"Yeni evimizi nasıl buldunuz çocuklar"
Babamın sözleriyle izlediğim siteden başımı babama çevirdim.Evet evimiz güzeldi fakat site olduğu için tereddütlüydüm çünkü sitedeki çocukların beni aralarına almamalarından korkuyordum.Ben kim miyim, ben Naz Boran boyum 1.70, kilom 55, yeşil gözlü, kumral saçlı bir kız.
"Ablacım daldın yine"
Evet bana seslenen kişide ablam Lara, onu çok seviyorum çünkü ablam benim tek dostum, sırdaşım, herşeyim.Ailecek yeni evimize yürümeye başladık.Evimize doğru yürürken ortak havuzda eğlenen bir grup gördüm.Havuza girip eğleniyorlar, deve güreşi yapıyorlardı.Tam önüme dönüp yürümeye devam edecekken iki tane kızın onlardan uzak çimlik alanda kitap okuduğunu gördüm.Onlarda beni görmüş olmalılarki kitaplarını bırakıp yanıma gelmeye başladılar.Yanıma geldiklerinde benim gibi kumral saçlı olan kız samimi bir şekilde konuşmaya başladı.
"Merhaba, sanırım siz yeni taşınan komşularımızsınız ben, Oya" dedi.
"Merhaba Oya, bende Naz tanıştığıma memnun oldum" dedim hafif heyecanlı bir ses tonuyla.Napabilirim ilk defa bir kız bana dostça yaklaşmıştı yani bunu düşünmem için biraz erken ama içimden bir ses çok güzel anlaşacağımızı düşünüyordu.Ben bu düşüncelere dalmışken sarı saçlı olan kızın konuşmasıyla dikkatimi ona verdim. "Merhaba, bende Maral" dedi.Maral'ın sesi Oya'ya göre daha soğuk çıkmıştı fakat bunu dert etmedim sonuç olarak daha yeni tanışıyorduk.
"Merhaba Maral, tanıştığıma memnun oldum" dedim yine aynı heyecanımla.Kızlarla yarım saat sohbet ettikten sonra evime yürümeye başladım.
Malum kızlarla sohbet ettiğim için babamlar beni bırakıp gitmişlerdi.Evlerin arasından geçerken neden bütün evlerin aynı göründüğünü sorguluyordum.Ablamı arayıp evin kapısına çıkmasını söyledim.Ablam kapıya çıkınca evimizi buldum ve oraya doğru adımlamaya başladım.Eve doğru yürürken karşı evin bahçesinde sohbet eden üç çocuk gördüm.Daha çok iki kişi sohbet ediyor gibiydiler çünkü kumral saçlı olan çocuk konuşmadan çok sıkılmış gözüküyordu.Ben bunları düşünürken kumral saçlı çocuk onları izlediğimi hissetmiş olmalı ki kafasını benim olduğum tarafa çevirdi.Çocukla göz göze geldim.Sanki bir yerden görmüştüm bu çocuğu.Çocuğun gözleri mavi renkti ve gerçekten yakışıklıydı.Göz temasımızı kesen ben oldum çünkü onları izlerken yakalanmam utanmamı sağlamıştı.Hızlı adımlarla evime doğru yürüdüm ve neredeyse ışık hızında evimin girdim.
Açıkçası evimizin içi çok güzeldi, annem çok güzel dekor etmişti ama beni en heyecanladıran üst kattaki odamdı.Üst kata koştura koştura çıkarken annemin aşağıdan bağırmasını duydum "kızım koşturma odan kaçmıyor" açıkçası pek umursamadım.Üst katta 2 oda, 1 lavabo vardı.Teraslı odayı ben kendi odam olarak kullanıyordum diğer oda ise boştu. Annemler direkt üst katı bana bıraktıkları için o odayı ne istersem yapabileceğimi söylediler aklıma birşey gelmediği için şuanlık oda boştu.
Kendi odamın kapısının önüne geldiğimde beklemeden kapıyı açtım ve odama baktım.Odam tam istediğim gibi çok güzeldi.Valizlerimde burdaydı. Büyük ihtimalle annem gelmişken eşyalarımı yerleştirmem için bırakmıştı.
2 saat sonraBütün eşyalarımı yerleştirmiştim fakat çokta yorulmuştum.Biraz hava almak için terasa çıktığımda karşıdaki evin odasının teras kapısı açıldı.Dikkatli baktığımda bugün göz göze geldiğim çocuk olduğunu gördüm ve tahmin edersiniz ki oda beni gördü.Biz yine göz göze geldik.Gerçekten gözleri çok güzeldi aslında bakarsanız çocuk direkt çok yakışıklıydı.Burdan bile spor yaptığı belli oluyordu onun dışında mavi gözlü, benim gibi kumral renkli saçları vardı ve çok uzundu.Ben onu süzerken oda beni süzmüştü ve ben bundan çok utanmıştım, yanaklarımın kızardığına emindim. Normalde böyle şeylerden utanmazdım fakat bugün yine onu süzerken yakalanmam utanmamı sağlamıştı.Göz temasımızı kesen yine ben oldum ve odamdan içeri girip terasımın kapısını kapattım,perdeyide çektim.Ben kendi kendime ne kadar salak olduğumu düşünürken arkamdan gülümseyen komşu çocuğundan haberim yoktu...
YOU ARE READING
Yeni Ev
ChickLitNaz'lar site içerisinde yeni ev almışlardır.Bu yeni evin hiç gerçek dostu olmamış Naz için, dostluk,aşk ve macera getireceğini nerden bilebilirdi ki? Bu benim ilk kurgum ve ilk defa hikaye yazıyorum lütfen ona göre okuyun🤍