Мен сени сүйөм

158 19 7
                                    

Hii bir dostumuz yeni bölüm için biraz heyecanlı(!)

Ki yorum yapmış..☺️☺️ çok mutluyum yorumlar yapın lütfen.

Yorum gelince bende mutlu olup yeni bölüm yazıyorumm

Alın size 🍬🍬🍬🍬🍬

Başlıyorum..

Yazım yanlışları varsa üzgünüm

İyi okumalar dilerimm

Xx

.........

"Bir dakika ne? Ver o telefonu bir bakayım mesajlara." Telefonu elimden alıp mesajları okumaya başladı. Gözlerindeki öfkeyi okuyabiliyordum. Çok sinirlendi. "Bu sikik herifin hesap adını yaz bana." dedi kalın sesi ile. "Tamam" ve hesabım adını ayrıca yazışmaların ekran görüntülerini attım.

..

"Gönderdim." Acaba ne yapacak? Çatlıyorum ya!!

Eve geldiğimizde ben evin kapısını açarken o poşetleri taşıyordu. İçeri geçtiğimizde poşetleri mutfak tezgahına bıraktı. Poşetten aşklarım, canlarım, biriciklerimi yani çikolatalarımı çıkardım. Hepsini buzdolabına koyup ellerimi çırparak zıplamaya başladım. Bunu gören Taehyung kıkırdadı.

"Ne bakıyorsun be?! Gülme. Sen yokken hepsini yiyecem hehehe.. Önce onlarda evlencem sonra yiycem aşklarım yaa!"

"Kocanı mı yiyeceksin? Hah! Beni yesen daha iyi olurd- Ahh!" Koluna vurmamla acı ile inledi ve bir iki adım geriledi. "KES BE! Seninle sevişmem ben. Asla! İlkimi sana mı vereyim yani? Hayır! Dünyada bir sürü evli olmasına rağmen başkalarıyla sevişecek kadar kötü olmayan erkeklerde var. Ayrıca ben Jason Momoa'ya aşığım. O çok seksi.. Ahh ölücem şimdi..." Ellerimi başıma koyarak bayılır gibi yaptım.

Taehyung'a baktığımda yüzü düşmüştü. Ama hiç pişman değilim. Ben gece şimşek çakarken korktuğum için onu arayıp gelmesini söylediğimde 'Şuan güzel bir hatunla işim var. Sikimde değilsin.' demişti. Bunu nasıl unuturum...

Poşetleri bıraktı ve telefonunu alarak koltuğa oturdu. Ha aklıma gelmişken söyleyeyim. Daha geçenlerde bu beni bara götürdü. Neyse oturuyoruz işte ben bir dakika lavaboya gittim. İşte işiyom biri arkamdan belima satılmaz mı?  Bir baktım tanımadığım bir adam! Ben adamı itiyorum adam bana 'Bir gecelik gelsene bana güzellik' diyor. Sonra bu benim kalçamı elledi. Ben bir çığlık attım varya Taehyung GTA'daki zenci adam varya onun gibi koşuyor.

Geldi adama  bir yumruk çaktı. Adam yerde yatıyor, bu bana yüz kez 'jungkook iyi misin?' diyor. Bende 'Senin yüzünden piç herif' diyip emanetine vurmam mı? O gece eve nasıl geldik hatırlamıyorum ama Taehyung hep 'İlerdeki çocuklarımızdan özür dile' diyip diyip duruyordu.

.....

Taehyung bir süre sonra sinirle kalkıp lavaboya gitti. Neden sinirlendiğini merak ettiğim için bildiğim telefon şifresini  girdirdiğim anda şok olmuştum. Sadece.. bunu beklemezdim...

Instagram
Bogum.Park97- Thyg.Kim
.
.

T

hyg.Kim
Eşimden uzak dur lanet it!

Bogum.Park97
Ne?
Ha sen o olmalısın
İtiraf etmeliyim ki gerçekten taş gibi çocuğu kapmışsın
Bana o çocuk karşılığı ne kadar istediğini söyle yeter
Hatta gel konuşmalıyız bu konuyu
Önceden sen onu becermişsende sorun yok yeterki onu bana ver.

🧷 Konum

Umarım gelirsin
Bekliyor olacağım:)

Thyg.Kim
Bekle geliyorum
Ama o sikik ağızını kapatmaya
Seni adi pislik
Tam bir döl israfısısın

.
.
.
.
.
.

Siktir.. Çok büyük olay olacak...

--------
Bittiii

Bu arada bölüm adları Kırgızca

Cevirirden bakın isterseniz

Bu dilin sebebi ise hem anne soyum Kırgız ve Kırgızca ya bayılıyorum.

Hemde Tatar, Kırgız, Kazakistanlılara hatta Macarlara bile ilgim var.

Bunu sebebini öğrendiniz o zmn byee

Öptüm sizii 💋💋

Heartbreaking Love | Taekook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin