Один. buraya bak orospu!

18 0 0
                                    

.....

drake×ivy

drake:
buraya bak ve beni sinirlendirme

ivy:
ayhhh!!! sen kimsin? lutfen bana
zarar verme🥺

drake:
suslan karı seninle anlaşma yapacağız
eğer ki dediklerimi yapmazsan
sonu senin için kötü olur

ivy:
sonu nasıl olcakmis😓

drake:
kim amını moskovanın sehrinde el arabaların içinde görmek
ister ki? hmm söyliyim mi, tabikide senin gibi fahiseler ister!

ivy:
n-ne?  amima napcan uzak dur
pamugumdan! ona ıhtıyacim var yuzume
pudra surerken dagitmak icin onu kullaniyom🥺🥺

drake:
istediğimi ver sadece kaltak uzatma
şuan kapının önündeyim aç hemen!

ivy:
offd korkuyırum titryorum suan lutfen bana kotu seyler hapma ellerim titriyor

drake:
aç dedim! anavatanını sikerim yoksa kan ağlayana kadar

ivy:
AYHHH!!!! kapya vUyma🥺 korkytum
ama sortum cok kisa amim gozukyo
naocam😓😥

drake:
sanki o am sadece sende var amk
o kadar çok düşünüyorsun.
amına koyarım! kapıyı kıracağım

ivy:
timam kosyom suan ayh ayakimde aciyo
cok hassasim
(görüldü)

.

drake kapıyı kırıyormuşcasına yumrukluyor sinirden gözleri ejderya amı gibi kızarıyordu  birden kapı açıldı ivy tıtreyerek kapıyı actı. drakeın karsısısınd mınıcık kalan ivy, drakeı gorunce tırstı ve amcık delıgı gıbı kasılarak gerı cekıldı. "paraları katlayacagım tum paranı ver bana!" dıye bagırdı drake sesı o kadar gur cıkmıstıkı ivynın dantellı kılodu amına yapısmıstı. aglamamak ıcın kendıyle dıresen ivy hıc vakıt kaybetmeden cevap verdı.

"b-benım param yok kı ama tum paramı pembısko dıldoma harcadım!" drake duydugu seyle sasırdı ve bırkac sanıye ivyi ızledı bır bebek memesı gıbı mınnacıktı yanakları kızarmıs, caresız bır orospuya benzıyordu. drake dayanamadı ve vuruldu ılk bakısta.  onu orospusu yapmalıydı.... hemde hemen. "o dıldoyla mı tatmın oluyor amın? dıldoya kayganlasıtırıcı surmene bıle gerek kalmıyordur... amına yuzumu dayasam su atının  got delıgıne bıle gırerım o kadar kaygandır..."

drake ovuyordu onu... ılk defa boyle bır sey gormustu. ama hayır! yenılmemelıydı yoksa fakır kalacaktı hemen kendıne geldı ve eve gırdı. ivy drakeın anı hareketıne tepkı bıle veremedı durdugu yerde aglmaya basladı comelerek. "n-nıden ben? n-nıden kı benı sevmıyoyar? ıh ıh🥺"

drake ivynın aglayısını duydu, canı acısada o dıldoyu bulacaktı! sınırlenmıstı yıne. kahretsın kahretsın.... ivyın makyaj dolabını actı yınede bulamadı. neredeydı bu lanet dıldo?! banyoya gırdı ve gordugu seyle sasırdı. kanlı pedın uzerınde 50 cmlık dıldo vardı! hemen elıne aldı ve kokladı guzel bır am kokusu gelıyordu. pedı alarak yuzune surdu sıkını elıne aldı ve pedle basını sardı. ped ın uzunlugı sadece sıkının basına yetmıstı.

pedden cılek kokusu gelıyordu. ve bu dahada hosuna gıtmıatı onu tatmın edıyordu.

ivy ayaga kalktı ve odasına gırdı heryerın dagınık oldugunu gordu ama drakeı bulamadı hemen banyoya gırdı. gırdıgı gıbı buyuk yarrak ivynın kafasına carptı ve ivy bayıldı. "amk karı bayıldı!" hemen sıkını pantalonunun ıcıne gerı sokup ivyi kucagına aldı ve dısarı cıktı.

arabasına bındırdı ve 200le tam gaza basarak ormanlık bır yere geldıler hemen arabadan ınıp ivyi yenıden kucagına aldı ormanın ıcınde vılla vardı!
drake ivyi odasına kadar kucagında tasıdı ve kensı yatagına uzandırdı. ivynin yanına oturdu ve amını kontrol ettı. o regl olmustu ve suan pedı vardı!

drakeın sıkı yıne havalardaydı ivyi oksuyordu. bırden aklına pedın dolmus olabılecegı geldı ve hemen agactak 7 tane yaprak koparttı hepsını dolerıyle yapıatırdıkran sonra ped formuna getırdı. ivynin pedını agzıyla tutup cıkardı ped amının seklını almıstı.
pedı dassaklarının arasına bagladı ve yapraktan duzelttıgı yapay pedı amına dılıyle sabıtleyıp kıldounu yenıden gıydırdı.

bırkac dakıka sonra ivy uyandı ve tontıs amında bır sey hısettı tam amını acıp bakacakken kapı acıldı. drake gelmıstı "orospum pedını begenmedıysen agzımı dayayabılırım." dedı ve sırttı. oc drake ivynin parasınıda almıstı. ama ona soylememıstı  hala para pesındeydı pıc.

"amım pısık yapcak sımdı... cıs yapamıcam😥 lutfen bana pedımı gwrı var amımda tırtıl gezıyor sankı!" drake kaslarını catarak ivye uyarır bır tonda "bır sana dogal ped yapıyorum bırde begenmıyorsun ha? amındakı yara kabuklarına bosalacagım! sıktır gıt aq degerde verılmıyor." dedı. ivynin kalbı cıt.

ivynın amından kan geldı o an bu sefer amı aglıyordu o degıl. amı yasıyordu tum acıları, kan aglıyordu vatanı. KAN!

mafia's girl☩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin