keyifli okumalar!✦
hyunjin'den,
elimdeki dergide gözlerimi gezdirirken, belime dolanan el ile başımı kaldırdım. "beğendin mi?" diye sordu gözleri yüzümde gezinirken. başımı hızla salladım. dergiye tekrar döndüğümde sayfaları kaplayan fotoğraflarım ile alt dudağımı dişledim. kore'nin en çok satan dergisindeki ayın modeli olmaktan gurur duyuyordum. iki ayda geldiğim yer, hayallerimden çok uzaktaydı. öyle bir yükselmeydi ki bu, hiçbir zaman düşmeyecekmişim gibi hissettiriyordu.
bunun en büyük sebebinin, sırtımı yasladığım bedenin sahibiydi. o olmasa bu güce ulaşamazdım. ikimiz de bir ayda öyle çok çalışmıştık ki, şimdi arkamıza yaslanıp çalışmalarımızın karşılığını bekliyorduk keyifle.
dergiyi bir kenara bıraktım ve ona doğru döndüm. "ya sen, sen de beğendin mi hyung?" diye sordum. boğuk gülüşü kulaklarımı doldurdu. o başını geriye atarak gülerken dizlerim üstüne çıktım. gözlerini tekrardan bana çevirdiğinde gülümsedim. bunun tatlılıktan uzak olduğunu biliyordu. "beğendim tabii," dedi parmakları çenemi okşarken. "bizzat oradaydım fotoğraflar seçilirken." ne olduğu önemsiz, her işimde oradaydı ve büyük bir ilgi ile hepsine katılıyordu. bunun sadece menajerim olduğundan olmadığını biliyordum.
ellerim henüz beyaz gömleğinin yakalarına ulaşmışken bulunduğumuz odanın kapısı açıldı.
"ne yapıyorsunuz lan stüdyomda?"
chan'ın alaylı sesi kulağımı doldururken tekrardan oturdum koltuğa. "niye geliyorsun ya!" dedim hiç utanmadan. bu minho'nun gülmesine sebep olduğuna chan başını iki yana salladı. "arabalar dışarıda, konser alanına gideceğiz."
bugün 3racha'nın konseri vardı ve elbetteki hepimiz katılacaktık. felix ve ben jisung ile sabahtan şirkete geldiğimizden onların arkasından gidecektik.
minho ayaklandığında ben de arkasından kalktım ve onu takip ettim. kolunu. yanımda yürürken bana seslenmesi ile gözlerim ona döndü. "sen ve jeongin'i mecbur diğer çocuklardan ayrı oturtabilirler, neden olduğunu biliyorsun."
"süper olur, felix'in fanlığı hiç çekilmiyor." dedim burun kırıştırırken. o buna gülse de ben oldukça ciddiydim. felix'in 3racha hayranlığı hiçbir zaman azalmayacaktı. üyelerden biriyle sevgili olması ve diğerlerinin komşusu olması bunu değiştirmeyecekti.
kapıda duran çocukları gördüğümüzde çatıldı kaşlarım. neden herkes burada bekliyordu?
aynı şeyi düşündüğümüzden olmalı chan ve minho aynı anda "ne oldu?" diye sordu.
"otoparkta da kapıda da fan ve magazinci birikmiş. muhtemelen şirketten biri içeri almış hepsini." diye yanıtladı çalışanlardan biri.
"kim böyle bir şeyi yapsın?" diye sordu minho.
"doyumsuz biri işte." diye cevap verdi ona çalışan. sonrasında bana döndü. "hyunjin ve felix en öndeki arabaya önden binsinler. chan sen de changbin ile bizimle ortadaki arabaya bineceksin. jisung ve sen de en arkadaki arabaya minho, her zamanki gibi."
gözleri üstümde hissetmem ile ne olduğunu anlamadığımdan kaşlarımı çattım. "ha, gideyim mi ben önden?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alien, hyunho
Fanfictionminho: sizden de sizin menajeriniz olduğum günden de nefret ediyorum. |270423