8. Bölüm... <3

98 8 45
                                    

Karganın söylediği yere doğru gitmeye başladım... Açıkçası.. Önceki görevinden çok daha korkuyorum.. Bu korkunun nedenini de bilmiyorum... Sanırım çok derin yaralar alıp daha sonrada genya ya tanjiroya hiç bir yardımım olmamasından dolayı... Bu seferde aynısı olucak diye korkuyorum.. Umarım öyle bişey olmaz...

(Time skip... Zaman atlaması)

İblisi kestikten sonra katanamı geri kınına soktum... Bu sefer umduğundan daha iyi geçti.. Yaralandım ama çok hafif yaralar aldım... Öncekinden iyidir... En azından işe yaradım... Şimdi tekrar kelebek konağına dönüyorum...
. . .

Kelebek konağına geldim ve bahçede tanjiromarı gördüm... Sanırım shinobu şan onları rahat bırakmamış. Heh bizde bu yollardan geçtik. Azıcık onlar tadsın.

Bir şekilde konağa girdim ve kanae nee-san İ aradım. Çünkü... Neden olmasın- şaka şaka yaralarımı sarsın diye.. Koridorda yürürken bir odadan sesler geliyodu. Kanae nee-san ın sesine benziyodu.. Odanın kapısını açtım..

Rin: Kanae nee-sa-

Birde ne göriyim... Kanae nee-san ve sanemi nii-chan... İkiside beni gördükten sonra domates oldu... Özellikle sanemi nii-chan.. Biber salçasından bile kırmızı oldu adam...

Rin: aaa rahatsız ettiysem kusuruma bakmayın ben daha sonra tekrar gelirim- *bi hışımla odadan çıkar*

Kanae: a-ah rin, sorun değil nold- .. Odadan çıkmış... *iç çeker ve kızarır* bu çok utanç verici şimdi yanlış anlıcak... >//<

Sanemi: *biber salçası* ç-çok k-kötğ yakaladı... Geberticem şu veledi en sonda... Bi vursam hakkı rahmetine kavuşacak.. Dua etsin o sen varsın...

Kanae: ya bırak çocuğu nerden bilsin seninle baş başa burda olduğumuzu- ayrıca ben sadece senin yaranı sarıyodum...

Sanemi: bütün yaralarım ztn seni görünce kapanıyo canım sarmana gerek yok ;)

Kanae: *kızarır*

Rin: direk balıklama atlasaydın-

*Sanemi ve kanae rine bakarlar*

Rin: aha şimdi sıçtım- ehe- selam- ben kaçar- *koşmaya başlar*

Sanemi: GEL LAN BURAYA *arkasından koşmaya başlar*

Kanae: Hey hey sakın olun! Bağırmayın burda bi tek siz yoksunuz! *kalkar ve arkalarından gider*

Uzun bi koşturmaca dan sonra sonuç; Sanemi rin'i yakaladı ve kanae sanemi yi dövmemesi için sanemiyi sakinleştirmeye çalışıyor

Daha sonra kanae nee-san bana durumu anlattı ve bende sorun olmadığını söyledim herkes sakinleştikten sonra kanae nee-san benim yaralarımı bandajladı ve son bi kez gülümseyip gitti...
Aoi ve kanao da tanjirolarla.. OF ya canım sıkıldı... Keşke düşündüğüm şeyi yapsalardı... Hehe aşk kuşları ya.. Valla benim anam babam gibiler ya.. Ne kadar yaramazlık yapıp ta onları utandırsamda yada kızdırsamda her ne kadar sanemi nii-chan beni dövmeye çalışsada onları seviyorum... Ehe.. Acaba napsam.. Buldum! Genyayı bulayım bari -_- başka yapacak işim yok ztn...

Kalktım ve genyayı aramaya başladım...
1-2 saat sonra onu kelebek konağının bahçesinde buldum.. Güneş batıyodu...
Çok tatlı... Lan LAN NE DİYOSUN RİN KENDİNE GEL MK neyse sonra genyanın yanına gittim...

Rin: Genya~ burda tek başına napıyosun~

Genya:*kızarır* h-hiç ö-ö-öyle hava almaya çıktım.. S-sen n-napıyosun burda?

Rin: canım sıkıldıda... Belki seninle konuşuruz diye yanına geldim.. *gülümser*

Genya: i-iyi yapmışsın.. Görevin nasıl geçti? Yaralandın mı?

Rin: düşündüğümden daha iyi geçti... Ve evet yaralandım ama şimdi iyiyim... Baka sana ne dicem..

Genya: noldu?

Rin: ama kimseye söylemi gece pine söz ver?

Genya: s-söz.. Artık söyle...

Rin: *fısıldar* ben kanae nee-san İ ararken bi odadan ses geliyodu.. Odaya baktım... Senin abinle benim ablam işi halletmişler *kıkırdar* sonra bana kanae nee-san dedıkı ben onun yaralarını sarıyodum.. Ben pek inanmadım ama öyle diyosa öyledir.. *kıkırdar*

Genya: vay.. Olaya gel... Ben orda olsaydım abim içimden geçerdi...

Rin: olabilir benimde içimden gelicekti ama sonra kanae nee-san araya girdi.. Yoksa şuan burda olmazdım.. *güler*

Genya: *güler* sanırım. *içses* gülünce çok güzelsin...

Rin: neyse.. Ben gidiyorum şimdi aşk kuşlarına bakıyım sonra yatıcam -_-

Genya: ah.. Tamam... Tekrar konuşalım olurmu?

Rin: ahh, olur~ hadi görüşürüz *gider*

Genya: görüşürüz... *fısıldar* seni seviyorum...

. . .

SELAMMĞĞĞ YİNE BEN NASILSINIZZ UMARIM İYİSİNİZDİR BEN BOMBA GİBİYİM fkcnxnx ben dedimki bi daha bölüm gelmicek diye...dayanamadım yeni bölüm yazdım...değerimi bilin...neyse daha fazla tutmayım sizi kendinize cici bakın

SAYONARA~ <333

625 Kelime

《𝙂𝙚𝙣𝙮𝙖 X 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧》(◍•ᴗ•◍)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin