Arif'ten;
Güneş daha yeni yeni doğmaya başlıyordu,açık kalan perde yüzünden inatla gözünün içine giren sıcaklıktan anlamıştı bunu Arif.
Geri uyuyamacağını anladığında istemsizce yastığının altından telefonun çıkardı ve gözlerini ovuşturup saate baktı.Saatin daha 07.57 olduğunu görünce,sitem edip kendi kendine söylendi.
Arif;Yaa bu saatte güneş mi doğar abi? Bence zorunda olmasa güneş bile bu saatte doğmak istemez amk..
Çatallı çıkan sesini düzeltmek için öksürdü ve telefonu ile yorganın altına sığındı.
İstese kalkıp perdeyi kapatıp geri uyuyabilirdi,ama gerçekten çok üşengeç biriydi o yüzden uyumayı reddedip instagram'a girip atılan storylere baktı.
Bir yarım saat kadar reelsta gezdikten sonra yukardan gelen bildirime baktım ve üstüne tıkladım.
Metin kişisi grup ismini 'Susayınca su içenler' olarak değiştirdi.
Nabıyo la bu diye düşünürken Atakan mesaj yazdı.
WHATSAPP GRUP KONUŞMASI TEXTİNG
Atakan;Bu ne metin?
Metin;Grup ismi kardesm
Atakan;Neden değiştin ki digeri gayet mukemmeldi
Ayşegül;ne mükemmeli yaa
Ayşegül;Patlatmaya kıyamadığım sivilcem diye grup adımı mı olur abi?
Metin;İşte o yüzden değiştirdim ya
Siz;tamam diğeri kötüydü de bu daha kötü olmuş amk
Atakan;tamam o zman şu nasıl bi saniye
Atakan kişisi grup ismini 'Nefes aldıktan sonra verenler' olarak değiştirdi.
Siz;Ooo süper olmuş kank
Ayşegül;Ulan iyice saçmaladınız durun ben hallediyorum
Ayşegül kişisi grup ismini 'Otobüste Tutunmadan Durmaya Çalışanlar' olarak değiştirdi.
Emre;Olm bi durun yaa sabahtandır dıt dıt ötüyo telefon amk
Emre;lan grubun adına naptınız?
Ayşegül;olmamış mı?
Emre;sence olmuş mu?
Emre kişisi grup ismini 'BETON YETMEYENLER' olarak değiştirdi.
Emre;oldu
Atakan;RCFYVGUBHINJOMK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK ^ARCEN^
FanfictionArif ve en yakın arkadaşı Cenan,gittikleri 2+1 yazlıkta 2 ay boyunca beraber kalmak zorunda kalırlar.Yeni virüs bitene kadar sokağa çıkamayacaklardır,bu zaman boyunca acaba yakınlaşabilecekler miydiler?