0.1

15 2 3
                                    

Alarm çalıyordu ama tam karşıma annem tarafından konulan ayna yüzünden kafamı yorganın altından çıkarıp kapatamıyorum.

Dün yüzümdeki leke yüzünden çok ağlamıştım ve annemde o lekeye alışmam için yatağıma ayna koymuştu. O ayna yüzünden bütün gece kabus görmüştüm gözümü her açtığımda yüzümü ve iğrenç lekelerimi gördükçe midem bulanmıştı. İnsan kendisinden iğrenir mi ben kendimden iğreniyorum. Yüzümdeki karanfil çeklindeki beyaz leke yüzünden kendimden iğreniyorum.

Gözlerimi sıkıca kapattım ve yataktan kalktım, yeterince uzaklaştığıma emin olunca gözlerimi açtım. Alarmı kapatıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı tarayıp çıktım. Hızlıca üstümü giydim ve hava sıcak olmasına rağmen kar meskemi taktım. Çantamı alıp okulun yolunu tuttum.

Okulda da kimse sevmezdi beni bir çocuk vardı adını bilmiyorum, o yaklaşırdı bana ,sadece o korkmazdı. Ama gitmişti. 2 hafta amce ailesinin işi yüzünden nakil aldırmıştı. Okulda konuşulanlara göre gittiklerinde bir kaza geçirmişler ve ailesi ölmüş.

Acaba o nasıldı?

Düşüncelerim eşliğinde okula geldiğimde sessizce en arka sıraya oturdum. Bu gün lise hayatımın son günüydü, günlerdir düşünüyordum ve kararımı vermiştim. Okulu bırakıp yüz nakli olmam için gereken parayı bulmalıydım. İğrenç şekerden kurtulmanın başka yolu yoktu. Yerimden kalktım ve sessizce müdürün odasına doğru yürüdüm.

Kapıya 3 kez vurup ses gelmesini bekledim.

"Gir!" gelen komut eşliğinde odaya girdim.

"Karez bir sorun mu var? Sen benim odama gelmezdin?"

"Müdür Bey benim okuldaki kaydımı silmenizi rica ediyorum. Okula devam etmeyeceğim." dedim ve cavabını bekledim.

"Karez, Karez, Karez." dedi kendi kendine yakınırmışcasına.

"Kendini mi yakıcaksın kızım notların çok güzel nereden çıktı bu okulu bırakma işi?"

"Özür dilerim efendim ama kendim için bunu yapmalıyım."

"Peki Karez gidebilirsin kızım sileceğim kaydını."

"Teşekkürler efendim." dedim ve odadan çıktım. Artık bu okulun öğrencisi olmadığıma göre okulda olmamda gerek yoktu. İş aramak için gezecektim.

°°°

Sokakta yürürken gördüğüm şeyle şok oldum.

(Yazar=Bende A101 ne var bunda)

Aklıma o gün geldi. Gözlerimin dolmasına engel olamadım.

3 yıl önce ( 13 mart)

Yazar'dan

Karez sessizce sokakta yürürken arkasındaki hareketlenme üzerine arkasını döndü. Gördüğü şeyle anında gözlerini kapattı.

DEVAM EDECEK.

BÖLÜM SONUUUUUU

NE GÖRDÜ ACABA???

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanlı Karanfil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin