2

108 15 10
                                    

Kitabın tutması dileği ile yeni bir bölüm daha atıyorum... Gel attım Pek ilham gelmiyor kusura bakmayın bölüm pek içime sinmiyor ama atim

________________

***

Seo-yun'u başımızdan savmış ve tenefüs boyunca Jimin'in kediciği hakkında konuşmasını dinlemiştim. Zil çaldığında sınıfa girip sırama oturdum.

Ders boştu çünkü Bay Kim yine gitmişti... Onda tuhaf birşeyler seziyordum ama bu duyguyu asla anlamıyordum sadece.. Onda kötü birşeyler var gibi hissediyorum.

"Ne oluyor kook? Fazla dalgınsın? "

Jiminin bana yönelttiği soru ile anca kendime gelebilmiştim bakışlarımı sıradan çekip Jimin'e döndüm.

"Hiç..gayet iyiyim Jim."

"Bok iyisin! söylesene lan ne olduğunu. Bak valla öperim! Şakam yok!! "

"Lan yürü git manyak! İyiyim dedim! "
Jimin yavaş yavaş üstüme yürümeye başladığında sırada geri geri gitmeye başladım

"Lan siktir git yaklaşma! Tamam söylicem otur kıçının üstüne! "

"Heh şöyle adam ol anlat bakim nedir senin o susam kadar beynini yoran şey?? "

"Jimin, inan bana Jin hyunglar olmadan daha da çekilmez oluyorsun"

"Keeeesss, uzatma anlat hadi"

Kıkırdayıp derin bir iç çektim "Fizikçi Taehyung'u biliyorsun.. Şuan söyleyeceklerim belki sana tuhaf gelebilir ama O adamda birşeyler var.. Kötü birşeyler. "
Jimin'in şaşkınlığı yüzüne yansıyor, gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Bizim Taehyung mu? Hani herkesin sevdiği iyilik meleği, sakinlik abidesi, okulun en sevilen öğretmeni ve aynı zamanda da deli gibi aşık olduğun Fizik hocası Kim Taehyung mu? Aynı kişiden bahsediyoruz değil mi? "

Jimin nerdeyse bağıra bağıra konuştuğu için koluna vurdum"Lan bağırmasana gerizekalı! Duyan olucak"

İç çekip etrafa göz gezdirdim ve kimsenin bizi dinlemediğine emin olduktan sonra sessizce konuşmaya başladım

"Sence de biraz.. tuhaf davranmıyor mu? "

"Hiç dikkatimi çekmedi aslında"

"Çüş Jim! Adam dersin ortasında hiçbirşey demeden çıkıp gidiyor.. Bilmiyorum bence normal değil gibi"

"Sıkılıyodur napsın garibim ben olsam bende sıkılırım valla. "

"Dayanamıyorum senin mallığına canım arkadaşım lütfen az ötede saçmala hadi geç kendi sırana, lütfen"

1 hafta sonra
~~~~~

"Evet gençler bu tip soruları çözebilmek için herzaman formüllere ihtiyacınız var unutmayın lütfen."

Pür dikkat dersi dinliyor bir yandan da not alıyordum. Bay Kim şuana kadar gayet normaldi. Bilemiyorum belki de ben fazla abartmışımdır diye düşünmeden de edemiyordum.

"Bu soruda ihtiyacımız olan kürenin ve silindirin hacmi bunları bilmezseniz soruyu katiyen çözemeyiz."

Bay Kim elindeki tahta kalemini ağızına götürüp dişleriyle kapağını kıstırarak kalemi açtı ve dişleri arasındaki kapağı eline alıp tahtaya dönerek yazı yazmaya başladı

"Evet gençler. Neydi silindirin hacmi? "

Sınıftan çıt çıkmıyordu.. Tabi bende biricik Yunan tanrısı olan biricik öğretmenim sayesinde dersi dinlediğim için sorusunu yanıtladım

"Pi sayısı çarpı silindirin yarıçapının karesi çarpı silindirin yüksekliği, değil mi hocam? "

"Aferin Jeon." Bay Kim Tahtaya hacim eşittir (V=) yazıp durakladı ve devamını getirmedi. Donuk bakışlarını yere dikmiş ve korkunç bir şekilde gülümsüyordu.

"V eşittir.."

Bölüm Sonu_____________

Pek içime sinmedi ama olsun atıyorum

Baiiiiiyy..

Mr. Perfect Physicist? / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin