Az önce yaşadığım utanç verici olaydan sonra aşağı ablamın yanına gitmeye karar verdim. Ablamın yanına giderken zil çalmaya başladı.Normalde umursamadan ablamın yanına gitmeyi düşünüyordum fakat annem mutfaktan kapıyı açmam için bağırması bütün planımı bozmuştu.Kendi kendime emir büyük yerden diyip kapıyı açmaya gittim.Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiler beni çok şaşırtmıştı çünkü kapımızın önünde Oya,Maral ve anneleri olduğunu tahmin ettiğim iki kadın, kadınların elinde ise kek ve kurabiye vardı.

Daha fazla dışarıda durmamaları için konuşmaya başladım.Samimi bir sesle "merhaba, hoşgeldiniz, içeri gelin lütfen" dedim.Annem ne olduğunu anlamak için yanıma geldiğinde sanki geliceklerini biliyormuş gibi "sonunda geldiniz canlarım,hadi daha fazla kapıda durmayın" diyerek misafirlerimizi içeri davet etti.
Ne yani annem onları tanıyor muydu, ne zaman tanışmışlardı, aklımda deli sorular.

  Anneme ayak uydurarak salona geçtik.Ben, Oya ve Maral'ın yanına geçip "tekrardan hoşgeldiniz,biraz şaşırdım lütfen kusuruma bakmayın" dedim.Oya,Maral ve anneleri gülümseyerek sorun yok dercesine kafalarını salladılar.Bende gülümsedim tam Oya bir şey diyecekken ablam odasından çıkıp samimi bir ses tonuyla "hoşgeldiniz" dedi.Kumral saçlı kadın gülümseyerek konuşmaya başladı "merhaba güzellerim ben Ayşe teyzeniz,Oya'nın annesiyim"dedi.Ardından sarı saçlı kadın "merhaba yavrularım bende Deren ablanız, teyze denilecek kadar yaşlandığımı düşünmüyorum, Maral'ın annesiyim" dedi.Ayşe teyze "siz Deren teyzenizi takmayın çocuklar daha yaşlandığını kabul edemiyor, neyse güzellerim sizin kendinizi tanıtmanıza gerek yok biz zaten sizi tanıyoruz" dedi.Tabi biz ablamla bir şok.Ne oluyor bu aşağılık yerde diye bağırmama az kalmıştı.Odadaki herkes bizim yüzünüzdeki şaşkın ifadeleri görünce gülmeye başladılar.Deren teyze gülmesini daha erken bitirebilmiş olmalı ki konuşmaya başladı "çocuklar biz annenizle bu eve bakmaya geldiğinizde tanıştık.Daha sonra kafa yapımız uyunca arkadaş olduk ve artık altın günü bile yapıyoruz" dedi.Tabi ben bunları duyunca daha çok şaşırdım ama daha kolay toparladım.Annemler sohbete dalınca ablam odasına gitti bende kızlara odama çıkmayı teklif ettim.Oya ve Maral gülümseyerek onayladılar, birlikte odama çıktık.

Odama çıktıktan sonra birlikte yatağa oturduk ben hemen klimayı açtım, malum hava 40 dereceydi.
Oya konuşmaya başladı " merhaba Naz zaten tanışmıştık ve daha erken biliyorum ama seni çok sevdim lütfen diğerleri gibi olma"dedi.Açıkçası biraz şaşırmıştım, evet onları bende çok sevmiştim ama diğerleri gibi olmada ne demekti.Maral açıklamaya başladı "diğerlerinden kastımız sabah havuzda gördüğün grup onlar insan dışlamasını/zorbalamasını çok severler, bakma onların öyle masum durduğuna, lütfen kendine dikkat et Naz"dedi.Daha sonra sözlerine devam etti "bizi yanlış anlama amacımız seni kısıtlamak değil istersen onlarla arkadaş olabilirsin biz sadece seni sevdiğimiz için uyarıyoruz güzelim"dedi.Oya'da Maral'ın dediklerini onayladı.Bende konuşmaya başladım. "Evet bende sizi çok sevdim ve beni uyardığınız için çok teşekkür ederim"dedim samimi bir ses tonuyla.Onları tersliceğimi sandıkları için gözlerime bakamıyolardı ama sözlerimi bitirdikten sonra yüzlerinde bir gülümseme oluştu.Konuşmaya devam ettim "hep o kendini havalı sanan insanları konuşmicaz herhalde biraz sohbet edip, birbirimizi tanıtmaya ne dersiniz"dedim.Maral ve Oya yüzlerindeki gülümsemeyle beni onayladılar.Anlatmaya ilk ben başladım "ben Naz Boran, 16 yaşındayım lise-2 ye gidiyorum,kitap okumayı ve konuşayı severim.Bir tanede ablam var." diye sonlandırdım konuşmamı.Ben bitirdikten sonra Maral başladı "ben Maral Arslan,tek çocuğum, 16 yaşındayım, lise-2 ye gidiyorum,müzik dinlemesini severim ve sizin yanınızdaki evde oturuyorum."dedi.Bunu duyunca çok sevindim.Daha sonra Oya başladı "ben Oya Yalçın, bir tane abim, bir tanede ikizim var, 16 yaşındayım, lise-2 ye gidiyorum, alışveriş yapmasını severim ve karşınızdaki evde oturuyorum."dedi.Bir dakika bir dakika, ne dedi, karşınızdaki evde oturuyorum mu, o gördüğüm çocuk Oya'nın ikizi miydi, ne...



                                Bölüm sonu🤍

Eveeettt, bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.Biliyorum çok kısa yazıyorum ama ilk defa yazıyorum ve ilk hikayem lütfen kusura bakmayın💓

Yazım yanlışları varsa çook özür dilerim.💕
Yeni bölümde görüşmek üzere
Hoşçakalın!

Yeni EvWhere stories live. Discover now