OY YORUM OY YORUM 🙏🏻🙏🏻🙏🏻👊🏻
🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️FİC OKUN FİC OKUN🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️
İyi okumalar arkslarBugün yine Yeji ile görüşecektim. Bugün karşı çıkma günüydü. Gün daha yeni aydınlanıyordu ve ben şimdiden hazırlanmak istiyordum. Odamdaki orta büyüklükteki banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Elime su dolu bardağı aldım. Balkona çıktım. Güneş'in doğuşunu su içerek izledim. İnsanlar genelde çay veya kahve içerek bu tarz aktiviteleri tercih ederler fakat ben kaynar su içerim. Çocukluğumdan beri saraydaki görevliler ben uyanmadan önce odama bir bardak kaynar su koyarlar. Alışkanlıktan dolayı mı bilmiyorum ama, kaynar su içmeyi çok severim.
Kaynar su keyfim bittikten sonra giyinmeye karar verdim. Hwang Krallığına şık görünmek için beyaz önünde kravat ama kravat gibi olmayan beyaz fırfırı olan bir gömlek giymek istedim. Altına ise siyah bir pantolon. Sonra klasik taç,pelerin ve eldiven takacaktım. Her şeyim tamamdı fakat o fırfırlı kısmı bir türlü düzeltemiyordum. Denedim, denedim ama bir türlü beceremedim. Sinirlerim bozulunca hizmetlilerden birini çağırmak istedim. Kapıyı açıp bakındım. Kapıda Lee'yi görmeyi beklemiyordum.
"Majesteleri neye bakmıştınız?"
"Şey, ben kravatımı düzeltmesi için bir hizmetli arıyordum da."
"Şuanda görünürde bir hizmetli yok. İsterseniz bu işi ben yapabilirim."
İlk önce donup kaldım. Birkaç saniye sonra onaylamaya karar verdim.
"O-olur, hemde çok iyi olur."
İçeri yani odama geçmesi için kapıyı ilk sen geç dercesine açtım.
İçeri geçti ve o saçma sapan fırfır bağlamasını görünce güldü.
"İstediğiniz bir model var mı Majesteleri? Varsa yapabilirim."
"Hayır yok. Teşekkür ederim. İstediğin gibi bağlayabilirsin."
"Peki o zaman."
Nasırlı elleri ile fırfırı bağlarken kalbim istemsizce çarpıyordu. Tanrım, bu duyguda neydi böyle?
"Umarım beğenirsiniz."
"T-teşekkür ederim harika olmuş." Tavşan dişleri ile gülümsedi.
Jisung'un giydikleri
(Pantolon düz siyah)***
Sarayın kahvaltı salonunda Yeji ile yanyana oturuyordum ikimizin annesi ve babası karşımızdaydı. Ve birde Yeji'nin kız kardeşi ile vardı. Adı sanırım Lia. Gerçekten de tatlı bir kıza benziyor. Daha 16 yaşındaymış. Yeji öyle söyledi. Herkes sessizce yemeğini yerken Yeji beni dürttü. Kulağıma,
YOU ARE READING
Leave • Minsung
FanficAşk neydi? Sadece bir kadın ile erkeğin arasındaki ilişkiden mi ibaretti? Yoksa çok daha farklı mıydı? Han Krallığının prensi Prens Han Jisung istemediği halde Hwang Krallığının kızı ile nişanlanmışken muhafızı Lee Minho'ya aşık olur.