...
Yazardan;
"Evime hoşgeldin civcivv!!"
Jimine göre taenin evi gerçekten 2 katlı bir apartman dairesi olsada çok büyüktü.
Daha jimin valizleri eline geri alamadan Taehyung jimini elinden tutmuş salona sürüklüyordu. Jimini oturttuktan sonra yanına oturdu ve ayaklarını cam sehpaya uzattı.
"Ahh tek başıma çok sıkılıyordum artık benimle kalacaksın beraber herşey yapabiliriz ehe."
Yüzü birden düşmüştü
"bu arada jimin bazen işlerim uzayabiliyor biliyorsun babam"
Derin bir nefes alıp devam etti
"Babam şirketin başına geçmemi istiyor arada yanına uğruyorum gece gelemezsem bir sorun olurmu? Hep değil bazen ögrenmem için yanına çağırtırıyor gitmek zorunda kalıyorum şimdiden özür dilerim "
Jimin tae'nin dediklerine 'sorun yok' anlamında başını salladı.
"Peki sen şirketin başına geçmek istiyormusun, Hem bu riskli değilmi?"
Oda taehyung gibi ayaklarını uzatmıştı.
"Babam polislere rüşvet verdiği için risk çok az ama ben kimseyi zehirlemeyi ve zehirlemeleri için uyuşturucu satmayı istemiyorum."
Jimin tae'nin dediği şeye içten bir şekilde güldü ve bir elini taehyungun bacağına koyup pat pat ladı.
Taehyung jimine göre çok iyi birisiydi ama tabiki sadece ona karşı ve jin ile hoseok hyunga karşı böyleydi. Taehyung onları babası sayesinde tanımıştı babasının en iyi arkadaşının oğullarıydı, onları jimine anlatırdı ama daha hiç görüştürmeye fırsatı olmamıştı.
Jimin sessizliği bozmuş ve konuşmaya başlamıştı
"Ee ben çok acıktım ne yiyeceğiz"
Taehyung jimine baktı zaten elinde sadece bir seçenek vardı;
"Ramen?"
Jimin tae nin dediği şeye güldü
"Gerçi neden soruyorsam hala yemek yapamıyormusun nasıl bunca zaman hayatta kaldın" dedi jimin dalga geçerek.
"Valla oraları hiç karıştırma jimin. istersen hazır birşeyler söyleyebiliriz"
"Hazır yiye yiye için çürüdü ben şimdi bir güzel tteokbokki yaparım pirinç keki varmı?"
"Evet evde olacaktı bekle sana çıkarayım"
Tae koşa koşa malzemeleri çıkarmaya başladı jimin gerçekten güzel yemek yapıyordu ve bu taenin işine gelmişti jimin burada kaldığı süre içinde ziyafet çekeceğine emindi.
Tae bütün malzemeleri çıkarmış jimini izliyordu belki birşeyler ögrenebilirdi.
...
Jimin sonunda tteokbokki yi bitirebilmişti. Taehyungla beraber masaya yerleştirmiş tam yemeye başlayacaklardı ki taehyung durdurmuştu.
"Bekle fotoğraf çekeceğim"
Jimin dediğini yapmış tae fotoğraf çektikten sonra yemeğe başlamışlardı.
"Boylo gözol yomok yopmoyo nörödon ogrendön oşoro gözol olmoş" dedi tae ağzı doluyken
Jimin ona güleyim derken su boğazına kaçmıştı. Küçük çaplı krizin ardından masayı toparlamış salonda oturmaya başlamışlardı saat akşam 9.30 civarına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMAGE [jikook]
FanfictionJimin ailesine eşcinsel olduğunu söylemişti ve ailesiye yaşadığı evden ayrılmış babası uyuşturucu mafyası olan en yakın arkadaşı tae nin evinde kalmaya başlamıştı peki jimin'in bundan sonraki hayatı nasıl olacaktı?