MERHABA ULAN
1000 OKUMA OLMUŞ YAA
OLEYY
NEYSEE
DİĞER FİCLERİMEDE BAKIN PLSS
İYİ OKUMALAR DİLERİM OY VE YORUM İSTERİM ♥️🏍️
_____________________Restauranta gelen ikili masayı donatmalarını söylemişti, şimdi de kalan yemekleri Jeongguk poşete dolduruyordu.
"Ya bebeğim yapma, yenilerini alırız."
"Sus Taehyung! Ziyan mı olsun?"
"Peki aşkım."
Jeongguk poşeti çantasına koyduğu gibi gelen garson ile ikilinin bakışları garsona döndü.
"Efendim, size otelimizin her yıl gerçekleştirdiği eş etkinliğinin davetini getirdim. Bu etkinlikte rakip takımı eleyerek kazanan çifte bir takım ödüllerimiz oluyor."
"Anladım, sağolun."
°°°
"Taehyung bir dur ya! Başlıyor şimdi!"
"Bi öpeyim gülüm."
"Dur dur bak başladı."
Sakalı neredeyse yere değecek bir adam elinde kağıtlar ile hoplayarak geldi.
"Evvet! Merhabalar efendim! Bendeniz sizin sunucunuz olan kişiyim! Şimdi önce çiftleri tanıyalım!"
İlk çifte mikrofonu yaklaştırdı.
"Merhaba biz Lee ailesiyiz. Hepinizi yeneceğiz!"
İkinci çifte geldi sıra.
"Selam aşkolar! Biz Hwang ailesiyiz!"
Hwang ailesindeki adam gerçekten çok iri yarı ve şişmandı.
"Ayy aşkım biz bunun altında eziliriz ya."
"Sus Taehyung sıra bizde."
"Selam biz Kim ailesiyiz."
"Evet herkesi tanıdığımıza göre ilk oyun ile başlayalım!"
•••
"Biz sıçtık Taehyung."
Oyunda eşler birbirlerin söyledikleri komutlar ile seçtikleri uzuvlarındaki mandalları ne olduğunu bilmeye çalışacaktı.
"Ya bebeğim sakin ol. Ben senin her yerini ezbere biliyorum."
×××
"Dur şimdi, heh! Sonunda buldum bir yer. Burası götün."
"Sonunda bir yeri tahmin ettin Taehyung."
Taehyung ellerini dolgun kalçalardan biraz öne doğru ilerletti.
"Aa, bu ne?!"
"Beyfendi eliniz yanlış yere değiyor!"
"Bir dur be adam! Kocam o benim! Jungkook, burası senin junior mı?"
"Biraz yukarı çıkar elini bulacaksın az kaldı."
Taehyung yavaşça ellerini ince bele getirdi ve orada bulunan mandalı aldı.
"Oleyy be! Buldum!"
Eli ile mandalı aldıktan sonra göz bandanasını çıkardı ve sürenin yazdığı dijital tabloya baktı.
"Lan biz neden sondan ikinciyiz?!"
"Çünkü benim her yerimi ellediğin için!"
♪♪♪♪
"Evetttt! Sıradaki oyunumuz ise... Balon patlatma!"
Sakallı adam herkese birer adet balon verip süreyi başlattı.
"Ve baş-la-dıı!"
Taehyung ve Jeongguk aralarına aldıkları balonu patlanmaya çalışırken kan ter içinde kalmışlardı.
En sonunda Taehyung'un kasıkları balona değerken, balonun diğer tarafına Jeongguk'un kalçaları değer pozisyonda durdular.
Yani sadece kalçaların ve kasıkların birbirine değmesini engelleyen bir balon vardı.
"Aşkım ileri doğru it kasıklarını!"
Jeongguk kalçasını arkaya doğru ittirirken, Taehyung ise kasıklarını ileri doğru ittiriyordu.
En sonunda aralarında patlayan balon ile ikilinin kalçaları ve kasıkları birbirine değerek durmuştu.
"Ve bu turun kazananı Kim ailesi!"
"Yes lan! Bu da size girsin!"
°°°
"Ve son turdayız! Bu turda ise suyun içinde deve güreşi yapacaksınız!"
Tüm gruplar hazırlanmıştı.
Taehyung Jeongguk'u kaldırıp omuzlarına aldı.
"Başlayalım! 3! 2! 1!"
Jeongguk Lee ailesi ile güreşicekti.
Kadın tırnakları ile Jeongguk'a saldırırken Jeongguk onu kolundan bur itiş ile suya devirdi.
"Hahaha! Eziikkk!"
Yanlarına Hwang ailesi geldiğinde kadın düdük ile Jeongguk'u ittiğinde Jeongguk ne olduğunu anlamasa da dengesini sağlayarak bir anda kadını iki omuzundan iterek suya gömdü.
"Ve kazanan Kim ailesi!"
"Yehuuuu!"
Helele
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaking Love | Taekook ✅
Fanficİnsanlar eşleriyle severek evlenmez mi? Hadi tamam ben zorla evlendim ama insanlar mı çok şanslı yoksa bana mı böyle inat bir varlık bulundu? SEMETAE UKEKOOK