Açıkçası etkilendiğim çocuğun arkadaşımın ikizi çıkmasını hiç beklemiyordum.Ben bunu düşünürken odamın kapısı pat diye açıldı ve ablam kapıda gözüktü.Hep yaptığı bir şey olduğu için artık şaşırmıyordum, ben şaşırmıyordum ama kızlar şaşırmış olmalı ki kapıya bakakaldılar.Hemen açıklamaya başladım "az önce size bahsettiğim ablam, kendisi fiziken 20 yaşında ama ruhen hala 5 yaşındaki bir çocuk" dedim.Kızlar şaşkınlıklarını üstünden atıp ablamla tanıştılar ve biz derin bir sohbete girdik.
1,5 saat sonra
Biz sohbet ederken artık iyicene kaynaşmıştık.Birbirimizin instagramını almış, takip etmiş ve story bile atmıştık.Birde bu yetmezmiş gibi ben, Oya ve Maral "girl's dinner" diye grup bile açmıştık.İlk günden bu kadar yakınlığı garipsesekte sanki uzun yıllar boyunca arkadaşmışız gibi hissetmiştik.
Oya'nın telefonu çalmışt, arayanın kim olduğunu bilmediğim için merakla başımı Maral'a çevirmiştim.Maral "büyük ihtimalle bizim çocuklardan biridir"dedi.Bizim çocuklar mı, onlarda kim diye düşünürken o sırada Oya'nın telefon konuşması bitmişti.Oya açıklamaya başladı "diğerleri derken Batu,Rüzgar ve Alp'ten bahsediyor güzelim"dedi ve sözlerine devam etti "Bu arada beni Rüzgar aradı bana 'neden kızı benimle tanıştırmıyorsunuz yoksa benimle daha iyi anlaşıcağından mı korkuyorsunuz' dedi ve sana yemin ederim Nazo Feriha gibi bayılıcaktım, ama daha sonra aklıma bizi daha çok sevdiğin geldi.Yanii öyledir dimi" dedi gayet ciddi çıkan bir ses tonu ile.Gülümseyip "tabiki sizi daha çok seveceğim bebeğim, siz benim ilk göz ağrılarımsınız"dedim.Ben ne olduğunu anlamadan Maral ve Oya "yiiaaaa şapşik kız seni" diye üstüme atlamışlardı.Biz (ablamda dahil) kahkaha atmaya başladık.Biz gülerken ablam bizim fotoğrafımızı çekmişti.
Sonunda gülmemiz bitince Oya konuşmaya başladı "güzelim bizimkiler seninle tanışmak istiyorlar sende istersen tanışmaya gidelim.Kamelyada oturuyorlar zaten" dedi.Bende hemen konuşmaya başladım "yiaaaa güzelin miyim gerçekteennnnn"diyip sözlerime devam ettim "olur, bende tanışmak çok isterim" heyecanlı bir ses tonu ile konuşmam odadaki herkesi güldürmüştü.Maral konuşmaya başladı "nazlı kız seni, iyi o zaman sen hazırlan bizde kapının önünde bekliyoruz" diyip Oya ile birlikte çıktılar.Onlar çıktıktan sonra ablama dik dik bakmaya başladım.Ablam bakışlarıma anlam verememiş olacakki "ne var Naz, ne bakıyorsun görmediğim şey mi kızım, haa sen benden korkuyorsun" diyip kahkaha attı.Ben ona dik dik bakıp gözlerimle kapıyı işaret edince hemen duygu sömürüsüne başladı "peki Naz, peki ben sana küçükken yemeyip,içmeyip saçımı süpürge ediyim sen beni odandan kov"diyip odamda oturmaya devam etti.Tabi ben boş durur muyum bende konuşmaya başladım, konuşmak bedavaydı sonuçta "saçımı süpürge etmekten kastın beni bebekken dört kere yere düşürüp, küçükken annemlerin olmadığı zaman her fırsatı değerlendirip benim üvey olduğumu söylemen mi?"dedim bezgin bir ses tonuyla.Ablam "sen ne anlarsın üvey, bunlar her ablanın yapması gereken şeyler.Neyse sus artıkta üstünü giyin kızları beklete beklete ağaç ettin.Bakayım ne giyiyorsun"diyip elimdeki şeylere baktı.
Ablamla uğraşmak istemediğime kanaat getirip kızları daha fazla bekletmemek için üstümü giyinmeye başladım.Altıma siyah kot şort üstünede beyaz bir crop giydim.Altıma Vanslarımıda giydim mi hazırdım.Parfümümü sıktım, telefonumu yatağımın üstünden aldım ve ablamın yanağından makas alıp odadan sonunda çıkabildim.Kızların yanına doğru yürürken Maral ve Oya beni görüp ıslık çaldılar.Maral "bu ne güzellik Naz hanım, bizdekide kalp ama" diyip yanağımdan makas aldı.Oya'da Maral'ı onaylayınca utanmıştım.Maral ve Oya utandığımı görüp güldüler.
Artık aşağı inip annelerimize haber verdik ve çıktık.Gerçekten çok heyecanlıydım.Acaba etkilendiğim çocukta o grubun içindemiydi ya da içindeyse iyi biri miydi aklımdan deli sorular geçiyor.
Batu'dan sabah saatleri
Rüzgar ve Alp'le evimin bahçesinde oturmuş dün yaşadığım olayı anlatıyordum tabi anlattığıma çok pişman oldum orası ayrı bir konuydu çünkü salak salak gülüp imalar yapıyorlardı.Ne vardı yani kitapçıda bir kızla karşılaşmış ve ona yardım edeyim derken yanlış anlaşılıp, bana bir ton söylenip yüzüme bakmadan gitmiş ve bende onunla karşılaşacağıma emin olup kitabı satın aldıysam, herkesin başına gelebilir bu tür olaylar.Tabi Rüzgar ve Alp herkesin başına geleceğine inanmadıkları için ben o kitabı aldığım için dalga geçiyorlardı.
