Selem işte geldik zurnanın zort dediģi yere bu bölümü yazarken fazlaca hüzünlü aşk şarkısı dinledim umarım güzel yazabilmişimdir .Medyadaki şarkıyı Yn ve Ömer söylüyormuş gibi düşünün lütfen.
(Yazardan)
Yn telefonu açıp normal bir konuşma yapar bu gün yaşadıkları hepsine ağır gelmiştir. Hepsi evlerine dağılır ama Ömer o bugün olanları tekrar tekrar düşünür .Yn'Ye dediklerini o kız için onu üzmesini bundan sonra Yn'nin yüzüne nasıl bakacağın. Sahile gidip kafa dağıtmak istedi giderkende iki şişe almayı ihmal etmedi .Hem içip hem düşünüyordu .Alkol düşüncelerinden daha ağır basmaya başlamıştı .Ekip onu video çekmek için aradı ama o sadece yanlız kalmak istiyordu telefonların hiç birini açmadı .Yn Ömerin telefonlarını açmadığını duyunca mesaj attı "Neredesin Ömer " Ömer mesajı görünce tebessîm etti"Ah Yn şu an kafam senden bile güzel"
(Whatsap)
Yn:Ömer neredesin ne diyorsun anlamıyorum .
Ömer :Hadi ama yayında açtığın şarkıyı bilmiyor olmasın .
Yn:Ne şarkısı saçmalama neredesin diyorum.
Ömer :Kimse bilmesin nerede olduğumu
Ömer :Sorarlarsa öldü dersin.
Ömer :Böyle gelmiş böylede gider .
Ömer :Kafam senden bile güzel .Yn:Allahım sabır ver neredesin niye açmıyorsun telefonları .
Ömer :Kafam senden güzel Galataya çıkıyorum .
Yn:Galataya mı iyide neden .
Ömer :Galata kulesi ile ilgili bir şiir var bilir misin?
Ömer:
Yn:Saçmalama Ömer neden yani bekle geliyorum lütfen bekle bak ben gelmeden sakın bir delilik yapma .
Ömer :Bu çok zor bir istek ama neyse.
Yn:Sen demiştin ama dan önce gelen her şey yok sayılır .
Ömer :Bekliyorum.
Yn telefonu kapatıp hemen Galata kulesine gider .
Ömer Kulenin en üstünde oturur planı bellidir Yn buraya geldiği zaman ana açılıcak ama o Ömeri sevmediği için intahar edicekti .Yn kulenin tepesine çıktığında Ömer duvarın üstünde oturmuş onu bekliyordu .
YN:Ömer Ömer dur dur bak sakın .
Yn:Ağlamaya başladı .
-Neden Ömer neden yapıyorsun bunu ?
Ömer :Bir kızı çok sevdim ama o başka birini seviyor.
Yn:Bunun için mi intahar etmeye kalkıyorsun .
Ömer :Ölümüne sevmek bu olsa gerek a hakkatten .
Yn:Bak bu saçmalık tamam mı sırf bir or ...
Ömer :Şşş ona kötü laf edeni üzerim .
Yn:O seni üzüyor ama sen onu üzeni üzüyorsun .Biliyor musun bende bir adamî böyle ölümüne seviyorum ama o da başka birine aşık hemde ölümüne .
Ömer duvardan ineret Yn'Ye yaklaştı
Ömer :Bak onu bilmiyordum ama bildiğin şey o kadının sen olduğu...
Der ve Yn'nin şokundan faydalanıp tekrardan duvara çıkar .
Ömer:Ama sen beni sevmiyorsun .Dedi ve aşşağıya baktı .
-Haşçakal Yn
-Ömer dur dur lütfen!
-Neden Yn neden .
-Bilmediğin şeyler var .
-Ne var Yn bilmediğim ne var daha yoruldum artık .
-Benim sevgilim yok anladın mı yok .
Ömer masumca gülümsedi
-Sevgilin olup olmaması değil beni sevmemen beni üzüyor bunu anla.
Yn bu sözden sonra duvara çıktı .
-Madem sen atliyacaksın bende atlarım o zaman
-Yn in şurdan
-yN iN ŞuRdAN ne zamandan beri seni dinliyorum inmiyeceğim .
-İyi inme ben atlarım umurumda olmaz
-İyi atla benimde umurumda olmaz .
Ömer atlayacaktı ama ağlaması onu durduruyordu .Yn ile göz göze geldiler Yn ağlıyordu .Ömerin de gözleri doluydu akan bir kaç yaştan sonra ilk cümleyi Yn kurdu .
Yn:Nasıl yapılacağını biliyorsun bak böyle yapıcaksın ağırlığınî kafana ver ki ölme olasılığın yükselsin .
Yn ağırlığını öne verdi .Tam düşücekken Ömer onu kolundan tuttu .
Ömer :Ne yapıyorsun sen benim için kendini mi öldürüceksin manyak mısın kızım sen ?
Yn:Sen benim için intahar ederken iyi ama .
Ömer :Yn b ben .
Yn:Neymiş seni sevmiyormuşum sen kendini öldürüncemi seni seviceğimi zannediyorsun ha söylesene ölü bir adama aşık olmak çok çok kötü hiç bunu düşündün mü?
Ömer dizlerinin üstüne düştü .
Ömer :Yn be ben çok özür dilerim az kalsın seni bensiz bırakıyordum .
Artık göz yaşlarınî tutamaz Yn gibi o da ağlamaya başlar.
-Yn ben seni seviyorum ve başka birine aşık olman düşüncesi beni deli ediyor Yn bana doğruyu söyle gerçekten ölümüne sevdiğin biri var mı .
Yn:Ah Ömer v var .
Ömer :Ha bu bunu bekliyordum .
Daha çok ağlamaya başlar .Yn bir anda kahkaha atarak gülmeye başlar ve gidip Ömere sarıldı .Ömer onu itti .Yn itmesini umursamadan tekrar sarıldı .Hala gülüyordu .
(Yn'nin gözünden )
Ömer :Niye gülüyorsun acı çekmem hoşuna mı gidiyor .
Dedi ben gözünden akan yaşlara gülerken .
Ona sarıldım ve başımı göğsüne yaslayıp sıcacık kolları arasında konuştum .-Biz kızlar bazen öküzler ve odunlar için ağlayabiliriz ama o öküzler ve odunlar bizim için ağlarlarsa biliriz ki bizi kimse anlardan çok sevemez .
Ömer :Seni seviyorum.
Yn:Bilmeni istiyorum Ömer benim ölümüne sevdiğimi söylediğim kişi sensin.
Ömer :Sana inanmak istiyorum ama acı çektiğini gördüğün birine acımış olma ihtimalin de var .
Yn:Sence sırf acıdığî için o kişi ile birlikte ölmek ister mi biri yani az önce tam olarak öyle oldu da .
Ömer tek kelime etmedi .
(Biraz geç oldu biliyorum ama başka telefona geçtim hesabın şifresini unuttum anca atabildim yeni bölümü özür dilerim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURDUR HANIMEFENDISİ
FanfictionÖmer :Niye gülüyorsun acı çekmem hoşuna mı gidiyor. Dedi ben gözünden akan yaşlara gülerken Ona sarıldım ve ve başımı göğsüne yaslayıp sıcacık kollarının arasında konuştum. Yn:Biz kızlar bazen öküzler ve odunlar için ağlayabiliriz ama o öküzler ve...