sen siz geçen her gün

76 7 3
                                    

Arda'dan
Tuanam komaya girmişti. Telefonum çalmıştı baktığım da bilinmeyen numaraydı. Açtım.

Arda. Alo.

Bilinmeyen. Ooo Arda beyyy

Arda. S sen yaptın dimi arabanın frenini sen bozdun.

Bilinmeyen. Aa ayıp ediyorsun darıldım.

Arda. Lan bak ona Bişey olsun seni bu sefer babamın eline bırakmam kendim öldürürüm.

Bilinmeyen. Siz benim kardeşimin sevdiğini aldınız aslında kız kardeşin değil yanındaki adam komaya girmeliydi.

Arda. LAN BAK KADIN MADIN DİNLEMEM DALARIM.

Telefonu duvara fırlatmıştım onu o yapmıştı. O yapmıştı babam işini bitirememişti onunda şerefsiz amcamında kendi halam bize düşman düşman sırf amcamın sevdiği kız bizim için canını ortaya koydu diye. Sırf şerefsiz eniştemin kız kardeşime göz koydu diye.

~ 1 hafta sonra~
Ülküden
Hayla tuanayı komada zannediyorlardı Yağızlar kimin yaptığını bulmaya ve düşmanlarıyla uğraşıyorlardı. Ben ve tuana ajan olduğumuz için her akşam operasyona çıkıyorduk. Tuanaya ne kadar dinlen desemde dinlemiyordu.
Bu akşam yine gidecektik ama tek.

Tuanadan
Ülkü gelmişti hastane odasında giyinip çıktık. Alana geldiğimizde saklandık bizimkiler düşmanlarıyla çatışmaya girmişlerdi. Ve yakalanmışlardı. Adamlar tam onları öldürecekken biz adamları vurup kaçtık ben hastane odasına gidip kıyafetlerimi giydim yatağa uzanıp uyudum.

İNTİKAM🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin