эмне үчүн ал?

276 17 21
                                    

Selam!

Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz..

Ama oy ve yorum gelirse kesinlikle yazacağım.

Umarım beğenirsiniz.

Yazım yanlışları varsa üzgünüm

İyi okumalar dilerimm

Xx
____________________

Kim Jungkook'tan

Hayatınızda hiç sevdiğinizden ilgi gördünüz mü? Yada şöyle sorayım. Hiç birine aşık oldunuz da ondan ilgi gördünüz mü?

Ben görmedim.

Ben Kim Jungkook. Tamı tamına 2 aydır Kim Taehyung ile evliyim. Ancak bu nasıl bir evlilik?

Eşin diyeceğiniz o kişi sizin yüzünüze bile bakmasa ve her gün sizden nefret ettiğini söylese ne dersiniz? Büyük ihtimalle ayrılırsınız değil mi? Ben onuda yapamıyorum..

Asıl evlenme sebebim dedemin çok yakın bir dostu  -yani Taehyung'un babası- ile olan bir anlaşması. Bunu bana söylemeden apar topar evlendirdiler. Dedem üzülmesin diye yapmak zorundaydım. Sırf bu yüzden üç ay okulada gidemedim. Zaten son senemdeyim. İyice mahvoldu derslerim.

Şimdi de Taehyung ile 2 aydır evliydik. Ben onu ilk gördüğümde bir hoşlantım oldu. Buna emin olmadan onunla evledim. Eve geç saatlerde gelir, benimle ayrı odalarda uyurdu. Çok bir şey beklemiyorum zaten. Her gün farklı bir kadınla veya erkekle seks yapan birinden ne beklenir ki?

|♪- Can you remember the rain?-♪|

En sevdiğim şarkıyı açarak evde tek olduğum için dinlemeye başladım.

O sırada evin kapısı açıldı ve sarhoş olmuş Taehyung eve girdi. Hemen odama gittim. Bana zarar verebilirdi, ondan herşeyi beklerim. Daha geçen gün 'beni restoranta bekle geliyorum' dedi. Ve beni orda dört saat bekletti. O esnada da evde yine birini becermekle meşkulmuş tabii.

"Jungkook! Nerdesin? Gelde kocanla ilgilen!" evde bağıran Taehyung ile irkildim. Şimdi de bana sarmıştı. Neyse ki ben ondan uzak durup kendimi savunabiliyordum.

Aşağı indim. Koltuğa uzanmış gömleğinin düğmelerini açmıştı. Onun önüne kadar gidip beklemeye başladım. Beni ani bir şekilde kucağına çekmesiyle şaşırdım.

"Taehyung ne yapıyorsun? Bırak beni."

"Hmm düşüneyimm. Hmm düşündüm cevabım hayır.."

"Ben Jungkook. İlişkiye girdiğin insanlardan biri değilim."

"Hmm girmediysek girelim. Senin kalçaların harikadır şimdi." dedi ve kalçalarımı okşadı. Ellerimi uzatarak ellerini ittim. Kucağından kalkmak için hamle yapacakken belimi sıkı sıkıya tutmaya başladı.

"Ah Taehyung canım yanıyor."

"Şştt. Bir şey yok. Hadi kalkta kocana üst baş getir."

Beni bıraktığında hemen kucağından kalktım ve üst kata çıkmaya başladım.  Onun odasına girip dolabı açtığımda elime ilk gelen pijama takımını aldım. Odadan çıkıp alt kata indiğimde pijamaları ona uzattım.

"Hadi al giy. Ben odamdayım. Mutfakta da yemek var. Açsan yersin tamam mı?"

"Hmhm tamamdır."

Onun sözü bitince hemen odama çıktım ve yatağıma girip gözlerimi kapadım. Uykum yavaş yavaş gelmeye başladı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

..

Sabah yanımda bir hareketlilik hissedince gözlerimi kırpıştırarak açtım. Yanımda Taehyung uyuyordu! Yavaşca onu dürttüm.

"Tae kalk hadi. Benim odamda ne işin var?"

"Ne diyon yavrum?"

Bir dakika...

Ne?

"Asıl sen ne diyorsun ya? Kalksana yanımdan. İğrenirsin falan şimdi uğraşamam seninle."

"Yaa ne alaka şimdi Jungkook? Hani nerden çıkarıyorsun bunları bir bilsem."

"Sen söylüyordun."

"Ne?"

Ya bide anlamazdan geliyorya deliriyorum!

"Ya Taehyung çık git şurdan ya! Vatoz gibi yapışmışsın zaten!"

Bana vatoz gibi yapışmış olan Taehyung'u ittirmeye çalışırken bağırdım.

"Tamam be yemedim seni. Hayır yani millet benimle göz göze gelmek için yırtınıyor, sen resmen bana uzak olmak için yırtınıyorsun amına koyayım."

Bir dakika!

O bana ne dedi?!

"Sen... Sen bana ne dedin?! Sen kaşındın  Kim Taehyung."

Aklımda onu yere atma planları geçerken şeytani sırıtışımı yaptım.

"Bir dakika.. Ne ded-"

Bir anda onu hem elimle hemde ayağım yardımıyla yatağın dışına fırlattığımda bağırmaya başladı. Ben ne olduğunu anlamadan benide yanına çekmişti.

"Lan dur gerizekalı!" dediğimde kolumu ısırmaya başladı.

Onun elini etkisiz hale getirmek için güzel mi güzel götümle koluna oturduğumda kulaklarımı çınlatacak kadar fena bir çığlık attı.

"Ne olduuuu? İşine gelmed-"

"Lan kolum gittii!! Kırıldı lann!!!"

"Ulan ne bağırıyon?! Kıt beyinli!!" 

"Ulan göt!!! Kolum kırıld- Aaaaaaa!!"

Kalçamı biraz daha bastırdığımda bağırdı ve güzel mi güzel, yumuş mu yumuş, herkesin pandiklemek istediği, pamuk gibi bembeyaz ve pürüzsüz götüme bir şey battı(!) LAN BU GÖTÜMÜ ISIRIYO!!

"Lan oç bırak götümü! Kızarcak!"

Bunu dememle daha da dişlerini geçirmişti. "Aaaaaaa! götüm koptu!!"

//

Hastanedeydik.....





























Hihii en güzel yerde kestim çatlayın HAHAHAHAH

Neyse oy ve yorum atın ki yeni bölüm gelsin tm mii

Hadi byeeee💋


Düzenlendi
05.06.2024

Heartbreaking Love | Taekook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin