6. bölüm

150 15 55
                                    

Ah.. Şu iblisler olmasa hayat mükemmel olurdu.. Ama maalesef hayat çok acımasız...

...

Karganın söylediği yere doğru gitmeye başladım.. Şuan kalbim yerinden her an çıkabilir çünkü HEYCANDAN GEBEREBİLİRİM o kadar heyecanlıyım fakat bu heyecanımı bi şekilde bastırmam lazım yoksa katanamı tutamam ve iblisle savaşamam.. Temkinli davranıyorum koşarken çünkü her an karşıma iblis çıkabilir...

Bir yerden ayak sesleri duyuyorum ve gittikçe bana doğru yaklaşıyo bi anda arkamı döndüm ve bam! Genya bana çarptı ve ikimiz birlikte yere düştük..

Gözlerini açtığımda üstümde genya vardı.. Aniden yüzümün kızrdığını hissedebiliyodum.. Genya da gözlerini açtı ve ikimiz birlikte birbirimize 2 dk boyunca baktık ve sonuç..

İki adet domates...

Sonra genya bi hışımla üstümden kalktı ve bende yavaşça irkildim ve oturma pozisyonunu aldım sonra genya ya baktım ve... Ciddi bi şekilde domates olmuş..
Derin nefes alıp verdikten sonra  genyaya yavaşça dokundum ve genya bana doğru döndü ve

İkisi birlikte: çok özür dilerim! Bilerek olmadı

Birbirlerine baktılar ve gülümsedi ler ve gülmeye başladılar
Daha sonra ise birbirlerine neden burada olduklarını sordular ve görev için geldiklerini birbirlerine anlattılar.. Sonra ikiside ayağa kalktılar ve koşmaya başladılar..
..
Koşarken aynı zamanda da konuşuyoduk ve genya komik anılarını anlatıyodu ve ikimiz tekrardan gülmeye başladık...
Arkadan ayak sesleri duydum ve bi anda gülmeyi kestim ben gülmeyi kesince genya da bi anda ciddileşti bana ne oldu bakışı attı ve ben katanama sarıldım ve...

....Ay nefesi.. 2. Form: hilal kuşağı...

İblis bi an olsun afalladı daha sonra ağlarını bize doğru attı ve bende katanamla  hepsini kesmeye başladım genya da boş durmadı o da kesmeye başladı iblis güçlü bir atak yaptı daha sonra etrafıma baktım etrafta bişey yoktu kendime baktım ve... Bi anda etraf kan oldu.. Kendime tekrar baktım ve.. Hayır.. Çok derin yaralar almışım.. Gözlerim kapanmaya başladı ve bi anda yere yığıldım.. Hala genyanın sesini duyuyorum daha sonra bilincim tamamen kapandı..

Gözlerimi açtığımda yerde yatıyodum ve yan tarafa kafamı çevirdim evet biliyorum her tarafım kan revan içinde ama bi şekilde kalkmam gerekiyodu her ne kadar benim ilk görevim olsada iblis düşündüğümden güçlü çıktı..

Daha sonra ayak sesleri duydum ve gözlerimi zorda olsa açtım ve.. Tanjiro ve kardeşi gelmişti.. Yanıma geldi ve beni kontrol etti daha sonra..

Tanjiro: genya sen rin- Chan ı al ve git biz nezukoyla iblisi öldürecez siz gidin *gülümser*

Genya: ne kadar istemesemde.. Uff.. Peki iyi şanslar tanjiro ve teşekkürler..

Ben hala yerde baygın halde yatıyorum...

İbliste hatırladığım tek şey örümceğe benzemesiydi... Ayrıca boyuna ve kendisine bakılırsa bir çocuktu.. Ağlarıyla bizi kesmeye çalıştı daha sonra bana doğru bi ağ gönderdi ama benim ayağa kalkacak gücüm yoktu.. Sonra önümde bir gölge belirdi bu gölde genya nındı..

R'ın:*zorda olsa konuşur* t-teşekkür ederim genya..

Genya bana döndü ve gülümsedi daha sonra önüne döndüğünde iblis tanjiro yu hedef almıştı tanjiro ve çocuk iblis savaşmaya başlafılar

Daha sonra genya tanjiro ya gideceğimize dair kafasıyla işaret yaptı tanjiro da kafasını salladı daha sonra genya katanasını kınına geri soktu ve beni kucağına alarak koşmaya başladı..

《𝙂𝙚𝙣𝙮𝙖 X 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧》(◍•ᴗ•◍)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin