The Meicrackmon and the Mute (STARTED PRODUCTION) (Meicrackmon Normal Mode x Male Mute Reader)
Beastly Jealousy (Working Title) (Yandere Pharaoh Bastemon x Male Archeologist Reader)
A Mage's Infatuation (Working Title for a potential ANP Sequel) (Yandere Taomon x Male Solider Reader)
Skyward Salaciousness (Yandere Female Kausgammamon x Male Skydiving Reader)
Flaming Fondness (Working Title) (Female Betelgammamon and Yandere Female Gulusgammamon x Male Reader),
Medieval Love (Female Dukemon x Male Knight Reader)
The Brightest Hearts Are The Most Precious (Kyubimon x Male Helpful Reader)
Not Just 1s and 0s (Yandere Quantumon x Male Reader)
No Rest For the Wicked (Tsundere Female Fumamon x Male Yakuza Reader)
Wonder of You (Female Diarabbitmon x Male Reader)
The Speed Queen (Female Runnermon x Male Track Star Reader) (Not the song.)
The Gal With Gun-Arms (Female Gargomon x Male Reader)
Bow to Your Queen (Yandere Female Shoutmon x Male Thief Reader)
Non-Programmable Love (Female Snatchmon x Male Reader)
Tangled Up at the Moment (Arukenimon x Male Reader)
Brand New Bounty (Female Astamon x Male Reader)
I Don't Want a Civil War (Female Wargreymon x Male Solider Reader)
The Red Dino (Female Anthro Guilmon x Male Reader)
A Vicious Obsession (Entirely Reworked, from the characters, to everything else) (Yandere Meicrackmon VM x Male Reader)
(More Coming soon, though I'm open to suggestions on which characters and titles I should use.)