Bu konuşmadan sıkıldığım için etrafa bakınmaya başladım.Tam kafamı kaldırıp etrafa göz gezdirecekken dün kitapçıda karşılaştığım kızla göz göze geldik ve kalbim gereksiz yere hızlanmaya başladı.Kızında yanakları kızarmıştı ve bana daha fazla bakmadan arkasını dönüp, karşımızdaki eve girdi.Ne yani karşımızda mı oturuyordu.Sanırım kader bana cilve yapıp o kızla karşı komşu yapmıştı.Alp'lerde baktığım yere bakmış olmalılar ki bu kız kim diye sordular.Şok olduğum için kendime gelip cevap verdim " bu o kız, kitapçıda karşılaştığım kız" dedim.Alp ve Rüzgar ilk başta anlam veremeselerde anladıkları zaman ellerini omuzlarıma koydular ve Rüzgar sırıtarak konuşmaya başladı "sanırım o kız artık senin için normal bir kız olmamamaya başlamış kardeşim" dedi ve Alp'te Rüzgar'a katıldığını belli etti.
Sanırım benimde kabul etmem gereken bir gerçek vardı bu kız gerçekten benim için normal bir kız değildi...Günümüzden Naz'dan devam
Evet kızlarla sohbet ede ede heyecanım biraz geçmişti.Kamelyaya yaklaştığımız için içimdeki heyecan artmaya başladı ve bingo artık kamelyayı görüyordum.Orda oturan üç tane erkek çocuk vardı aralarından ela gözlü çocuk diğerleri dürttü.Biz artık iyicene yaklaşmıştık ve etkilendiğim beyin aralarında olduğunu gördüm.Kalbim yine hızlanmaya başlamıştı ve tahmin edersenizki biz yine gözgöze geldik.Artık kamelyadaydık ve kızlar oturunca bende hemen yanlarına oturdum.Hepimiz birbirimize bakıyorduk ve babalarından ela gözlü olan çocuk samimi bir ses tonuyla gülümseyerek konuşmaya başladı "merhaba Naz, ben Rüzgar" diyip elini uzattı bende elimi uzatıp "memnun oldum Rüzgar ama ismimi nerden biliyorsun acaba" diyip gülen bir ses tonuyla sordum.Rüzgar o kısa saçını savurdu -savurmaya çalıştı- "açıkçası kaynağımı söyleme gibi bir amacım yok ama sırf daha çok meraklan diye söylüyorum ben aslında bir ajanım ve yeni tanışıcağım insanları araştırırım" diyip göz kırptı.Ben gülüp "gerçekten çok memnun oldum çakma ajan hayatımda hep böyle bir olay olsun istemiştim" dedim.Hep birlikte güldük.Yeşil gözlü olan çocuktada samimi bir ses tonu ile konuşmaya başladı "merhaba Naz, bende Alp memnun oldum" dedi bende "memnun oldum Alp ama sende sanırım bir ajansın malum ismimi bildiğine göre" dedim gülerek Alp'te gülerek -daha doğrusu masadaki herkes gülmüştü- "tabiki bende ajanım Naz, asla ismini kızların etiketlediği storyde görmedim" dedi.Bende güldüm ve Rüzgar ayağa kalkıp sanki belinde silah varmış gibi silahı kavrayıp Alp'e doğru uzattı ve konuşmaya başladı "demek sırrımı söylersen ha, artık seni öldürmem gerekiyor kardeşim eğer öldürmezsem racon bozulur" diyip tam sıkacakken hoşlandığım bey konuşmaya başladı "Rüzgarcığım sus artık kardeşim, biz daha tanışmadık" dedi dişlerinin arasından.Rüzgar bir anda herşeyi bırakıp yerine oturdu ben bu haline şok olmuşken diğerlerine baktım ve hepsinin hoşlandığım beye imalı bir şekilde baktığını gördüm ben bu düşüncelerle boğuşurken hoşlandığım bey konuşmaya başladı "merhaba Naz, ben Batu Oya'nın ikiziyim"dedi ve size yemin ederim sesi çok güzel "memnun oldum Batu" dedim ve hızlı çarpan kalbimi görmezden gelerek kocaman gülümsedim.Oya'nın bana seslenmesiyle dikkatimi ona verdim son duyduğum ses arkamdan Batu'nun " bende, bende çok memnun oldum Naz" deyişi oldu...
Bölüm Sonu🤍
Eveeett bir bölümün daha sonuna geldiikk.
Umarım beğenmişsinizdir.
Yazım yanlışları varsa çok özür dilerim, ilk hikayem olduğu için olabilir💞
Sizden ufacık bir ricam olucak lütfen bölümleri okuduğunuzda yorum yazıp oy kullanır mısınız? Bunu yaparsanız cidden çok mutlu olurum ve yazma hevesim artar.Neyse daha fazla uzatmadannn
Sizi çok seviyorum
Hoşçakalın!
YOU ARE READING
Yeni Ev
ChickLitNaz'lar site içerisinde yeni ev almışlardır.Bu yeni evin hiç gerçek dostu olmamış Naz için, dostluk,aşk ve macera getireceğini nerden bilebilirdi ki? Bu benim ilk kurgum ve ilk defa hikaye yazıyorum lütfen ona göre okuyun🤍