•Dead Body |07

Tuesday Dec 24, 2023
11:00 Am
•Mahoe Bay
• Rose hall , Ironshore
• Montego Bay , Jamaica
•RIU Hotel

Tuesday Dec 24, 202311:00 Am•Mahoe Bay • Rose hall , Ironshore • Montego Bay , Jamaica•RIU Hotel

RAHIEM NATHANIEL JONES |

Waking up to the sound of my phone ringing hissing my teeth I got up and answered it.

" Hello"
" RR-Rahiem" I heard my mother's voice say while sobbing.

" Mommy a cry yah cry wah happen" I asked

" r-rahiem" she said barely hearing her

" Mommy stop cry and talk so mi can hear weh yah say"
"
" This morning mi wake up and see wah box outside the gate and mi bring it inside and think a mi package and when mi open it mi see Azarie head in deh"
Feeling my heart drop I I felt my chest hurt and my heart burn like when drinking raw vodka.

" Mommy mi nuh think mi hear huh right say that again"
" Azarie head inna wah box inna mi house" she said bursting into tears
" Mommy stop wid yuh ramping"
" Rahiem mi nah ramp weh mi a ramp bout mi son decapitated head fah"
" Mi a come home don't call no police"
" Alright"
Hanging up the phone my heart started to beat rapidly my room started to spin and my throat started to burn.

Weh di bumboclatt Azarie go get him self inna now bredda mi talk to di how much time fih stop par wid him fuckry fren dem cause dem gwaan like don and nuh know say man wi deal wid dem like cartel. Mi warn di man day and pussy clatt night.

Feeling my eye well up with tears I looked up to the ceiling keeping them in, walking Over to my suite cases a change my clothes and picked up my luggage putting them by the door I walked to the bathroom and brushed my teeth and washed my face I got my luggage and left the hotel and headed to my car unlocking g it either the fob key and put my bags on the back seat and went to the driver's door got in and started the car and drove as fast as possible to my mothers house.

30 mins later

Pulling into the driveway I the gates opening automatically I parked the car and rush inside the house.
" Mommy" I shouted from the entrance of the house
Hearing foot steps run towards me I reached for my gun
" Rahiem" she said bursting into tears in my embrace .
Comforting her I patted her back

" Weh di box deh"

" it in a the living room"
Tapping her back twice indicating I was going to pull ways from the hug. She let me go and followed me to the leaving room smelling the big from quite a distance away my heart began to race I walked to the box looking in side of it I saw Azarie's decapitated head inside the box tears filled my eye walking out of the room I walked out the door to my car slamming the door and backing out the drive way I sinker the gas feeling the car Accelerate I quickly went to 180 mph and then when to 200 mph running at least three red lights lost in my thoughts I heard my phone ringing I declined the call and turned my phone off realizing a was almost touching 300 mph seeing a corner I slowed down the car turning the steering wheel to the right I pulled the hand brake drifting around the corner i soon I arrived at the beach parking my car I went to the sea side.

" Bro mi tell di man Lowe off a di fuckry eno and now dem mail him head inna box to mi mada"

" mi haffi kill dah pussy ole deh mi swear pon mi life"
Taking my phone from my pocket I turned it on and called Chris
" yo dawg dem kill Azarie and put him head inna fucking box and send it mommy go pick up di box and get rid a it if mommy ask weh mi deh say you nuh know"

" a wah kinda fuckry him go inna now Jah jah dawg mi ago deal wid it tho"

" Alright respect bro"
" yea man"
Hanging up the phone I called Jemal

" Yo dawg mi have crime fih wi deal wid"
" alright killing a gwan?"
" yea worst blood shed Jamaica ago hear bout tourist ago fraid fih come yah when mi done wid di bumbo ole "

" Alright a wah gwaan who wi ago kill now"
" wah pussy ole kill Azarie and send him head go give mommy"
" bumboclatt a weh him did go involve inna now Jah jah dawg"
" yea anyways mi ago link him Oman and see wah gwaan if she know nth"
" aiite bro"
" wait go link Chris and uno look pon di camera fih see who drop it off and uno link up Tj wid di footage uno find"
"Alright"