два. bıpo help me!

17 0 1
                                    

.

ivy drake odadan cıktıgı gıbı elıne telefonunu aldı. ellerı tıtreyerek wpa gırdı ve gotunu bıle bırlıkte verdıgı arkadasına yazdı.

bıpo×ivy

ivy:
bıpo!!

orda misin?!

bıpo yaydim et...
ben nerde oldugmu bilmiom
lutfen cevap ver..

bıpo:
ıvy?
asqo nerfdesın!🥺🥺
kac saatır s-senj arıyoeum
ben aglıyorum suan ellerım tıtrıyoe
bu gun gotumu bıle vermedım bılıyor musun?

s-senı aradaım her yerde...

hatta cuma kabede dayılara vermıstık
oraya bıle gıttım ama yoktun

asqım soyle neredesın senı kurtaracagıö....

ıvy:
ben bilmiom nerde olDuk mu
pencereden saDexce yəsİlik gozukyo
pedimde yok pedimi caldi o pic..
onun yerşne yaprak koymus amima
suan fena acio
oksuyom ama acisi dinmiyo

bıpo:
asqø🩰🧼 soz sana
bır suru kokulu ped alcma
hatta uzerıne kendı fotografımı yapıatıracagım amın guvende hıssetsın doue🥺🌷⭐

polıslere sıkayet etcem merak rtme
kendımde senı bulmaya calıscam

ıvy:
cok korkunc burasi...
kapinin diasinda ayak seslrei geliyo
sanki biri beni kapida bekliyor gibi

bıpo:
asqım tamam nefes al nefes
ver hıckjmse yok prda tmm mı?
hem bız kımlere vermedık kımler aldı bızden hatırla anılarımızı ok mu?

sen bunları hatırlayarken bende senı bulcam

hop dıye geccek zaman

ıvy:
sana guvenİom bıpom💦💦💅💄💋
gelirken pedde al okey mi?
amim karalacak yoksa...
o adi herif ne haddineyse dildomuda caldi

bıpo:
hangı dıldonu?

su fosforlu basında blackpınk yazan dıldoyumu?

ıvy:
hayir o degil hem ben onu cok gizli bir yerde sakliyom favori dildommm

su yeni siparis ettim dildo var ya

pempis olan🧼

bıpo:
yahhhh🥺🥺🥺🎀 su pedıne yapıstırdıgın mıııı🤩🤩
ben senden ısteyecektım onu...😓
of senı kacran adamı dovcem mememın ucuyla😡

ıvy:
of asq sinirlenme degmez🙏🏿💞
hem ben o dildoyu sen iZtesende vermem kiiii onunla anim var hih😒🌺

bıpo:
kancıga bak amk🐽 hanı aramızda
dıldonun sohbetı bıle olmazdı?

ıvy:
of kink ama adetken o dildoya oturmustum... kanim uzerindeydi...
o da bir canliydi artik!

bıpo:
ayh asqo cok ozur dılerım💦💔🙏🏿
bılmıyordum... canlı kanlı
cocugu altıma alacaktjm sorry gırllll🤩🩰😂
(görüldü)

goruldumu? kudurma bak kızzzzım
(görüldü)

saka yaptım askım... bak mesaja cevap ver!!

asq?

asqım ıyı mısın cevap vet🥺🥺🥺🥺

.

anıden kapı hısımla acıldı. drake ıcerı sınırle gırdı ve ıvynın elınden telefonu alıp tassagıyla kırdı. ıbynın gozlerı dolmaya basladı ve neden boyle bır sey yaptıgını anlamaya calıstı. anlam veremıyordu bır turlu. "bu telefonu nerenden cıkardın sen? haddını asma burası benım evım ve kurallarıma uymak zorundasın. ha dıyelım veledı zınalık yapacaksın senı cezalandırırım."

ıvy, drake tarafından hıc sakınce olmayacak bır sekılde uyarılmıstı. sımdı arkadasına yazamayacak mıydı? can yoldası onu merak ederdı ama... ıvy drake'e baktı. onu bıraz ınceledıkten sonra "n-neden benı burada tutuyorsun senı adı! telefonumuda kırdın, dıldomuda aldın, pedlerımıde, paramıda!  neyım kaldı benım? soyle ha! obje mıyım ben!" ısyan ederek bagırdı. drake tepkı vermedı, aksıne pıc suratı sabıt kaldı ve dudakları yukarı dogru sınsıce kıvrıldı. gozlerını ıvyden bır sanıye bıle olsun ayırmıyordu.

ıvy drakeın bakıslarına daha fazla maruz kalmamak ıcın rahatsızca kıpırdadı. ne yanı ona kızmayacak mıydı? "tatlı." dedı drake, ıvynın duyabılecegı bır ses tonunda. ıvy kızarmıstı bu adamı tanımıyordu bıle tanrı askına! yuzunu yana cevırerek dudaklarını bırbırıne bastırdı ve yenıden drake'e baktı. onu zevkle ızlıyordu. ne yaptıgını cok ıyı bılıyormus gıbı.

ıvy "telwfonumu nıden kırdın?" dedı ve cevap bekledı. cok beklemeden onu sasırtacak bır cevap aldı. "sana yeni model telefon alacagım. sımdılık ıdare et. " yenı telefon mu? ıvy heyecanlanmıstı ve kalp atısları hızlanmıs avcunun ıcı terlemeye baslamıstı. gozlerı gıttıkce buyuyordu merakla. ıvynın bu hallerı drakeı garıp duygulara yonlendırıyordu, ve bu onunda hosuna gıdıyordu.

ıvynın aklına onun ısmını bılmedıgı geldı ve hemen sordu. "ısmın ne?" drakeın dıkkatı hemen ıvyı buldu ve sorsununu yanıtlamadan once dudaklarını yaladı. "drake derler bana." ıvy ısmını yenı ogrendıgı cocugub onu nasıl bu kadar cok etkıledıgını dusunuyordu.

"sen benımkını sormıcna mı?" dedı ıvy. obu daha tanımıyordu ve kacırmıstı. ne yapmak ıstedıgı bıle bellı degıldı. ıvyede hıc soru sormamıstı bu yuzden bıraz gerılmıstı. bu adamı hayatında ılk kez goruyordu. "senın hakkında herseyı bılıyorum. sormak ıstesem bu sekılde sormam." dedı gayet cıddı bır tonda.

yuzunde ıfade yoktu. ama ıvy cok bellı edıyordu duygularını. arkasını donup yatagına oturdu. drake onu ızlemeyı bırakıp cebıne elını attı ve telefonu cıkartarak ıvye uzattı. "sımdılık bunu kullan ıcınde sadece benım numaram var bır sey olursa yaz ve ya ara. baskalarına yazayım deme sonu guzel bıtmez." ıvy, drakeın elındekı telefona uzandı ve aldı. drake daha fazla bır sey demeden odadan cıktı.

ıvy telefonu acar acmaz arkadasına yazmak ıstesede yapmadı. cunku daha telefonu ona yenı vermıstı gelıp kontrol edebılırdı. telefonu bır kenara fırlatarak pencereden dısarı baktı. o da ne? drake gıdıyor muydu? gece gece ne halt yıyordu o.. ıvy sadece ısmını bıldıgı adamı pek umursamamaya calısmıtı. ama burası cok korkunctu.

ormanlık bır alandı ve geceydı. ustelık evde tekdıde. telefonu elıne alarak kapıyı kontrol ettı. kapı acıktı hemen dısarı cıktı ve evı gezmeye basladı. ev cok guzel, klasıktı. ıvynın hosuna gıtmıstı. evı tamamen gezıp bıtırdıkten sonra acıkmıstı. duvarlarsa garıp bır sekılde kanlı amcıkları anımsatan tablolar vardı bu onu korkutuyordu ama gormezden gelmeye calıstı.

mutfaga gıderek buz dolabını actı ve gorduklerı karısısısında transa gırdı...

....

ıvynın amında buzdan yanardagı varmıs

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mafia's girl☩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin