...Levágtam a hajamat. Nem tudom hogy történt! Minden olyan gyors volt. Fürdés után ránéztem az ollóra,majd mintha nem is én irányítanék,állig vágtam. Mire ráeszméltem mit csinálok,már kész voltam. Álltam a tükörképemmel szemben. Rövid hajjal. Majd elkezdtem sírni. Ha már így állunk,javítsunk rajta. Gondoltam,majd elkezdtem részletesebben vágni. Szétsírt szemmel,és kevésbé unalmas hajjal jöttem ki a fürdőszobából. Gyorsam beiszkoltam a szobámba. Elég,ha holnap szid le anyu. Lefeküdtem. -(Január 1)
Reggel
Felkeltem és ittam kávét. Fél dl kávé. 3 liter tej és 8 kiló cukor. Legalább is körül-belül.
Felvettem egy Betales-es pólót,összefogtam a kis hülye hajam,ami nem is olyan rossz,sőt! Egészen tetszik. Tettem bele ilyen csillag csatokat hátulra,a fülem mögé/tarkómra. Jól néz ki. Felvettem egy farmer cargot és a szétnyűtt,zöld Conversemet. Senki nem volt otthon,nagy mázlimra. Akkor majd délután kapom a leszidást.
A házból kilépve megcsapott a tél vége illat. Pedig a közepe van. Na mindegy. Bedugtam a fülhallgatómat és zenét hallgattam,amit anyu megtiltott,jogosan,de mostanában úgyis "lázadok,, ,nemde?
Az ára,hogy fülhallgatóval mentem,az volt,hogy Dave apja majdnem elütött a zebránál,de nem baj. Ennyi talán belefér.
A sulihoz érve odaköszöntem a fiúknak,majd mentem tovább. Vagyis csak akartam,mert Ricsi leszólított:
-Király a hajad,Ren!-mosolygott a raszta.
-Köszi Ricsi. A tied is?-mosolyogtam a fiúra
-Mesélhetném tovább,hogy hogyan ütöttem le egy kisgyereket,vagy nyaliztok még??-forgatta a szemét Viki.
-Egyedi...-mormogtam
-Mi van,stréberke?-kérdezte a lány
-Ó! Csak annyi,hogy nagyon egyedi bántani kisgyerekeket!-bólogattam összehúzott szemekkel,szarkasztikusan vigyorogva,majd mielőtt visszavághatott volna,bementem. Hűha,ma nagyon nem vagyok önmagam,beszóltam valakinek,és az a valaki Viki!Az órák unalmasak voltak,alig bírtam figyelni...Többször kaptam azon Cortezt,hogy néz engem...Talán valamit akar. Aztán ráeszméltem,hogy jaj dehogyis! Beárult a barátnőjének! És még én ne mondjak semmit. Pff!
Az előző ilyen Cortez-utáló idegrohamomban valahogy kettétörtem a Zabhegyező-t. Nem tudom hogyan csináltam de valahogy sikerült...
Karcsi csak nézett tágra nyílt szemekkel a szemüvege mögül.
-Jól vagy?-kérdezte aggódó hanggal.
-Abszolút!-vicsorogtam "kedvesen,, ,miután kicsodálkoztam magam a saját erőmönDélután hazaérve kapucnit húztam a fejemre,hátha nem veszi észre,de nem olyan egyszerű átverni a szüleimet.
-Megjöttem!-kiáltottam becsukva a bejárati ajtót,majd próbáltam feliszkolni észrevétlenül.
-Reni! Gyere egy kicsit!-kiáltott anyu a konyhából.
-Megyek!-szóltam vissza összeszorított fogakkal,majd odasomfordáltam.
-Igen,anyu?-kérdeztem félve.
-Segítesz főzni,kérlek?-mosolygott rám egy ideje először.
-Hogyne!-könyebbültem meg hirtelen,de false jelzés volt.
-Egyébként miért van kapucni a fejeden? Ennek köze van a hajcsomóknak,amit a kukában és a mosdókagylóban találtunk apáddal?-kérdezte sejtelmes mosollyal.
-Ig...-kezdtem,majd anyu szórakozott arcát látva,amolyan "megvárom" stílusban,folytattam-Ne..öömmm...- anyu felvonta szemöldökét.-Talán?-fejeztem be végül.
-Na,húzd le azt a fejedről! Látni akarom mit műveltél...-forgatta szemét,mire levettem a kapucnit. Kibontottam a hajamat,majd idegesen megsigazgattam.
-Na?-kérdeztem kissé remegő hanggal.
-Renáta! Hát hogy képzelted?! A szép hajadat csak úgy levágod?! Normális vagy? Legalább beszélnéd meg velünk,és akkor normális fodrász csinálta volna meg. Meddig titkoltad volna még?-szidott anyu hadarva,majd megállítottam,mert fura volt a levegő.
-Várj! Anyu! Mi ez az égett szag?-kérdeztem a levegőt szaglászva,majd a füst felé fordultam.-ANYU A SÜTŐ!-kiáltottam,majd pár perc sikítás után sikerült nem felgyújtanunk a konyhát egy csirkével,ami nem mellesleg totál befeketedett.
Miután kifújtuk magunkat,megjegyezte anyu;-Amúgy jól áll. Na segíts főzni!-rivallt rám újból.|Anyuval a főzés 5/5*:vicces volt
|Vacsora 5/-1:na az már kevésbé. Szerintem ételmérgezést kaptam
|A hajam 5/4:tetszik,sokan megdícsérték,de olyan furi!
|Cortez 5/0:most tényleg próbálok nem gondolni rá. Elegem van belőle
YOU ARE READING
Mi lett volna ha...SzJG ff[Szünetel]
FanfictionMi lett volna,ha Reni anyukája megengedi,hogy felvegye Corteznek a telefont? Vagy ha esetleg Reni Gombával,vagy Arnolddal jön össze? Ha Reni és C nem szerencsétlenkedik? Mi lett volna ha... Ez egy olyan sorozat,ami a SzJGerek felvetett "na de hogy l...