4✮⋆˙

175 18 40
                                    

Jiminin ağzından;

Yavaşça gözlerimi açtım güneş yüzüme vuruyordu kim oraya pencere koyarki?
Daha adımı hatırlamazken düşündüğüm şey buydu. Sorgulamayı bıraktım ve elimi yanıma uzattım yatak boştu. Kalkıp tuvalete baktım tae orada da yoktu odadan çıkacakken komidinin üzerindeki notu görmüştüm.

'Civciv benim acil işim çıktı babam yanına çağırıyor jin ve hoseok hyung da benimle gelecek erken gelebilirsem onları da getireceğim söz veriyorum. Seni uyandırmak istemiştim ama uyumayı sevdiğini biliyorum ve kaldırılınca ne kadar sinirli olduğunu.. uyandırırsam boğazıma yapışırsın diye korktum hehe o yüzden uyandırmadım ekren gelmeye çalışacağım! Kahvaltı yapmayı unutma görüşürüz.'

Taenin yazdığı notu okumayı bitirmiş saçmalıklarına sırıtıyordum acaba babası neden çağırmıştı. İçimdeki merak duygusunu boş verip sıcak bir duş alsam iyi olacaktı.

.....

Duşumu almış valizleri merdivenden yukarı çekmeye çalışıyordum İki tanesini çıkarmış son bir tanesi kalmıştı daha bornozlaydım üstümü bile giyememiştim. Bir kaç tane basamak kalmıştı kim eve bu kadar uzun merdiven koyardı ki bu evin mimarı ile sorunlarım vardı hiç birşeyi düzgün yapamıyormuydu ne?

çıkardığım valizleri odaya götürmüş evde olduğum için kısa bir şort üstüne  yarım kol tişört giymiştim.
Tae evde yokken güzel bir temizlik yapmayı planlıyordum ama önce kahvaltı yapmam lazımdı hızlıca aşağıya inmiştim. Kendime en hızlısından bir ramen yapacaktım sonuçta tae de ramen boldu.

"Aishh siktir"

Elimi yakmıştımm kaynar su bildiğin elime dökülmüştü başka derdim yokmuş gibi birde bununla uğraşacaktım. Elimi hızla soğuk suya tuttum bir yanık bu kadar yanarmıydı be(bu nasil cumle oldu amk)

Elimi sudan çekmiş sargı beziyle sarmaya çalışıyordum oluyormuydu orası tartışılırdı. En son ramenimi yapmış yiyordum saat 2:30 olmuştu tanrım! Daha evi temizletecektim.

Yazarın ağzından;

Jimin sonunda ramenini bitirmiş masayı topluyordu aklına tae'ye mesaj atmak gelmişti.

Civciv
Taehywyng ne zaman gelöceksinn
Çok sikıldım
(2:50)


J

imin tae ye mesaj atmış telefonu masaya bırakmıştı artık temizlik yapması gerekiyordu ev fazlasıyla kirlenmişti. Kulağına kulaklıklarını takmış saçını tokayla bağlamıştı evet her temizliğe başlamadan öncr böyle yapıyordu yoksa asla temizlik yapamazdı.

 Kulağına kulaklıklarını takmış saçını tokayla bağlamıştı evet her temizliğe başlamadan öncr böyle yapıyordu yoksa asla temizlik yapamazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anam su tipe bawqkk)

Jimin kafasında kurduğu plana göre ilk önce evin tozlarını almakla başlayacaktı sonra süpürüp silecekti ve etrafı toparlayacaktı. Jimine göre kolay görünüyordu ama unuttuğu bir şey vardı elini yakmıştı artık tek elle ne kadar yapabilecekse yapmaya çalışacaktı.

DAMAGE [jikook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin