Multimedya Gizem
Ben ağlıyordum onlarda benle ağlıyordu. Annem bana sarılmış ağlıyordu babamda anneme sarılarak . Içimde bi burukluk oldu. Keşke bu işe hiç kalkışmasamıydım . Annemin babamın ve 3 canım arkadaşımın bu kadar üzülceğini hiç tahmin etmemiştim ama şuan anlıyorum ki onlar beni çok seviyorlar. Sonunda konuşmayı becerdim ve
"Özür dilemiycem sizden ama genede bunu yaptığım için pişmanım."
Pişman olmama rağmen genede bi yandan mutluydum çünkü eğer bunu yapmasaydım belki benim halimi farketmiyceklerdi. Ama bi yandan ölebilirdimde. Neyse bunları düşünmüycem. Olan oldu ve kurtuldum.
Acaba hala beni kimin kurtardığını bilmiyordum. Tahmin etmeye çalışıyım. Ecem tabi yaa. Tavan arasını bilen tek kişi o ondan başka kimse bilmez ki . Annem ve babam bilir ama evde olmadıklarından beni kurtarma gibi bi şeyleri olcağını sanmıyorum."Ecem "
"Efendim Gizem"
"Beni sen kurtardın"
"Evet "deyip ağladı manyak. Iyiyim iste daha fazla niye ağlarsın ki .
" Ağlama artık tamam iyiyim ben"
"Iyisin ama ben hala anlamıyorum Gizem neden bunu yaptın".
Ordan söze annem atlayıp.
"Evet kızım bize nolur diye hiç düsünmedin mi ? "
"Biraz da suçu kendinizde arayın annecim ve babacım. Lütfen sormayın birşey . Bilmiyorum bende yaptım işte . Lanet olsun bıkmıştım hayattan. Kimsem yoktu. Herkes sahteydi. Kimse dertlerimle ilgilenmedi gibime geldi bunalımdaydım ve bi anda aklıma bu geldi ve yaptım. Yalnızdım evde hep. Anne baba sevgisimi gördüm. Hep arkadaş ortamları sıkıldım.Anne baba sevgisi lazımdı bana para değil" "Kızım biz seni çok seviyoruz ama "dedi babam.
"Göstermek lazım demekki içten sevmekle olmuyor baba"Sonra doktor geldi ve bizimkileri dışarı çıkarttı. Sanırım bana neden bunu yaptığımı sorcaktı. Çok güleryüzlü güzel bi hanımefendiydi. Gençti .
"Gizemcim nasıl hissediyosun kendini"
"Iyi sayılır biraz yorgunum sadece"
"Iyi görünüyosun zaten çok güzel bi kızsın ayrıca söylemeden edemiycem "
Gülümsedi.
"Teşekkür ederim sizde aynı şekilde "
"Canım neden yaptın bunu anlatmak istermisin? Bana güvenebilirsin herşey aramızda kalcak ."
"Belli bir sebep yok. Yalnız hissediyordum kendimi. Son bir aydır arkadaşlarıma ve aileme soğuk davrandım hiç konuşmadım ama kimse gelip bana neyin var diye bile sormadı. Sorsa bile aman boşver geçer dediler sadece bu. Ben zaten küçüklülten beri anne baba sevgisi görmedimki. Okulun ilk günü okula herkes annesiyle giderdi ben dadımla gidiyordum. Anneleri öperdi onları koklardı beni Gülten teyze . Babaları onlara resim cizerdi ama ben hep kendim. Pikniklerde herkesin annesi babası kardeşleri olurdu ben yalnız giderdim . Hatta gitmezdim bazen . Git gide bu bende büyüdü kendimi değersiz hissettim. Ha arkadaş ortamım süper gözükür ama hepsi sahte . Kızlar popülerliğime erkeklerse güzelliğime hasta olduğundan beni severler. Bunlardan kurtulmak için bunu düşündüm. Pişmanım ama başka çarem yoktu.
"Anladım bitanem ama keşke annene ve babana bunları anlatsaydın. Belki değişirlerdi."
"Anlatmadım mı sanıyorsunuz . Anlattım küçükken cok yalvardım. Birgün okula sen bırak anne nolur dedim ama işe gitmem lazım deyip gitti. Gecen aylarda yalnızım diyorum hemen ne yalnızı ne istersen alıyoruz, birsürü arkadaşın var seni seviyorlar bizde seviyoruz yetmiyomu deyip beni geçiştirdiler. ""Anne ve babanla bunları hep beraber konuşalım mı?"
"Bir şey değişceğini sanmam"
"Umutsuzluğa kapılmak yok. Artık senle haftada 2 kez görüşcez tamam mı? Artık yalnız felan degilsin ben senin arkadaşınım "
"Teşekkür ederim bu arada isminiz ne ?"
"Feyza . Şimdi ben gidiyorum annenlerle konuscam bide senle sonra görüşürüz bitanem ."
"Görüşürüz"Ne kadar içten bir kadın böyle. Icim ısındı fena bi şekilde. Insani kendine bağlıyo.
İçeriye Ecem, Nihal ve İrem girdiler.
Onları görünce gülümsedim. İlk içeri girdiklerine nazaran şu an daha sakin ve iyiydim.
"Hepinize tek tek teşekkür ediyorum . Iyi ki varsınız. Ama artık evinize gidin . Anneleriniz merak eder. "
Ecem hazırcevap olarak hemen "Hayır nereye gitmesi bugün senleyiz "dedi.
Tabiki ısrar etsem bile gitmezlerdi öyle inatçılardı. Neyse benim içinde iyiydi tek başıma sıkılırdım nasıl olsa. Bana hiç bugünle ilgili soru sormadılar ve bunun için onlara teşekkür ettim. Lise sona geçtiğimiz için derslere çalışmaya başlamamız gerektiğini ve özel dersler hakkında felan konuştuk. Ecemde yeni sevgili yapmıştı. Bugün bana bunu anlatmaya gelmişti. Iremin zaten sevgilisi vardı Kaan . Nihalse uzun zamandır aşk acısı çekiyodu. Bende uzun zamandır beni gerçekten sevmedikleri için kimseyle sevgili olmamıştım.
Aslında yeni bi okula felan mı geçsem. Yeni hayat yeni insanlar daha mı iyi olurdum zaten okulumada intihar olayı duyulur . Iyice rahatsız olurum. Özel okula gidiyorduk zaten. Acaba devlet okuluna mı yazılmalıydım. Son sene tehlikelimi olurdu bu. Bu düşünce aklımda dursun. Bizimkilerle konuşurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAR
ChickLitHikayemiz hayırlı uğurlu olsun. Bol voteli bol yorumlu hikaye olsun :)