Döntés elé állítva

194 11 8
                                    

Mi lett volna ha....Arnold marad a Szent Johannában,de Reni összejön közben Cortezzel? (Ebben a "részben" már együtt van C és Ren,előbbi pedig sosem volt együtt Vikivel)

Reggel,miután bezavart Máday a lépcsőtől minket,a teremben olvastam. Mellettem Cortez állt;Ricsivel és Zsoltival beszélgetett,hozzám pedig odajött közben Arnold. Letettem a könyvemet,majd elindultunk a büfébe.

-Nem akarok beleszólni...-kezdte.-...De szerintem csak játszik veled. -mondta ki,amire csak szemforgatást kapott válaszként.
-Nézd,Reni,tudod,hogy a legjobbat akarom neked. Örülök,hogy boldog vagy,de azért óvatosan. -mosolygott rám végül Arnold,majd nem firtatta tovább a témát,ráadásul odaértünk a büféhez.

Én egy forrócsokit és egy csomag Skittles-t kértem,Arnold pedig kókuszgolyót. Így,feltankoltan mentünk ki az udvarra,ahol csak néhány diák lézengett,mivel Cortez a teremben ült,nem volt kit bámulni. A hűvös,téli napok már a végét járták,de még látszódott a lehellete az embernek haloványan. Jó idő volt. A szokásos helyünkre leülve Arnold olvasni kezdett,én meg a barátom zenelejátszóját babráltam,hátha találok valami érdekeset,de mivel totál eltér az ízlésünk zene ügyileg (is..),ezért hamar ráuntam;Arnoldot kezdtem szugerálni mosolyogva,hátha beszélgetni támad kedve de belemerült az olvasásba. Vagy csak ignorált,nem tudom,nála elég nehéz ezt megállapítani.

-Arnold! -szóltam a fiúnak,mire végre felnézett -Bemegyek a könyvemért,mindjárt jövök!
-Ne menjek veled? -kérdezte.
-Ugyan,megoldom,nagylány vagyok. -mosolyogtam rá,majd beindultam a termünkbe.

Az osztályba érve elhúztam a számat,mert Edinát pillantottam meg,a barátom(<3)mellett ácsorogni. Szinte nekem volt megalázó,milyen nyálas hangon csacsorászott Cortezzel. Vagyis inkább magával,mert a "társasága" éppen a zenelejátszóját nyomkodta,ami azt jelenti,hogy zenét hallgatott. Kapucni volt a fején,ezért az a-s lány nem vehette észre,hogy fülhallgató van a fülében,ergo szószerint a falhoz beszél. Elmosolyodtam,aztán odaléptem a padomhoz,ami mögött álltak Cortezék. A fiú rámnézett,majd Dinára. Lehajtotta a kapucniját,majd kivette fél füléből a fülhallgatóját.

-Bocs,mondtál valamit? -kérdezte,de a szája körüli nevetőráncok megfeszülése alapján eddig direkt nem vette figyelembe a hozzá beszélő lányt.
-Semmi fontosat.. -mondta megfeszített állkapoccsal,miközben engem pásztázot,majd hisztisen kiviharzott. A manővere miatt elnevettem magam. Felvettem a padról a könyvemet,majd az ajtó felé indultam,mikor egy kéz ragadott meg. Hátranéztem. Cortez volt az. Kérdőn ránéztem,majd megszólalt,elengedve a kezem.

-Kimegyek veled.
-De...Itt van Ricsi,meg a többiek,Arnold kint van,és.. -kezdtem,majd elharaptam a mondat végét
-Nem érdekel hol van Neményi,az érdekel,TE hol vagy. -jelentette ki,majd megfogta a kezem,és kihúzott az ajtón.

Kiérve ismét megcsapott a kora-tavaszi friss levegő,amitől akaratlanul is elmosolyodtam. A szokásos padunkhoz érve leültem Arnold mellé,aki megszólalt;

-Na végre már,azthittem so... -mikor felnézett,nem mondta tovább,amit akart,csak sóhajtott egyet halkan,de tökéletesen hallhatóan.
-Úgy látom Antai-Kelemennek ismét feltűnési viszketegsége van,és imádat hiánya. Utóbbit Reni (is) szívesen biztosít neki,ezért a nyakán kell lógni,hátha megfullad. -mondta lekezelően olvasás közben,mire lekönyököltem a bordáját.
-Most mi van? Én csak a tényeket közöltem. -mondta meglepetten.
-Neményi,te még mindig nem változtatsz azon,hogyha valami nem rólad szól,vagy épp abban a minutumban nem vagy elismerve,akkor mindenki mást hibáztatsz.

A csipkelődés még tartott egy darabig,majd kezdtem ráunni,és közbeszóltam. Vagyis próbáltam...
-Na jól van,elég lesz. Légyszi ne veszeke..-de nem tudtam befejezni a mondatomat,mert egy párna(???) repült ki az ablakból...természetesen a miénkből. -Na,ez megint Andris és Robi lesz.-gondoltam,majd Máday lépett ki az ajtón

-Az!-mutatott a párnára-Ki volt?!-kérdezte a szemtanuktól. Senki nem szólalt meg. Egy ideig,majd Zsolti elordította magát az ablakból;
-Máday néni,képzelje,megtanultak a párnák repülni! Már szabadságra van szükségük,unják a sulit!

Az ig. helyettes szemét forgatva legyintett egyet,majd bosszúsan beviharzott az épületbe.

------------------------------------------------------------

Délután kicsit később(max 20 percet vett igénybe) jöttünk ki,mert Virág kidekorálta a szekrényét(ismételten...)
Az aula ajtaján kilépve felismertem Cortezt háttal,aki egy lánnyal beszélgetett(!?!?)
Oké,gondoljuk végig;Corteznek nincsenek testvérei,unokatestvére pedig Amerikában. Szóval ő nem lehet,ráadásul (ha jól tudom),ő is fiú.
Közeli barátai más suliból lehetnek. Igen! Biztos valami barátja! De totál Cortezhez illik a szettje...Elég punkos,és látszik a fején a nemtörődömség. De aztán lehet kedves lány
-Uhm...Reni?-bökött meg Virág.-Minden oki?-kérdezte aggódóan.
-Persze! Miért?-kérdeztem mosolyogva
-Jaa,csak mert már vagy egy fél perce lefagytál,tök ijesztő volt! -rémült meg egy kicsit a hippi lány.
-Dehogy,semmi baj,menjünk! -karoltam a barátnőmbe,majd lesétáltunk a lépcsőn.
-Szia...-sztok! -szóltam oda mellékesen Cortezéknek.
-Sziasztok! -intett a fiú,a lány meg csak nézett rám,mint egy véres rongyra. Ezt figyelmen kívül hagyva elsétáltunk,de még hallottam,ahogy a lány megkérdezi; "te,ezek kik voltak?"
,mire ez a válasz érkezett "osztálytársaim"

Hazaérve ismét depis lettem,a sírós-zenéimet hallgattam,és Tumblr-öztem. Arnoldot nem akartam felhívni,mert megkapom az;"én megmondtam" szöveget,Virággal meg nem sokra megyek. Arra a döntésre jutottam,hogy felhívom Petit. Szegénykét amúgy is nagyon elhanyagoltam. Másfél órán át beszélgettünk. Nem tudott sokat segíteni,de kitartást kívánt,plussz meghívott hétvégére sütizni. A "lovag"(ahogy ő hívja) megvitatása után még beszéltünk pár értelmetlen dologról,majd 6 óra felé letettük.

Vacsora után(brokkolipüré[miéért?!],meg valami félig átsült,szaftos hús...inkább ne is beszéljünk róla!)Cortez is hívott,de csak 4 perc 38 másodpercet beszéltünk,mert ráunt a miabajod-semmi játszmára,viszont írt egy jó éjszakát-üzit. Nem hat meg,mert most utálom,de azért kicsit jól esett.

------------------------------------------------------------

Mivel nem akartam már 8-kor lefeküdni,áthívtam Virágot,hogy filmezzünk popival,meg három liter kólával. Holnap jó pattanásos leszek,de kit érdekel?- ...Na jó,engem.

Beengedve a hippi lányt,felfutottunk a lépcsőn,majd az ágyra zuhantunk. Meg félig egymásra,hogy kié legyen a távirányító. Nevetve felültünk,(én a bordámat fogva,amibe beletérdelt Virág)majd próbáltuk eldönteni,hogy melyik filmet válasszuk. Virág ismét a Hair-t akarta nézni,de gyorsan leszavaztam. Eldöntöttük,hogy benyomunk valami szomorú,romantikus filmet/sorozatot.
Na ennek az lett a vége,hogy fél 11-kor egymásnak zokogtunk,mert meghaltak a főszereplők. De persze először csak az egyikük,hogy a másik depressziósan merenghessen az ablakon kinézve. Szerintem megettünk 5 liter popcornt,meg 2 nagy kólát. Na,ezért van VV-m!(Vastag vádlim)

11 fele Virág elköszönt,mert megígérte Ricsinek,hogy felhívja. Én átöltöztem,bepakoltam holnapra,majd olvastam egy fél órát. Sajnos könyvvel a kezemben aludtam el,így hajnalban arra keltem,hogy valami nyomja a hátam,de hamar vissza tudtam aludni,így nem kellett már 4-től ébren lennem. Viszont találtam még popit a földön,szóval azt még gyorsan kidobtam alvás előtt.

|Cortez 5/5*,5/-5:nem tudom,rosszul esett:/
|Film 5/4:Szomorú volt,meg közhelyes
|Popcorn és kóla:már most félek a holnapi fejemtől...
|Arnold 5/2:Mi baja van Cortezzel?:/

Lehet kezd igaza lenni?

(Na ahhoyyy! Ne haragudjatok,hogy nagyon régen írtam,de sok a suli,felvételi,stbstb...na mindegy,ne erről beszéljünk,a lényeg,hogy lassan visszatérek. Ráadásul készülök egy fantasy-val is,ami az első nagy projektem lesz! Majd arra is nézzetek ráá<3 pusziii<3)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mi lett volna ha...SzJG ff[Szünetel]Where stories live. Discover now