Hadi gel gezelim

89 6 3
                                    

Yn:Ömer ömer barı geçtin .

Ömer:

Yn:Ömer diyorum barı geçtik nereye gidiyoruz ?

Ömer:Azcık sabır et .

Yn:Hani beni bara götürücektin .

Ömer:Sabret diyorum ya.

Bir restoranın önünde dururlar .Ömer arabadan iner ve Yn'nin kapısını açar .

Ömer:Hanımefendi benimle akşam yemeği yer misiniz ?

Yn:Ne ! Dhhdhdhdh Beyefendi kadınlar sorulardan hoşlanmaz .

Ömer :Yapma yn .

Yn:Hadi Ömer bunu seninle izledik ama .

Ömer:off akşam yemeğinde bana katıl .

Yn:Fazla iddalı .

Ömer :Ahh Akşm yemeği yicem bana katılır mısın ?

Yn:Bir soru daha .

Ömer:Peki o zaman bu restoranda akşam yemeği için bir masa ayırttım bana katılman çok guzel olurdu.

Yn:Teşekkürler beğefendi sizinle akşam yemeği yerim .

Ömer:Gidelim mi ?

Yn Ömerin elini tuttu ve birlikte restorana gittiler .

Yn Ömerin elini tuttu ve birlikte restorana gittiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yn ve Ömer birlikte güzel bir date geçirirler .Eve dönerken Ömer Yn ye sorular sormaya başlar .

Ömer :Yn

YN:Efendim

Ömer:Şimdu sana sorular sorucam doğru cevap ver .

Yn:Tamam .

Ömer :Broke ~Light'ın en sevdiğin kitap olduğuna emin misin ?

Yn:Abim mi bir şey söyledi ?

Ömer:Önce ben sordum .

Yn:Offf tamam tamam Broke ~Lighttaki Işıl gibi bende Herry Potter hayranıyım .

Ömer:Özel serileri, asaları ,büyüleri alıcak ve bilicek kadar .

Yn:Ne var canim seviyorum işte .

Ömer:Hfjjj Sev sevmene bir şey demiyorum sadece sordum .İkinci soru şimdi ben tatlı sevmiyorum ama sen seviyorsun tatlı yemek isteersem bana ne önerirsin ne yaparsın ?

Yn:Sana ne mi yaparım murabiye veya pasta yaparım kurabiyeler zencefilli pasta da çikolatalı olur herhalde .

Ömer:Peki .Ben özel günleri kutlamayı pek sevmiyorum beceremiyorum unutuyorum bazen bu senin için bir sorun teşkil eder mi ?

Yn:İnsan unutkan bir varlıktır Ömer hem sen istesende ustemesende benim için sorun olamazsın .

Ömer:Peki öyleyse .Bir soru daha Yarın benimle bir arkadaşımın doğum gününe gelir misin ?

Yn:Arkadaşım diyip diyip duruyorsun kim bu arkadaşın ?

Ömer:Ya nüktedanlarda var ya bir çocuk ya bu işte .

Diyip fotoğrafını gösterdi .

Yn:Haaaaa tamam gelirim tabi canım da hediye falan aldın mı ?

Ömer:Hediyeye gerek yok kutlama yapıcağımızdan haberi yok sürpriz olucak yani .

Yn:Ayyy çok mutlu olur ya .

Ömer:Evet güzel olucak.

Yn:Ben o tatlı elbiseyi mi giyiyim ?

Ömer:Evet evet onu giy .

Bu bölüm bu kadar dı bu hafta bölüm yağmuru yapıyorum kimse oy atmıyor kimse kitabın sonunu nasıl bitirmem gerektiğini söylemiyor Allah aşkına söyleyin nasıl bitireyim şimdiden teşekkürler. 💙

BURDUR HANIMEFENDISİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin