Rentai Reni vagyok,és nem akarok menni gólyatáborba!
Na igen...De anyu azt mondta,jó lesz. Meg megfenyegetett,hogy elveszi a könyveimet. Még is ki tesz ilyet?!
Mindegy,a lényeg,hogy fél óra múlva indulunk,szóval sietnem kell,különben lőttek ennek.Egy nagy bőröndbe és egy sporttáskába bele is fértem. Anyu meteorológus,ezért mindent IS be kellett pakolnom. De komolyan! Egyébként napos,minimálisan szeles időnk lesz. Elvileg,de anyu sosem téved!
Ma ilyen borús időre keltem,felvettem egy szürke,bő pólót és egy cargo farmert. Felvettem a zöld conversemet,összefogtam a hajam laza,lenti copfba és fekraktam a fekete fejhallgatómat a nyakamba. Elindultunk.
Az említett csomagokat kiszedtük a csomagtartóból,majd a vonathoz siettünk. A szüleim megpuszilgattak(anyu),megölelgetett(anyu és apu),majd egy vigyázz magadra!-kíséretében otthagytak. Még volt 5 perc az indulásig.
-Szia! Te biztosan Reni vagy! Én leszek az osztályfőnököd! Haller Endre,-mosolygott rám a tanár.-Az osztálytársaid szemben vannak.-mosolygott még mindig
-Köszönöm tanár úr!-mosolyogtam visszaNézzük csak...egy emós,alacsony lány, meg egy csinos,magabiztos. Ennyi lány van. Csodás...
Két-szinte- ugyanolyan kinézetű kocka,akik a telefonuknak üvöltenek...
Egy aranyos,megszeppent,elvileg francia srác. Mellette egy ugyanolyan aranyos és megszeppent magyar srác. Van egy 3-mas,A menő kinézetűek. Szerintem nem ismerik egymást,csak odacsapódtak egymás mellé.Egy barna hajú,azt hiszem Ricsi,egy Iphone guru,Dávid,egy nutellás pirítóst evő,kissé teltebb,barátságos kinézetű srác,Zsolt.
Ennyien vagyunk?-gondoltam,majd megláttam két közeledő alakot. Az egyik olvasott egy kb 800 oldalas könyvet,a másik...úristen...lehajtottam a fejem és próbáltam nem a fura,pillangós érzésre koncentrálni,ami a hasamban keletkezett. Eh...neki fekete haja van,deszkás-fehér cipő,enyhén baggy nadrág,egy hosszított fehér felső,aminek a közepén egy négyzetben egy deszkázó valaki. Mélykék szeme van. A haja-mint említettem-fekete és göndör. És az a mosoly...Ő Cortez...Odament a 3-mas csapat mellé,és telefonozott. Enyhén bunkó,de úgy látom még nincsenek itt barátai. Ahogy senkinek. Már épp indultam volna,mire a 3-mas letámadta. Na,ennyit erről. Amúgy sem mertem volna odamenni...
Felszálltunk a vonatra. Én leültem valami nagyon random helyre. Az emó megkérdezte,hogy leülhet-e. Mire bólintottam,helyet fogalt. Egyébként aranyos lány. A szülei elváltak,nagyon sokáig egyáltalán nem beszélt(!!) Az utat szinte végig beszéltük,de mikor Virág zenét hallgatva befordult(?) vagy bealudt,akkor olvastam vagy én is zenét hallgattam. Cortez népszerű a lányok körében,de őt hidegen hagyja. Vagy csak Dina. Nagyon idegesítő a vinnyogása...egy pick me...és a csatlósai...Az A egy elég unalmas osztály,legalább is így ránézésre.
Egy vagy másfél óra múlva megérkeztünk Balatonszárszóra(Író:Nem tudom,hogy eredetileg hol voltak gólyatáborozni,szerintem nem írta le Laura,ne haragudjatok,most a saját táboromból merítek ötletet<3)
Gyorsan bepakoltam egy 6-os szobába. Mivel galériás(két emeletes),így felcuccoltam. Örülök,hogy ebből nem fog vita keletkezni,mert az összes ágy fent van. Lent egy kis konyha,két fürdőszoba és egy nappalinak nem nevezhető,nagyobb tér.
Pakolásztam a dolgaimat,mire egy ajtócsapódásra és viháncolásra lettem figyelmes.
-Sziasztok!-intettem le a három a-s lányra kedvesen.
Rám néztek,végigmértek,majd folytatták a kuncorászást. Én nem vagyok előítéletes,de a külsejükből kinézve nem is vártam mást. Egy magát főnöknek képzelő lány,Dina és a szolgáinak befogott Ivett és Tami(nem tudom,nem biztos,hogy így hívják őket,nem mutatkoztak be,csak hallottam)
Lényeg,hogy nem szimpi társaság.Még kipakoltam a fürdőszobába való dolgaimat,majd kimentem a házból. Ebédig még volt bő fél óra,így körbenéztem.
Először bementem az étkezőbe. Semmi extra,3 hosszú asztal,székek,mini büfé,és egy üres asztal. Szóval svédasztalos ebéd és vacsora lesz. Ennek örülök!
Kimentem. Egy elég nagy udvar fogadott és egyből rálátni a Balatonra. Van egy játszótér szerűség(?) ami mellett két hinta,libikóka és egy ilyen hintaló,vagy mi. De gyerekes!-gondoltam,majd megláttam Virágot,aki visítva rohan a lóhoz,majd eszeveszettül rángatózni kezd rajta,ami ára az,hogy szépen leesik. A fenekét fogva,áú-zva bicegett be,én meg utánna. Bementünk a szobába.
-Hol szeretnél aludni?-kérdeztem a lányt.
-Melletted van még hely?-nézett rám szipogva-Mert ha nem,akkor hazamegyek!-jelentette ki.
-Szerintem igen,ne aggódj-kuncogtam.A ház felső részébe érve ez a látvány fogadott:Dina,Tami és Ivett videót csinálnak,amiben táncolnak(legalább is annak nevezik...),majd megnézik,vihonak és lehuppannak az ágyra sminkelni. Oké ezzel nincs baj...vagyis de,de a nagyobb probléma,hogy Dina az én ágyamon parádézik!!!
-Uhm Edina,az az én ágyam...-motyogtam
-Ki mondta?-vinnyogó hangon.
-Én. Én voltam az első,én már befoglaltam.-próbáltam határozott lenni.
-Ahaaaa-bólogatott még mindig a sminkével törődve.Hát erről ennyit. Már épp cuccoltam volna át,amikor Kinga jött fel a lépcsőn,majd látva a megszeppent,szipogó Virágot,megszólalt:
-Mi bajuk?
-Nem t'om-rángatta a vállát Dina-Jaaa nekiik! Elfoglalták a helyemet!-mondta tettetett,vagy nem tettetett hisztivel.
-Így volt?-kérdezte szemet forgatva a lány.
-Fordítva.-ingattam a fejemet
-Akkor húzz át a másik oldalra,a csatlósaiddal együtt!-emelte fel a hangját,mire az a-sok átiszkoltak. Megmentőnk idegesen fújtatott egyet,majd ledobta a táskáját az ágyamra. Hát ezt nem hiszem el,gondoltam.
-Ne izélj,csak ott volt egy bogár-forgatta a szemét,majd átvitte a táskáját az ablak melletti ágyhoz. Egy igen nagy bogár volt. Fúj...A szoba el van osztva. 3 ágy nekünk,egy derék magasságban elhelyezkedő vastag fahenger. Tetszett.
Mivel meghallottuk a szirénát,ami azt jelentette,hogy menjünk enni/gyűlés van,így elsiettünk az ebédlőbe.
Ebéd után(paradicsom leves,aztán húsos krumpli,amit kiélveztem,mert anyu nem a legjobb szakács...)elmentem Virággal leülni a partra. Odajött hozzánk négy hattyú,meg Zsolti. A fiú,aki összeöntötte a húsos krumplit a levessel...Most pedig gumicukit eszik. Na! Ez egész normális!
-Hm?-nyújtotta oda felénk a gumicukit
-Nem kérek,köszi-ingattam a fejem mosolyogva.
-UUUU! BÉKÁS?!-visította Virág és belemarkolt
Zsolttal egyszerre nevettünk fel. Ő is leült. Elkezdte dobálni a kacsáknak a gumicukrot. Jaj! Megöli őket...Pár perccel később Dávid sietett oda:
-Zsolti,te most komolyan itt hagytál?! Ez felháborító! Szóval ott tartottam,hogy...-(valami telefon..-bocsánat Iphone-ról beszéltek. Vagyis csak Dávid magyarázott. Vagy Dave,ahogyan a többiek hívják)Aztán odajött Kinga,aki Dináékról beszélt,hogy kiömlött a samponja a táskájában,majd odajött Ricsi Cortezzel,ők nevettek valamin,megérkezett Jacques és Gábor,ők csendben figyeltek,Andris és Robi,akik kockultak. Már csak az Arnold nevű fiú hiányzott a csapatból. Gondolom olvasott,a vonaton is azt csinálta. Hasonlít rám! Van egy olyan érzésem,hogy jól elleszünk. Az egész csapattal elleszünk...
YOU ARE READING
Mi lett volna ha...SzJG ff[Szünetel]
FanfictionMi lett volna,ha Reni anyukája megengedi,hogy felvegye Corteznek a telefont? Vagy ha esetleg Reni Gombával,vagy Arnolddal jön össze? Ha Reni és C nem szerencsétlenkedik? Mi lett volna ha... Ez egy olyan sorozat,ami a SzJGerek felvetett "na de hogy l...