...
Jimin kendini bildi bileli erkeklerden hoşlanıyordu. Tabii bu onun için hiç bir sakınca yoktu. en yakın arkadaşı tae dışında kimse ona arka çıkmamış onu zorbalamışlardı.
Jiminin ailesi çok katı insanlardı en küçük hatasında bile ona hakaretler yağdırır,şiddet uygulardı. Onlara göre jimin mükemmel olmalıydı, ama her insan hata yapardı değilmi?
Bugün jimin eşcinsel olduğunu ailesine söyleyecekti,evet. Biraz korksada-baya-onlara söylemek zorundaydı ne yapacaklarını kestiremesede yapmak zorundaydı ve yapacaktı.
Jiminin ağzından;
Alarm sesiyle havaya bir küfür savurup yüzümü ovmaya başladım. Ahh şükürler olsun ki şu lanet okul bir kaç haftaya biticekti ve erken kalkmak zorunda kalmayacaktım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirip saçıma elimle çeki düzen verip odamdan çıktım. Annem kahvaltı hazırlıyordu,tabiki bana değilde babama hazırlıyordu bazen kendimi bu evde sığıntı gibi hissediyordum bide bugün eşcinsel olduğumu soyleyecektim tanrı bilir ne yaparlardı!
"Anne ben çıkıyorum"
Umursamaz bir tavırda sadece
"Tamam" demişti gerçi buna da şükürEvden çıkıp durakta tae yi beklemeye başlamıştım beni okula o götürüyordu
Bir kaç dakika sonra taehyung gelmişti
Ama bir dakika o araba ne öyle!?"Tae sen şaka yapıyorsun değilmi!?"
"Hayır neden civciv"
Ağzını burnunu yamultarak anlamamış gibi yapmaya çalışıyordu ama cok komik göründüğünün varkında değildi ah şu cocuk!!Arabasını değiştirmiş civciv sarısına boyamıştı zaten civciv demesine kızıyordum şimdi benimle nasıl dalga geçecek tanrı bilir.
Tae'ye tuhaf bakışlarımı yollayıp arabaya bindim. Oh cidden rahatmış.
"Ee civciv söyleyeceksin demi bugün"
"Off söyleyeceğim ama nasil olucak bilmiyorum tae"
Deyip yüzümü ellerimin arasına aldım.
Gerçekten bunu yapabilecekmiydim?"En fazla ne olabilirki jim"
"En fazla mı? Tae beni parcalara ayırı-"
"Öyle birşey yapamazlar"
"Yaparlar-"
"Jimin bunca zaman çektin şimdi izin vereceğimimi sanıyorsun? Senin yanında kalacağım ve gerekirse bu işe babamı da sokacağım sana zarar gelsin istemiyorum benin zor zamanlarımda hep yanımda oldun benimde olmaya hakkım var. Sen benim en iyi arkadaşımsın seni sevdiğimi biliyorsun gerekirse benin evimde kalırsın ki zaten ben seni zorlada olsa alırım artık gerçekten orda kalmanı istemiyorum."
Taenin dedikleriyle gözlerim dolmuştu zaten okula da varmıştık. Arabayı durdurup bana sıkıca sarıldı.
"Bukadar yeter hadi gidelim artık"
Dedi ve arabadan indik.Sınıfa varana kadar neredeyse elli kişiyle sohbet etmişti ne kadar çok arkadaşı var diye düşünmeden edemedim benim sadece üç tane vardı ve başkasına da niyetim yoktu zaten.
Sınıftan içeri geçince sırama oturdum. taeyle en arkada oturuyorduk, en arkaya bayılırdım. zaten dersi dinlemezdik ama sınavlarda başarılıydık ki bu bizi kurtarıyordu yoksa kesin sınıfta kalırdık.
Gizlice telefonla uğraşıyordum her zaman yaptığım gibi.
Ders yine ve yine bomboş geçmişti.
Ögle arası yemek yemeye gidiyorduk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMAGE [jikook]
FanfictionJimin ailesine eşcinsel olduğunu söylemişti ve ailesiye yaşadığı evden ayrılmış babası uyuşturucu mafyası olan en yakın arkadaşı tae nin evinde kalmaya başlamıştı peki jimin'in bundan sonraki hayatı nasıl olacaktı?