5. bölüm: tutku

94 6 1
                                    

Bir çocuk sevdim - Sezen Aksu

Buğçe Soykan

Son ders bittikten sonra ilk yapacağım iş Mustafa ve Burcu'yu aramak olacaktı. Yaşanan olaylar hakkında hiç bir bilgileri yoktu ve yaşananları onlara anlatmamak beni kötü hissettiyorudu.

Ders beklediğimden erken bitmiş ve hocanın "çıkabilirsiniz" demesiyle herkes dağılmıştı. Bilgisayarımı ve diğer eşyalarımı çantama yerleştirdikten sonra hızlı adımlarla okulu terk ettim.

İlk işim Mustafa'yı aramak oldu. Eğer Burcu'yu arasaydım büyük bir ihtimalle çok büyük bir şey olmuş gibi davranacaktı.

"Alo"

"Musti müsait misin?"

"Eee şey pek değ-"

"Ah" Arkadan gelen inleme sesi ile nasıl bir durum da olduğunu anlamam çok uzun sürmemişti açıkçası. Nedir bu erkekle de ki karı kız sevdası.

"Ya siktir git işini hallet, midem kalktı."

"Tam-"

"İşin bitince ara, acil durum."

Arkadan gelen inleme seslerine dayanamayıp telefonu yüzüne kapattım.

Arkadaşlığımızın bir çok kuralı vardır. Kural 7 "Her zaman ne olursa olsun birimizden arama geldiğinde açmak". Çok acil bir durum olduğuna ulaşamamak çileden çıkarır insanı şahsen.

Şimdi ise Burcu'ya haber vermem gerekiyordu. Hemen rehberden onu aradım.

"Efeeenndiiim"

"Acil durum buluşması."

"Ay ne oldu?"

"Yarım saate her zaman ki yerde buluşalım."

"Tamam şekerim hemen hazırlanıyorum, Mustafa'ya haber verdin mi?"

"Sevgilisi ile sevişmekten konuşamadı."

"Ay kapa midem kalktı, nedir bu çocuğun karı kız sevdası."

"Ah ah"

"Geçince haber veririm hayatım."

"Tamam şekerim görüşürüz."

~~~

Arabamı park ettikten sonra aşağıya inip kafenin yolunu tuttum. Her zaman olduğu gibi ikisi de benden önce gelmişlerdi. İkisine el sallayıp yanlarına geçtim.

"Hem buluşalım diyor hemde kendisi geç geliyor." Dedi Mustafa.

"Bari ben sevişirken açmıyorum telefonumu" Dedim.

"Millet kurallı unutmuyoruz ve sakin oluyoruz." Dedi Burcu.

"Sizin bu koyu Fenerbahçe'li olan arkadaşınız, Galatasaray'lı futbolcuya aşık olmaya başladı galiba." Dedim aniden.

İkiside şaşkın gözlerle bana bakmaya başladılar. Şuan ki yaşantımda çok fazla flörtüm oldu, gereğinden fazla flörtöz davrandığım dönemlerde oldu ama hiç kimseye aşık olmamıştım, hemde bu kadar kısa süre içerisinde.

Onlara olan bakışlarımdan olcak ki durumun ne kadar ciddi olduğu anca dank etmişti kafalarına.

"Sen ciddisin?" Dedi Mustafa.

𝘪𝘵𝘢𝘭𝘪𝘢𝘯 𝘣𝘰𝘺 | 𝙣𝙞𝙘𝙤𝙡𝙤 𝙯𝙖𝙣𝙞𝙤𝙡𝙤 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin