geçmişin kesitleri

86 6 6
                                    

2011 28 ağustos
Tuanadan
Bu gün Çağanla sevgililer yıl dönümümüzdü ona sürpriz olsun giye evine gittim kapıyı çalmak yerine bahçeden girmeyi seçtim bahçeye açılan kapının yanına geldiğimde onları gördüm.

Leya. Çağan aşkım ne zaman o sümsük sevgilinden ayrılacaksın

Çağan. Leya boşver onu biz napalım

Daha fazla bu görüntüye maruz kalmak istemedim koşup bana çıkma teklifi ettiği uçuruma geldim nazı oraya gömdüm nazı el birliğiyle öldürdüler.

Tuana. NAZ SANA SÖZÜM OLSUN İNTİKAMINI ALICAM.

arkadaşlar anlamayanlar için kısa bi özet geçeyim Çağan ve tuana yıllar önce sevgiliydiler Çağan sevmiyor tuana seviyordu Çağan sadece bir oyun için sevgili olmuştu tuana o gün Çağanı leya yı o halde görünce yıkılmıştı bi kadın aldatıldığını görünce her yeri dağıtırdı ülküye anlatmıştı Ülküde intikam peşindeydi tuana heryeri dağıtmak yerine intikam alacaktı naza söz vermişti ..... sözünü tutmuştu son bir şey kalmıştı.

2024 7 ocak
Tuanadan
Eskiler aklıma geldikçe gözlerim doluyordu onu özlemiştim ama naza ihanet edemem ona özür dilerim katiline aşık oldum diyemem.

Çağandan
Tuana intikam için her şeyi yapmış o gün beni ve leyayı görmüştü o zamanlar ona aşık değildim ama şimdi köpek gibi aşığım keşke o zaman onu aldatmasaydım bildiğim tek bir şey var oda tuana yı biraz tanıyorsam bununla yetinmez çok büyük bişey yapacak.

Tuanadan
Ülkü alisa ve abimler gelmişti üstümü değiştirip aşağıya indim.

Tuanadan Ülkü alisa ve abimler gelmişti üstümü değiştirip aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuana. Sizin burda ne işiniz var

Alisa. Herşeyi anlatmaya geldik

Arda. Anlat aşkım belki affeder sizi naz

Tuana. Dinliyorum

Yağız. Abicim biz çağanın evine gitmiştik seni bulamayınca Arda parklara Ülkü uçurumlara bizde dedik Çağana gittiğimizde onunla bir kızı bastık senden ayrılacağını söyledi hatta eğer sana söylersek sana zarar vereceğini söyledi napabilirdik.

Tuana. Anladım tmm gidebilirsiniz şunu bilin Ülkü dışında kimseyle konuşmam

Arda. Tmm abicim hadi

Ülkü. Ben bugün tuanayla kalacağım

Tuana. Hadi size bay bay gel Hilal

Hilalle içeri geçmiştik Ülkü koşup berat deniz ve demire sarılmıştı

Ülkü. Abilerim benim

Tuana. Aa kıskanıyoruz ama

Aysima. Aynen bize sarılmak yok mu

Ülkü. Olmaz mı

Sarılmıştık masaya geçip yemek yedikten sonra konuşmaya başladık

Aysima. Eeee bunu yaptın başka ne yapacaksın yengecim

Tuana. Yenge seni dahil edemem hamilesin bundan sonra evlenicem

Deniz. Ne kiminle

Tuana. Tabikide ..............

İNTİKAM🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin