" já vím že se líbíš Hamarovi"
" to tu ví snad každý" trochu jsem sklopila zrak
" to je pravda, jen chci říct že mě se bát nemusíš,budeme dobří kamarádi,to mi stačí. Teda pokud budeš chtít"
Spadl mi kámen ze srdce když jsem to slyšela a usmála jsem se na něj.
"Jasně moc ráda "
Po tom se zvedl a šel do protějších dveří. Uklidila jsem náplasti zpět do šuplíku,když najednou někdo znovu zaťukal,byl to Eda Šalé který se držel za ruku.
"Co jsi proboha dělal??"
" trochu jsem spadl ale snad to nic není,podíváš se na to??
" od toho jsem tady,pojď a sedni si" ukázala jsem na židli
" máš to jen mírně naražené vyřiď trenérovi že máš mít zítra klidový režim"
" zítra ale hrajeme první zápas "
"Já vím,ale nevypadá to až tak moc dobře."
" k sakru"
"Visco stav se u mě zítra ráno,já se na to podivam"
"To budeš hodná , tak zatím "
Pak se zvedl a odešel. Pro dnešek jsem měla odpracováno a tak jsem se rozhodla že si půjdu zaběhat. Hodila jsem na sebe sportovní set a do uší airpody a šla jsem před hotel kde jsem si ještě pořádně zavázala tkaničky.
Když jsem doběhla,bylo něco okolo dvanácté a byl čas oběda. Neměla jsem moc náladu,i když jsem věděla že s Cibulkou máme dobrý kamarádky vztah. Spíš mě mrzel můj bratr a Hamara.
Když jsem vešla do jídelny,bratr už seděl na svém místě a netrpělivě klepal prsty o stůl.
" něco se děje??"
"Čekám na tebe, proč jsi včera utekla?"
" nechci se o tom tedka bavit"
"Ale já jo,jsi moje sestra a přehnal jsem to"
" ty se hlavně musíš soustředit na zápas a ne řešit mě Jirko"
" takže všechno dobrý??"
" s tebou rozhodně" a smutně se podívala na Hamaru
" vím kam tím míříš" a podíval se na mě
" mrzí mě že tu dělám dusno"
" Hele to mrzí i Tomáše,měli by jste si v klidu popovídat" a slovo v klidu zdůraznil.
Po obědě jsem se vydala ke svému pokoji,ale někdo mě zaťukal na rameno. Ano bylo to naše číslo 9 .
" máš chvíli čas?"
" j-jo asi ano,něco tě bolí?"
" ne to ne,chtěl jsem se ti omluvit za ten včerejšek večer. To co se stalo,neměl jsem na tebe křičet " sklopil zrak dolů a čekal co mu na to řeknu
" omluvu přijímám,vím jak je to pro tebe teďka težké,beru to na vědomí" a hluboce jsem se mu podívala do očí. Po dlouhé době jsem cítila uvolnění a ne stres.
Chvíli jsme si dívali do očí a kdyby nepřišel bracha asi by to neskončilo jen u toho.
"Helee rikal jsem v klidu ale ne zas až tak v klidu" a začal se smát
Tomáš se odtrhl od mých očí usmál se na mě a připojil se k bráchovi.
Já tam ještě chvíli stála a vstřebávala jsem co se stalo.
ČTEŠ
Boj na ledě,nebo v lásce??
RomanceJak dopadne souboj šťastné sedmičky a nebojácné devítky?? Nebo snad zvítězí úplně někdo jiný do koho by to nikdo neřekl.... boj o srdce Elisabeth právě začal