam má jít. Jak to bylo hotové, tak jsem se vrátil do pokoje, kde jsem si dal sprchu a chystal jsem se na schůzku s ní. Chtěl jsem být připravený včas, i když jsem ještě nějakou chvilku měl, než se vzbudí. Dal jsem jí tam totiž budík, aby vůbec vstala.

Zhruba za hodinku jsem byl hotový a to už i dávno zvonil budík Isabell. Vydal jsem se do jedné menší restaurace, kde jsem čekal, až přijde. Seděl jsem kousek stranou od našeho připraveného stolu, abych ji mohl překvapit. A nečekal jsem dlouho. Chvilku po mě Bella vešla do restaurace, kde nikdo nebyl, jen já. Stála ke mně zády v šatech, které jsem jí dal. Byly to letní lehké tyrkysové šaty po kolena. Padly jí jako ulité a zvýrazňovaly její dokonalé křivky a dokonale ladily s její již lehce opálenou pokožkou a blond vlasy. Mohl bych se na ni dívat hodiny a stejně by mě to neomrzelo.

Bella mě hledala pohledem, tak jsem se zvedl ze svého místa a šel k ní. V ruce jsem držel jednu rudou růži, kterou jsem jí dal před ní. Trochu s sebou trhla a hned se na mě otočila. Na tváři jí pohrával úsměv a oči jí jen zářily.

,,Děkuju, probuzení bylo vážné nádherné.'' řekla mi dojatě a pak si vzala růži, kterou jsem stále držel.

,,To jsem rád.'' usmál jsem se taky a pak ji jemně políbil. Když jsem to ale udělal, věděl jsem, že je něco jinak. Byla trochu odtažitá, což nikdy dříve nebyla.

,,Děje se něco?'' zeptal jsem se opatrně a díval se jí do očí. Bella okamžitě pohledem uhnula a nechtěla se mi dívat do očí. To svědčilo, že se vážně něco změnilo.

,,Ne.'' řekla jen a přesto se na mě nepodívala. Ta její lež bolela. Cítil jsem takový zvláštní pocit v žaludku a bylo mi z toho trochu nevolno. Nicméně, nechtěl jsem nám kazit den a radši to nechal být.

,,Fajn.'' odpověděl jsem jí a pak ji usadil ke stolu. Číšníkovi jsme řekli, co si dáme a pak se s Bell dali do řeči. Chtěl jsem o ní zjistit všechno. Zajímalo mě, jaký měla život, než jsme se poznali. Na oplátku jsem ji řekl zase svůj život. Sice se mi o tom nemluvilo snadno, ale udělal jsem to pro ni. Viděl jsem, že jí to zajímá a že už není tak odtažitá, jako když jsem ji políbil. Potlačila to kamsi dozadu a chovala se ke mně jako vždy.


Bella

V jednu chvíli jsem byla v Loganově společnosti nesvá. Poznal, že se něco změnilo, ale nenaléhal na mě. Za to jsem byla velmi ráda. Nechtěla jsem nám kazit den, když nám tak hezky začal. Ten jeho plán s mým probuzením...to bylo velmi nádherné. Nejprve jsem nechápala, jak mi může zvonit budík, ale jen co jsem ho vypnula a podívala se kolem sebe, tajil se mi z té krásy dech. A šaty, které mi nechal v koupelně, byly dokonalé. Měla jsem vážně velkou radost a dojal mě tím. V jednu chvilku jsem myslela, že se rozbrečím. A to bylo ve chvíli, když jsem vešla do restaurace. Měl to opravdu dokonale naplánované. Připadala jsem si jako v romantickém filmu.

Jdi za svým srdcem (1.díl trilogie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat