နေရောင်အောက်ကမောင့်အရိုင်းပန်းငယ်..(အပိုင်း၂)U&Z

202 7 0
                                    


နေရောင်အောက်ကမောင့်အရိုင်းပန်းငယ်..(.အပိုင်း၂)

နေရောင်အောက်ကမောင့်အရိုင်းပန်ငယ်...(အပိုင်း၂)

ထယ်ယောင်းလည်းဆိုင်ထဲမှာလူတွေပါးနေတုန်းကိုယ်တွေလက်တွေအရမ်းကိုက်နေလိုအကြေားဆက်နေတာ.....

အားးးးညောင်းလိုက်တာငါ့တစ်ကိုယ်လုံးထယ်ယောင်းအကြေားဆန့်နေတုန်း...

အဖြေပေးဖို့ဆင့်အသင့်ဖြစ်ပြီလာအကို...ဂျောင်ကုကပ်ပြောလိုက်တာထယ်ယောင်း...amm...လန့်သွားတယ်...

"ဘာတွေလာ...လာ...ပြောနေတာလည်းငါ့ကယောကျာ်းလေးဆိုတာမင်းမြင်နေတာဘဲ...ပေါက်ကရတွေငါ့ကိုလာမပြောနဲ့"

အကိုကျွန်တော်စကားတွေနားမလည်သေးဘူးဘဲထယ်ယောင်းကကောင်တာနားမှာရပ်နေတော့ဂျောင်ကုတိုးလေနောက်ဆုတ်လေနံရံဘဲရှိတော့တယ်.....

ထယ်ယောင်းရေ....လီဂျောင်အသံကြားမှသက်ပြင်းချနိူင်တယ်ဘာလို့ဆိုဂျောင်ကုကရပ်လိုက်တာကို...

"ထယ်ယောင်းမင်းဘာဖြစ်နေတာလည်ချွေတွေပြန်လိုပါလားဘယ်သူ့ကိုတွေလိုအဲလောက်ကြောက်နေပုံပေါက်နေရတာလည်း"

၊ထယ်ယောင်းချွေးပြန်ပြီကြောက်နေပုံလေးကိုကြည့်ကာဂျောင်ကုသဘောတွေကျနေတယ်

pov/...အကိုရယ်ကြောက်တက်လိုက်တာလွန်ပါရောလား

"ကျွန်တော်ကော်ဖီမှာနေတာပါ"

"အော်အေ....ညီဟျိုမှာသှားထိုငျနပေါလားအကိုလာပေးမယျနောျ..."

"ဒီကအကိုလာမပိုနဲ့အကိုထယ်ယောင်းဘဲလာပို့ပေးပါ"

အမ်း....အေအေပါကွားလီဂျောင်မှာအပြတ်သက်ကိုငြင်းခံရတော့ဆွံ့အလို့....

လီဂျောင်ငါ့မေ့နေတာ...ဆေးကျောင်းဘက်ကနေမှာထားတယ်မုန့်တစ်ရာနဲ့ကော်ဖီတစ်ရာငါ့သွားပို့အုန်းမယ်ထယ်ယောင်းလည်းအကြောင်းပြချက်ပေါ်လာတော့ထယ်ယောင်ပြေးပါလေရော.....

"ဟို...ဟိုလေးဒီကညီလေးအာနာပါတယ်ထယ်ယောင်းကမအားသေးလိုနော်..."

"ရပါတယ်ကျွန်တော်လည်းမသောက်တော့ဘူး.."

အေ...အေပါကွားလီဂျောင်လည်းခေါင်းလေးကုပ်ပြီးကျန်ခဲ့တယ်။

"နေရောင်အောက်ကမောင့်အရိုင်းပန်းငယ်"Taekook(Complete)Where stories live. Discover now