Shuri ve Elaina terapisti endişeli yüzlerle fırçaladılar. Görünüşe göre, "hafıza kaybı" teşhisi ile şaşırdı. Ilena acıklı bir şekilde terapiste sordu.
"O zaman ne yapacağız?"
Yine de, terapist son derece nezaketle gülümsedi.
Büyük Shuri'nin parmaklarının ucuna yapışan ve sonra atılan kişi olamayacak kadar huzurlu görünüyordu. Tanrı tarafından çağrılan bir rahip gibi. Diye yanıtladı, sesi de ifadesi kadar sakindi.
"Ne yapacaksın? Şu anda tapınağa koşmalı ve şükran duası etmeliyiz. Anı ne olursa olsun, McCain'in uyanması bir mucize."
"Ne?"
"Ne?"
Shuri'nin ifadesi sertleşse de, şifacı umursamadı ve çok kutsal bir yüzle söyledi.
"Bir terapist olarak bunu söylemem komik, ama her zaman McCain'in bir terapiste değil, bir cenaze törenine ihtiyacı olduğunu düşünmüşümdür. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu."
McCain'in muhtemelen çoktan öldüğü fikrine katılıyorum, ama... Terapistin neden Shuri ile flört ettiğini anladım.
Ona dehşet içinde baktım, hastalarla ve aileleriyle uğraşırken bir cenaze direktörüne ihtiyacı olup olmadığını merak ettim ve bir terapistin söyleyeceği şey buydu.
Shuri ve Elaina terapiste şaşkın ifadelerle baktılar, benimle aynı şekilde hissedip hissetmediklerini merak ettiler.
Hayır, Shuri gülünç ötesiydi ve izleyen ben olmasaydım, insanları çıplak elleriyle parçalara ayırırdı.
Terapist o büyük yumruğu bile görmüyor mu? Orada vurulursam, bir cenaze müdürüne ihtiyacım olacak. Claire McCain'in
performansı son zamanlarda ilgi odağı oldu, ancak Shree McCain de büyük bir ünlü oldu.
Mevcut imparatorun güvendiği tek şövalye. Bazen "imparatorun köpeği" olarak adlandırılsa da, imparator tarafından güvenildiğinin de kanıtıydı.
İmparator ona yapmasını söylerse yerde sürünebilecek biri olduğu söylenirdi. İmparatorun emrinin bir rakibin canını kan ve gözyaşı olmadan alacağı söyleniyordu ve kaba kuvvetinin yanı sıra sadakatiyle de tanınıyordu.
Aslında, sınırda dağılan McCain ailesinin en büyük oğlu olarak, İmparatorluk Şövalyeleri için bir dövüş sanatları turnuvasında hatırı sayılır bir kahramanlık gösterdiğinde başkentte kendini kurmaya başladı.
Barones McCain'in Earl ailesi olması, ne kadar yetenekli olduğu hakkında bir fikir vermek için yeterliydi.
Gözleri kocaman açılmış bir şekilde bana dedi ki, "Küçük Kiraz ......" Sadece mırıldanma şekline bakıldığında, onun aynı isim olduğundan şüphelenilebilir, ancak sıradan insanlarda kolayca bulunmayan korkutucu boyutuna baktığınızda bu doğru gibi görünüyor.
Önünde ağzıyla dalga geçen terapist farklı bir şekilde harika görünüyordu.
"Yani Claire'in hafızasını geri alamıyor musun?"
Dişlerini gıcırdattı ve sordu.
Shuri'nin vahşi ifadesinden korkan şifacı, sesi hala heyecanlı bir şekilde kapıya doğru süzüldü.
"Hafıza kaybı için özel bir tedavi yoktur, yapabileceğiniz tek şey anılarınızın doğal olarak geri dönmesini beklemektir. Elbette her hastanın semptomları farklıdır ve hafıza zamanla kendiliğinden geri dönebilir veya sonsuza kadar geri gelmeyebilir."
"Hafızanı asla geri alamayacağını mı söylüyorsun?"
"Aman Tanrım..."
Shuri ve Elaina derinden incinmiş görünüyorlardı, ama şifacı hala o kadar etkilenmişti ki hala çılgınlığı görebiliyordunuz.
"Ancak McCain'in hafızasını kaybedip kaybetmemesi büyük bir mesele. Sağlıklı ve yara almadan uyanmam önemli. Bu mantıklı mı? Gördünüz. Kafatasım neredeyse çöküyordu! Bilincini bu şekilde geri kazandığına inanamıyorum. Böyle bir mucize yaşadığınızda, bunun için boşuna endişelenmemeli, tapınağa koşmalı ve şükran duası etmelisiniz.
Tanrı ile yüz yüze gelmiş gibiydi. İnançla dolu, çantasını kaptı ve çantasını kaptı. Her an tapınağa koşacakmış gibi görünüyordu.
"O zaman gideceğim. Tanrı sizi kutsasın ......"
Kendi kendime mırıldandım, dini bir selamla aceleyle dışarı çıkarken arkasına boş boş bakarken.
"O terapist ....... Bence o dindar bir inanan."
"......." "......"
Shuri ve Elaina bana baktılar, durumu nasıl karşılayacaklarından emin değillerdi.
Ben de duruma ayak uyduramıyorum... Gözlerimi açtığımda farklı bir insan olduğumu fark ettim.
"Yangından önceki en unutulmaz şey, uzun zamandır ilk kez Sarı Şehir'de kaybolduğum zamandı. Hizmetçi eczaneye mi geldi?'
Bütün bunlar Bunu açıklamak için, benim, sıradan eczacının, veliaht prens Ian'ın ve baş hizmetçinin nasıl tanıştığını açıklamak gerekir.
On yedi yıl önce, Montperana Krallığı'nda küçük bir liman kasabasında yaşayan büyükbabam ve ben, yaklaşık iki aylığına Calobanian İmparatorluğu'nun başkentine taşınmıştık.
Yağmurun sanki gökyüzünde bir delik varmış gibi şelale gibi yağdığı bir gündü. Sabahtan beri karanlık olan sokaklar ıssızdı, yoldan geçenler yoktu.
"Böyle bir günde kimse ilaç almaya gelmeyecek, öyleyse neden neme karşı savunmasız olan ilaçları temizlemiyoruz?" diye sordu büyükbabasına.
Konuşmasını bitiremeden biri kapıyı çarptı ve şiddetle çaldı. Neyin önemli olduğunu merak ederek aceleyle açtı ve siyah şemsiyeli yaşlı bir adam ciddi bir yüzle içeri girdi ve yaşlı adama tehditkar bir şekilde konuştu.
"Gidecek bir yerim var, bu yüzden beni sessizce takip et."
Yaşlı adam şaşkın görünüyordu, başını yabancının sesine doğru çevirdi.
Diye sordum, önünde durarak.
"Sorun ne, büyükbabamı götürmeye mi çalışıyorsun?"
"Bu bir çocuğun içine girebileceği bir şey değil."
10 yaşındaydı. Şimdi düşündüğümde, genç olmalıydım, ama bana her çocuk gibi davranıldığında sıcak olduğum bir zamandı.
"O bir çocuk değil, o bir çırak eczacı, o buranın sahibi. Öyleyse bana açıkla. Neden içeri girip büyükbabamı sürüklemeye çalıştıklarını bilmiyorum."
"Bir hastam var. O çok önemli."
Yaşlı adamın sözleri üzerine gözlerim büyüdü. Sadece beline kadar olan en ufak bir korkutucu küçük çocuk değildi, ama sert görünmek için elinden gelenin en iyisini yaptı ve onu olabildiğince huysuz hissettirecek bir tonda konuştu.
"Eğer bu kadar değerliysen, bir eczacıya değil, bir terapiste gitmelisin."
Büyükbabasının tıbbı çoğu şifacıdan daha iyi uygulama yeteneğiyle gurur duyuyordu.
Montferana Krallığı'nda eczacı ve terapist arasındaki ayrım çok önemli değildi, ancak Calovanian İmparatorluğu'nda terapist sadece soyluların seçebileceği bir meslekti, bu yüzden terapistlere daha yüksek bir değer verildi.
Soyluysanız, en azından bir asilzadesiniz denir, ancak soylular düşük statülü eczacılar tarafından tedavi edilmez.
Asil itibarlarını zedelememek için aristokrat şifacılar tarafından tedavi edilmeleri gerektiğine inanıyorlar. Tabii ki, aristokrat ama haysiyetlerini koruyamayacak kadar fakir olanlar bazen eczacı aradılar, ama sadece küçük bir kısmı.
Bu nedenle, yabancı bir ülkeden gelen kör bir eczacıyı ziyaret ederek değerli bir hastası olduğunu söyleme davranışı çok şüpheliydi.
"Hastalığın tam adını bilen bir terapistim yok. Buradaki eczacının birçok ülkeye seyahat ettiğini duydum. Majesteleri... Hayır, eğer hastalığını iyileştirirsen, sana büyük bir mükâfat vereceğim."
"O zaman ben gideceğim."
"Bunun için zamanım yok."
Onunla kavga etmem için beni rahatsız edip etmediğini merak ederek beni omzumdan itti.
Daha büyük bir adam tarafından itilmemek için ayaklarımı sıktım. Onunla yalnız kalırsam onu bir daha asla göremeyeceğimden endişeleniyordum.
"Büyükbabam kör."
"...... Biliyorum."
Bir vuruş daha yavaş cevap verdi.
Büyükbabasının kör olduğunu bile bile neden buraya kadar gelmişti?
Aceleyle 'O' olarak düzeltti, ama açıkça 'Majesteleri' idi. Kalovanian İmparatorluğu'na vaaz vermek için çağrılan sadece birkaç kişi vardı.
Merak ettim. Hastalığının tam adını bulamadıklarını söyleyen şifacılar şimdi... Yaşıyor mu?
"O zaman ayak uydurmalıyım. Kör yaşlı bir adama değil, onu tedavi etmek için bir eczacıya ihtiyacınız varsa."
Normalde "kör yaşlı adam" ifadesinden duyduğu hayal kırıklığını ifade edecek ve onu dırdır edecek olan yaşlı adam hiçbir şey söylemedi. Durumun olağandışı olduğunu hissediyor gibiydi.
Yüce Olan'a ne olduğunu bilmiyorum ama ben öyle düşündüm. Bu gizlice ele alınmalı, bu yüzden sırrı saklayabilecek, hatta gerçekleştirebilecek birini bulmuş olmalıyım.
Kör eczacı. Üstelik yabancı bir ülkeden yeni gelmiş bir yabancı. Sanırım iş bittikten sonra başa çıkmanın kolay olduğu fikrinden geldiler. "Büyükbabam doktorun ofisine gittiğinde bana gerçekten ihtiyacı var.
Büyükbabamın gözlerinin yerine geçiyorum. Bu yüzden onu gerçekten iyileştireceksen, beni almalısın."
Yaşlı beyefendi onaylamayarak başını salladı.
"Hımm....... Yardım edilemez. Anladım. Hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onu kurtardım ama takıntılıydı
RomanceJane, sıradan bir eczacı ve veliaht prensin gizli doktoru. Bir gecede eczanede çıkan yangında ölür. Ve kendime geldiğimde gördüm ki... Onlar yabancıydı. "Claire! Jane, komada olan Kontes Young-ae'nin vücuduna girdiğini fark ettiğinde, aniden birinin...