Akşam uyandığımda Minho yanımda yoktu ,sadece bir kağıt parçası ve üstünde yazan bazı şeyler ,içeriden bağırma sesleri geliyordu neler oluyordu tanrı aşkına?
Han Jisung,şu an büyük bir ihtimalle uyanmıştın ve beni yanında göremediğin için
Bu mektup'u alıp okumaya başladın sen bu mektubu okurken benim şu an Londra'da olmam gerekiyor.
Sen çok güzelsin Han Jisung ,şu an mühür çok güçlü , her an ölebilirsin ,seni bilerek mühürledim bebeğim,benden başka kimse o güzel dudaklarına dokunmasını istemedim .
Başka hiç kimse bu güzel vücudunu başka kimse görmesin istedim.Çok mi istiyorum bebeğim? ,senin her zerreni hissetmek benim için en güzel hediyeydi bebeğim ,Sen öldüğünde Kore'ye geri döneceğim .Seni ölürken görmek son isteyeceğim şey bile değil güzelim ,biz belki ayrı kutupların insanlarıyız ama bir gün geri buluşacağız güzelim. Her bir zerrem aşık her bir zerrene bebeğim.Senin bazen Yıldız'dan parlak olan gözlerin, elmastan yapılmış bir kalbin ve her çiçeğin kıskanabilecek bir kokuya sahipsin bebeğim .Sen beni sadece bir kaç haftadır tanıyorsun güzeller güzelim ama ben bazen senin neden bu kadar güzel olduğunu düşündüğüm için uyuyamıyorum bebeğim ,son isteğim senin yanında uyumaktı ve öyle çekip gitmekti , o kıza para ödemiştim bebeğim ,sırf o sevgilimden ayrıl diye ,Çok mu kötü biriyim bebeğim ? . Sen benim cehennemdeki tek melektin bebeğim,sen benimsin öyle de kalacaksın.Senin sevgilin Lee Minho.
—
Bu nasıl kısa ve iğrenç bir bölüm oldu bende anlamadım 🙌neyse bugün akşam daha uzun min 600 kelimelik bir bölüm gelecekSizi seviyorum Minsung ile kalın.