Tuana. Emir Berke zaten o beni kardeşi ben onu abim olarak görüyorum.
Ülkü. Tmm da Çağan izin vermez
Tuana. Onu da biliyorum planım var elbet evleneceğim gün beni kaçıracak çağanın tüm dağ evlerine adamlar yerleştirdim sizin içinde kamera yerleştirdim izleyebileceksiniz.
Deniz. Vayy bizim nazımız büyümüşte intikammı alıyor.
Tuana. Evet deno
Demir. Merak etme naz biz hep senin yanında olucaz intikamını beraber alıp buralardan gidicez... hilalim Yağız denilen sevgilinden ayrıl
Ülkü. Ama abi seviyorum
Tuana. Bırak demo Hilal seviyor abimi bari onlar kavuşsun ben sevdiğime kavuşamadım.
Odama gidip yatağıma yatıp Çağan şengül- çok yazık şarkısını açıp sesi fulledim bu şarkı beni andırıyordu Hilal odaya girdi kapıyı kapatıp hemen gelip bana sarıldı.Ülkü. Yapma nazım kendine bunu yapma.
Tuana. Yapamıyorum onu unutamıyorum.
Ülkü. Hayla ona aşıksın dimi.
Tuana. Ne kadar intikam peşinde koşsamda kalbime söz dinletemiyorum.
Ülkü. Affetmeyi dene.
Tuana. Naza bunu yapamam nazı salak yerine koydular. Naz o zamanlar masumdu onlar hiç tuanayı tanımadılar şimdi yavaş yavaş tanışıyorlar.
Ülkü. Sen bilirsin güzelim sana bi sorum var.
Tuana. Sor hilalim
Ülkü. Çağan sana kendini affettirmeyi denese affedermisin?
Tuana. Bu sorunun cevabını zamanla kendin öğrenirsin Hilal.
Ülkü. Tmm iyi geceler naz...
Tuana. İyi geceler Hilal...
Hilal gitmişti yatağa uzanıp uyudum.
~sabah~
Uyandığımda hilal başımda oturmuş uyuyordu .Tuana. Hilal kalk yerine yat.
Ülkü. Hı tuana iyisin demi
Tuana. İyim iyim noldu
Ülkü. Tuanam rüya gördüm.
Tuana. Ne rüyası.
Ülkü. Çağan seni kaçırdığı zaman arabanın frenleri tutmuyordu uçurumdan yuvarlandınız sen komaya girmiştin biri frenlerle oynamış polisler söylemişti sonra uyandım ve senin yanına geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM🖤
General FictionÇağan arkadaşlarının kız kardeşine aşık olmuştu ama tuana ona aşık değildi tuananın abileri biliyordu çağanın tuanayı sevdiğini biliyordu ama tuanaya zara gelir diye susuyorlardı taki o güne kadar...