Aslı kendine hala gelemedi. Geceay evi çok kalabalık. Şuan bu kalabalığın nedenin bir düğün için olmasını hepimiz isterdik. Gizem çok üzgün. Burak ise Ömerin ona bıraktığı vasiyeti açmak için Gizemin yanına gidiyor.
Gizemin Anlatımıyla
-Gizem. Yeter artık üzülme. Bak mutlu olsana. Abin Allah'ın katında. CENNETTE.-Ya ne diyorsun Burak. Biliyorum. Allah katında. Biliyorum ki cennetin en güzel köşesinde. Ama onu bir daha göremeyeceğim. Sen göremeyeceksin, ben göremeyeceğim.
-O bizi görecek! O bizi izliyor. Bak senin bu kadar üzüldüğünü görürse nolacak. Hıı?
-Sen ne için geldin?
-Abin vasiyet bırakmış. Tek okumaya cesaret edemedim. Senin yanına geleyim dedim.
-Gel, otur yanıma.
-Teşekkürler.
"BURAK BUNU OKUYORSAN BEN ŞUAN ALLAH KATINDA, CENNETTEN SIZI İZLİYORUMDUR.
BURAK GARDAŞIM;
SANA BİR GIDIMLIK HAKKIM BİLE VARSA HELAL EDİYORUM. SİZDE EDİN. BENİM GÜL KARDEŞİM GİZEMİM SANA EMANET. ONUNLA EVLEN. ERKEK ÇOCUĞUNUZ OLURSA ADINI ÖMER KOYUN. BENIM İÇİN AĞLAMAYIN. AĞLATMA GİZEMİMİ.
GİZEMİMI ÜZERSEN İÇİNE GİRERİM. RÜYALARININ KABUSU OLURUM. ANNEMI DE BABAMI DA ÇOK SEVİYORUM.♡
BENIM ARKAMDAN AĞLAMASINLAR.
ÖNCE ALLAH'A SONRA SANA EMANETLER GARDAŞIM.BABAMA DA SÖYLEYİN GURURLANSIN.
OĞLU VATAN UĞRUNA CAN VERDİ.
OĞLU ŞEHİT OLDU. BENI HEP GÜLEREK HATIRLAYIN SÖZ VERIN.
MORALİNIZ BOZUK OLUNCA BU FOTOĞRAFIMA BAKIN.
Şimdi gökyüzüne bakıp, el ele tutuşup. Bana SÖZ diye bağırın. Eğer duyarsam sizi yanınıza bir kedi gelecek. O kediyi sahiplenin. Evlenince evinize koyun."SÖZ...
Geldi. Abim bizi duydu. Abim bizi gördü. Abim gökyüzü oldu.
...
Merhuma hakkınızı helal ediyor musunuz?
-HELAL OLSUN.
-Helal ediyor musunuz?
-HELAL OLSUN.
-HELAL ediyor musunuz?
-HELAL OLSUN.
-O zaman merhum için El-Fatiha.İlk toprağı tabutun üstüne babam attı, sonra Burak, sonra amcam, dayım ve diğer arkadaşları...
Cenaze bitmişti. Evimize gelmiştik. Ben Burağın yanına geçtim. Orada yatıcaktım bu gece gideceği Burağın odasına baktım. Karşıda abimle olan bir çerçeve gördüm.
Aldım ve benim için yapılan odaya geçtim
Ağlamaktan perişan oldum. Ama odaya Burak girip "abinin dediklerini hatırla" deyince sanki içimde hiç bir acı kalmamış gibi hissettim. Onun sayesinde.
Burak sayesinde. Zil çaldı gelen Berna'ydı. Üstünde resmen gecelik vardı. Burak yatıyordu. Burağın yanına uzandı. Kapıyı yüzüme kapattı. Kapatmadan önce bana başsağlığı diledi. Bernanın ne dediklerlerini duyuyordum.
-Üzülme ben senin yanındayım.Dedi ve onu öptü. İnanamıyorum. Burağı öptü.
Beni alakadar etmiyordu ama yine kıskanıyorum onu.- Biliyorum. Teşekkür ederim.
Dedi ve Burakda onu öptü. Birden odaya daldım.
-Noluyor ya burada? Sen abime verdiğimiz sözü unuttun galiba. Ne şimdi bu?
-Evet seninle evleneceğim. Hayır unutmadım. Şimdi çıkarsan sevgilimle vakit geçireceğiz de.
İlk önce aşkları gittikleri bir club'ta başlamıştı. Berna Burağın sarhoş olmasını fırsat bilip dudaklarına yapışmıştı. Bernanın kameraları bu anı çekmişti.Bu fotoğrafı gördüğümde aldatılmış gibi hissettim. Benim için hazırlanan oda geçtim ve Model grubundan Sen Ona Aşıksın şarkısını açıp saatlerce dinledim. Hala odadan çıkmamışlardı.
Balkonun diğer tarafı başka Bir odaya açılıyordu. Baktım ve Berna ile Burağın koyun koyuna yattığını gördüm.Saniyelerce onları izledim. Toparlandım.
Yiğit'in yanına gittim.İnstagrama bir story attım hemen.
AŞK ADAMIMIN YANINDA BEN♡"
Burak gördü ve yazdı.
-neredesin sen?
-Sevgilimin yanında.
-Senin sevgilin olamaz. Sen bir tek beni sevebilirsin. Konum at.
-Hayır.
-Beni delirtme Gizem. Konum at.
-Ama sevgilin kızarsa. Malum çok vakit geçiriyorsunuz. Ben siz bölmeyim.
-Tamam açıklayayım. Bir oyundu. Evet seni kıskandırmak için yaptık. Bunu ben değil Berna düşünmüş. Club olayı gerçek. Benim sarhoş olmamı fırsat bilip dudağıma yapışmış. Ama sarhoştum. Dedim ya Sarhoştum. Ben seni seviyorum Gizem.
Ben sana çok aşığım Gizem.
Beni sev Gizem.
Beni sev.
-Seveceğim seni Burak. Seveceğim. Kalbimin tamamını seninle dolduracağım.
-Söz mü?
-Söz.
-At artık şu konumu.
-Konum♤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalarda Buluşalım
Ficção GeralGizem o gün otopsi için bezi kaldırdığında 2 hafta sonra evleneceği nişanlısının olduğunu anladığında böğrüme resmen bir kurşun saplandı. Her şey Gizemin mezun olmasıyla başladı.